دانلود و خرید کتاب زندگی زیبای تو هر روز صبح شروع می شود جوئل اوستین ترجمه افسانه مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زندگی زیبای تو هر روز صبح شروع می شود اثر جوئل اوستین

کتاب زندگی زیبای تو هر روز صبح شروع می شود

نویسنده:جوئل اوستین
ویراستار:پریوش طلایی
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب زندگی زیبای تو هر روز صبح شروع می شود

کتاب زندگی زیبای تو هر روز صبح شروع می شود نوشتهٔ جوئل اوستین و ترجمهٔ افسانه مقدم و حاصل ویرایش پریوش طلایی است. انتشارات نسل نواندیش این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر ۳۶۵ نیایش برای ۳۶۵ روز سال را در بر گرفته است.

درباره کتاب زندگی زیبای تو هر روز صبح شروع می شود

نویسندهٔ کتاب زندگی زیبای تو هر روز صبح شروع می شود، باور دارد که صبح درست و زیبا می‌تواند موجب داشتن یک زندگی درست و زیبا شود. جوئل اوستین معتقد است که نمی‌توانیم گذشته را تغییر بدهیم و معلوم نیست چه آینده‌ای پیش رو داریم، اما صبح که بیدار می‌شویم، باید تصمیم بگیرم از روزمان لذت ببریم. او در این کتاب ۳۶۵ نیایش روزانه ارائه کرده است تا به ما کمک کند به مراحل بالاتر صعود کنیم، مشکلات را از میان برداریم و در کمال تندرستی، توانگری و کامیابی زندگی کنیم. توصیهٔ او برای روز اول سال این است که دستی به سروروی رؤیاهایمان بکشیم.

خواندن کتاب زندگی زیبای تو هر روز صبح شروع می شود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جوئل اوستین

جوئل اوستین یک نویسنده، سخنران و کشیش است. او با چهره‌ای خندان، خطبه‌های تلویزیونی خود را در ایالات‌متحده اجرا می‌کند. این گفتارها، میلیون‌ها بیننده دارند. او کشیش ارشد کلیسای لیکوود، بزرگ‌ترین کلیسای پروتستان‌ها است. اوستین می‌گوید که ترجیح می‌دهد بیش از اینکه به موضوع گناه انسان‌ها بپردازد، به خوبی‌ها و مهربانی خداوند و داشتن زندگی شاد و باایمان تمرکز کند. او می‌کوشد اصول کتاب مقدس را به‌روشی ساده و با تأکید بر قدرت عشق و نگرش مثبت به دیگران بیاموزد. جول اوستین چندین کتاب نوشته که همه در صدر فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز بوده‌اند. او در سال ۲۰۰۶ میلادی، در لیست ۱۰ انسان تأثیرگذار جهان معرفی شد.

بخشی از کتاب زندگی زیبای تو هر روز صبح شروع می شود

«۲۶ فروردین 

"افق‌های دورتر را ببین"

پس خداوند را بشناسیم و به جد و جهد معرفت او را طلب نماییم. طلوع او مثل فجر یقین است و بر ما مثل دمیدن سپیده صبح و باران بهاری که زمین را سیراب می‌کند خواهد بارید.

هوشع ۶:۳

بسیاری از مردم به دلیل اینکه به وضع کنونی خو گرفته‌اند، موقعیت‌های اساسی زندگی خود را از دست می‌دهند. آن‌ها از اینکه در ذهن خود برای نعمت‌های مدنظر خداوند فضای تازه در نظر بگیرند، خودداری می‌کنند. وقتی موقعیتی بی‌نظیر از راه می‌رسد به‌جای اینکه با ایمان خود پیش بروند، می‌گویند: «خب، هیچ‌وقت چنین اتفاقی برای من نمی‌افتد. خوب‌تر از این است که واقعی باشد.» شاید با خودت فکر کنی که باید تا آخر عمر به همین شغل ادامه بدهی و این تنها کاری است که بلدی انجام بدهی. نه، شاید خداوند در این موقعیت مداخله و شرایطی بهتر برای تو فراهم کند. امروز، خودت را نه در جایگاه کنونی‌ات، بلکه در همان‌جایی که می‌خواهی باشی ببین.»

معرفی نویسنده
عکس جوئل اوستین
جوئل اوستین

جول اوستین را در ایران با نام جوئل اوستین هم می‌شناسند. او تصوری که عامه‌ی مردم در دنیا از یک کشیش داشتند را بر هم زد و با لبخندی دلنشین، آرامش، اتکا بر خود و خداوند بین مردم محبوبیت پیدا کرد. هنوز که هنوز است کسی با دیدن یک مرد خوش‌اخلاق و خوش‌پوش به یاد کلیساهای پروتستان نمی‌افتد، اما جول اوستین این تصور را شکست و تبدیل به یک کشیش ثروتمند شد که با آرامش و همدلی با مخاطبانش صحبت می‌کند!

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۷۶ صفحه

حجم

۷٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۷۶ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان