دانلود و خرید کتاب گوژپشت نتردام ویکتور هوگو ترجمه محمد قصاع
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب گوژپشت نتردام

کتاب گوژپشت نتردام حاصل بازنویسی دینا مک فادن از قصه‌ای نوشتهٔ ویکتور هوگو و ترجمهٔ محمد قصاع است. انتشارات شهر قلم این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این داستان برای کودکان نوشته شده است.

درباره کتاب گوژپشت نتردام

کتاب گوژپشت نتردام که با تصویرسازی‌های «لوسی کوروینو» منتشر شده، یکی از کتاب‌های مجموعهٔ «گفت‌وگو با مشهورترین داستان‌های جهان» است. این رمان که بازنویسی رمان اصلی نوشتهٔ ویکتور هوگو است، ۱۸ فصل دارد. قصه مربوط می‌شود به پاریس و قرن پانزدهم میلادی. «کلود فرولو»، رئیس نگهبانان شهر از روی ترحم، سرپرستی نوزاد ناقص‌الخلقه و گوژپشت را بر عهده می‌گیرد و او را در برج کلیسای نتردام نگهداری می‌کند. در ابتدا این کودک زشت و بدترکیب را «کازیمودو» می‌نامند، اما بعدها او به «گوژپشت نتردام» معروف می‌شود. کازیمودو که دارای بدنی پر زوروتوان است، مسئولیت نواختن ناقوس‌های کلیسا را بر عهده دارد. ۲۰ سال بعد، پاریس در تکاپوی برگزاری یک جشن است. کازیمودو که اکنون فردی منزوی و تنها است در آرزوی شرکت در جشن است، اما کلود فرولو به‌شدت ممانعت می‌کند. حالا چه خواهد شد و گوژپشت نتردام چگونه به هدفش خواهد رسید؟

خواندن کتاب گوژپشت نتردام را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان گروه سنی «ج» پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی نویسنده
عکس ویکتور هوگو
ویکتور هوگو
فرانسوی | تولد ۱۸۰۲ - درگذشت ۱۸۸۵

ویکتور هوگو یکی از شاعران، داستان‌نویسان و نمایشنامه‌نویسان بزرگ پیرو سبک رومانتیسم فرانسوی است. هوگو به عنوان یکی از بهترین نویسندگان فرانسوی شهرت جهانی دارد و آثارش به بسیاری از اندیشه‌های سیاسی و هنری رایج در زمان خودش اشاره کرده و گویی بازگو کننده تاریخ معاصر فرانسه است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان