دانلود و خرید کتاب عشق درمانی با عبارات تاکیدی پروانه الهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عشق درمانی با عبارات تاکیدی اثر پروانه الهی

کتاب عشق درمانی با عبارات تاکیدی

نویسنده:پروانه الهی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب عشق درمانی با عبارات تاکیدی

کتاب «عشق درمانی با عبارات تاکیدی» نوشتۀ پروانه الهی است و انتشارات مانیان آن را منتشر کرده است. این کتاب ضمن دادن آگاهی به افراد، یک دورۀ درمان کامل به‌حساب می‌آید.

درباره کتاب عشق درمانی با عبارات تاکیدی

همۀ ما تمایل داریم که سالم و خوشحال باشیم، اما دائماً درد و بیماری را تجربه می‌کنیم؛ دلیل این است که الگوهای بیماری‌زایی در ذهن وجود دارد که خیلی از آنها حاصل باورها و قصه‌ها و کدهای ذهنی است که به‌واسطهٔ فرهنگ، آموزش، وراثت و... در ضمیر ناهشیار ثبت و ضبط شده است. کتاب عشق درمانی با عبارات تأکیدی جهت تمرین‌های ذهنی برای شکستن قفل‌های ذهنی و بازسازی باورهای مخرب و شکستن تابوی قصه‌های غلطی که در ناهشیار انسان‌ها کدگذاری شده‌اند، تهیه شده است. خوانندگان با مطالعۀ روزانۀ کتاب عشق درمانی با عبارات تأکیدی قادر خواهند بود به‌مرورزمان پاک‌سازی و بازسازی ضمیر ناخودآگاهشان را به سمت و جهتی که آگاهانه و خودخواسته است انجام دهند.

کتاب عشق درمانی با عبارات تأکیدی هم مشابه دیگر مجموعه کتاب‌های عشق ‌درمانی، کتاب کار و درمان است که باید مثل خوراک و ساعت‌های خواب و بیداری در زندگی مخاطبان به‌صورت روتین و روزمره استفاده شود. در واقع مجموعه کتاب‌های عشق درمانی الگویی عملی هستند برای بهتر کردن سبک زندگی که شامل: شفای جسم، شفای کسب‌وکار، شفای روابط و... می‌شوند که این بهبودها ابتدا ازطریق شفای ذهن صورت می‌گیرد.

کتاب عشق درمانی با عبارات تأکیدی و دیگر مجموعه کتاب‌های عشق درمانی، صرفاً برای عشق‌بازی خواننده با خالق، خودش و ذات اقدس درون است و خواننده با مطالعۀ آن قلب را هر روز به نور عشق و ایمان روشن می‌کند و هم‌زمان می‌تواند ذهن پرسشگر و آشوبگرش را همراه کند و در نهایت آن‌قدر به بعد الهی نزدیک شود که اول فرمانروای وجود خودش باشد و بعد فرمانروای دنیای خارج از خودش. مجموعۀ عشق درمانی همان‌طور که از اسم آن پیداست، نه صرفاً برای مطالعه و آگاهی دادن، بلکه برای درمان است و مشابه یک دورۀ درمانی کامل و عملی هدایتگر افراد خواهد بود.عبارات و جملات این کتاب، به تمام جنبه‌های زندگی اشاره دارد و ذهن را برای باور بهتر، عملکرد بهتر، انتظارات بهتر و همچنین برای سلامتی، شادی و آزادی و رهایی آماده می‌کند.

خواندن کتاب عشق درمانی با عبارات تاکیدی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران عشق و علاقه‌مندان به خودیاری و موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب عشق درمانی با عبارات تاکیدی

«اگر سختی و رنجی به من برسد، پروردگارم و تمام نیروهای کائنات برای کمک به من و گرفتن درس از آن رنج همراه و کنار من هستند.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۳۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۵۳۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۵۷,۰۰۰
تومان