دانلود و خرید کتاب ۲۱ ویژگی برای مدیریت و رهبری جان سی. مکسول ترجمه مهوش عزیزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۲۱ ویژگی برای مدیریت و رهبری اثر جان سی. مکسول

کتاب ۲۱ ویژگی برای مدیریت و رهبری

معرفی کتاب ۲۱ ویژگی برای مدیریت و رهبری

کتاب ۲۱ ویژگی برای مدیریت و رهبری؛ صفات بایسته یک مدیر نوشتهٔ جان سی. مکسول و ترجمهٔ مهوش عزیزی است و روشنگران و مطالعات زنان آن را منتشر کرده است. افراد موفق همواره در حال عمل کردن هستند، ممکن است اشتباه کنند اما ادامه می‌دهند.

درباره کتاب ۲۱ ویژگی برای مدیریت و رهبری

چه‌چیز باعث می‌شود که افراد از یک مدیر یا رهبر پیروی کنند؟

چرا انسان‌ها از یک رهبر پیروی نمی‌کنند ولی رهبر دیگری را با شوق تا آخر دنیا همراهی می‌کنند؟ چه چیز نظریه‌پردازان رهبری را به سوی رهبران یا مدیران موفق با قابلیتِ عملی و مؤثر در دنیای واقعی سوق می‌دهد؟ جواب این سؤالات در خصوصیات شخصیتی فرد نهفته است.

هدف کتاب ۲۱ ویژگی برای مدیریت و رهبری کمک به شماست برای تشخیص، پرورش و بهینه‌سازی خصوصیات فردی‌ای که شخص برای رهبری یا مدیریت موفق باید دارا باشد؛ رهبری که دیگران مایل‌اند از او پیروی کنند.

بخشی از پرورش و رشد رهبر ناشی از یادگیری قوانین رهبری است، زیرا این قوانین ابزاری برای تعلیم چگونگی اجرای مؤثر اصول رهبری است. اما درک اصول رهبری و انجام عملی آن دو مورد کاملا متفاوت‌اند.

تأثیر و نفوذ رهبران، ناشی از شخصیت درونی آنان است؛ خصوصیات درونی که این افراد را ساخته است. برای رسیدن به بالاترین سطح رهبری، باید این خصوصیات را از درون رشد و پرورش داد.

جان سی. مکسول در این کتاب فهرستی از ۲۱ خصوصیتی که در همه رهبران بزرگ وجود داشته، فراهم آورده است. این خصوصیات در کتاب حاضر تعریف و توصیف شده‌اند. کتابی که با هدف تهیه مکملی برای کتاب ۲۱ قانون غیرقابل انکار رهبری تنظیم شده است.

خواندن کتاب ۲۱ ویژگی برای مدیریت و رهبری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید مدیر و رهبر موفقی باشید این کتاب را بخوانید.

بخشی از کتاب ۲۱ ویژگی برای مدیریت و رهبری

«تعهد از قلب آغاز می‌شود

برخی افراد مایلند قبل از متعهد شدن به کاری، همه‌چیز کامل و بی‌نقص باشد. اما تعهد همیشه باید قبل از دست‌یابی وجود داشته باشد.

من شنیده‌ام که در مسابقات اسب‌دوانی مشهور کنتاکی، اسب برنده پس از طی نیم مایلِ اولِ مسابقه از نفس می‌افتد و بقیهٔ مسیر را تنها با استفاده از تصمیم و سماجت ادامه می‌دهد. این چیزی است که همه ورزشکاران بزرگ از آن آگاهند. مایکل جردن، اعجوبه بسکتبال می‌گوید: «تعهد از صمیم قلب، چیزی است که موجب تمایز خوب از عالی می‌شود.» اگر مایلید به‌عنوان رهبر در زندگی دیگران تغییری بوجود آورید، اول به قلب خود نگاهی بیاندازید تا متوجه شوید آیا خود شما واقعاً متعهدید یا نه.

تعهد با عمل ارزیابی می‌شود

صحبت در مورد تعهد، یک چیز است و عمل به آن، چیزی دیگر.

تنها معیار واقعی تعهد، عمل است. آرتورگوردون گفته: «هیچ‌چیز آسان‌تر از حرف زدن نیست و هیچ‌چیز مشکل‌تر از عمل به حرف‌ها، در روز بعد نیست.»

دوستی، در مورد قاضی تازه انتخاب‌شده‌ای صحبت می‌کرد که مقام خود را در انتخابات ویژه ایالتی به‌دست آورده بود. ضمن سخنرانی در زمان پذیرشِ مأموریت خود، قاضی گفت: «من از ۴۲۴ نفری که قول دادند به من رأی دهند متشکرم. از ۳۱۶ نفری که گفتند به من رأی داده‌اند هم سپاسگزارم. از ۴۷ نفری که پنجشنبه گذشته برای رأی دادن حاضر شدند ممنونم و مایلم از ۲۶ نفری که به من رأی دادند، تشکر کنم.» وقتی صحبت عمل به تعهداتتان پیش می‌آید، شما چه می‌کنید؟»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۳ صفحه

حجم

۱۳۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۳ صفحه

قیمت:
۲۵,۵۰۰
تومان