دانلود و خرید کتاب مدیریت مراکز و سازمان های فرهنگی محمدعلی صنعتی نجار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت مراکز و سازمان های فرهنگی اثر محمدعلی صنعتی نجار

کتاب مدیریت مراکز و سازمان های فرهنگی

معرفی کتاب مدیریت مراکز و سازمان های فرهنگی

کتاب «مدیریت مراکز و سازمان های فرهنگی» نوشتۀ محمدعلی صنعتی نجار و سیدرضا سیف است و انتشارات آها آن را منتشر کرده است. موضوع کتاب، شیوۀ مدیریت بر سازمان‌های فرهنگ اشت.

درباره کتاب مدیریت مراکز و سازمان های فرهنگی

هر سازمانی وقتی تشکیل می‌شود هدف خاصی را دنبال می‌کند که برای رسیدن به آن نیازمند سرمایه، محیط کار و تجهیزات، نیروی انسانی و زمان است و برای ایجاد وحدت در عملکردها و حرکت به سمت اهداف به مدیر نیاز دارد. سازمان‌های فرهنگی هم محیط فرهنگی نیاز دارد و معمولاً تولید محصولات فرهنگی فاخر جزو اهداف اصلی شمرده می‌شود. مدیریت فرهنگی هم علم مدیریت و هم مباحث فرهنگی را در بر می‌گیرد بنابراین ادارۀ امور فرهنگی علاوه بر شناخت تئوری‌های مدیریت، به مدیرانی نیاز دارد که با رشته‌ها و گرایش‌های فرهنگی و اجتماعی،‌هنرهای تجسمی، سنتی، مدرن نمایشی یا موسیقی آشنا باشند.

 کتاب مدیریت مراکز و سازمان‌های فرهنگی دربارۀ شیوۀ مدیریت بر سازمان‌های فرهنگی است. در فصل اول یعنی آشنایی با مدیریت و سازمان، وظایف و خصوصیات مدیر فرهنگی و همچنین مفهوم و تاریخچۀ مدیریت فرهنگی بررسی می‌شود. فصل دوم با عنوان زیربنای فرهنگ، به آشنایی با فرهنگ و طبقه‌بندی اهداف فرهنگی و کارکردهای اجتماعی در سطوح مختلف و بررسی تجزیه‌وتحلیل رفتار سازمانی می‌پردازد. فصل سوم، مدیریت و نگاهداری مراکز فرهنگی است و خوانندگان را با اصول زیربنایی و تشکیلات سازمان‌های فرهنگی و اهمیت ارتباطات فرهنگی رؤسای مراکز فرهنگی و ویژگی حوزۀ تمایلات آن‌ها و قوانین فرهنگی-اجتماعی در نمادهای فرهنگی از ایده تا محصول فرهنگی آشنا می‌کند. فصل چهارم، جامعه و اقتصاد فرهنگی به رابطۀ فرهنگ، اقتصاد و جامعه و رابطۀ فرهنگ و اقتصاد فرهنگی و بودجه‌ریزی در دستگاه‌های فرهنگی و شناخت جامعۀ استفاده‌کنندهٔ فرهنگی اشاره می‌کند.

خواندن کتاب مدیریت مراکز و سازمان‌های فرهنگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های مدیریت و وزۀ کسب‌و‌کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مدیریت مراکز و سازمان‌های فرهنگی

«صرف‌نظر از سیر تاریخی شکل‌گیری مفهوم عام مدیریت، اصولاً واژۀ مدیریت به فرایند به‌کارگیری منابع یک سازمان به‌صورت کارا و اثربخش از طریق کارکنان و در جهت نیل به یک هدف مشخص تعریف می‌شود. همان‌طوری که توجه دارید، در اینجا از دو واژۀ کلیدی اثربخشی و کارایی در تعریف مدیریت به مفهوم امروزی آن اشاره شده است. از طرف دیگر، ازآنجایی‌که هر سازمان برای رسیدن به یک هدف تعریف شده و مشخص، ایجاد شده تا از طریق به‌کارگیری کلیۀ منابع و امکانات موجود به آن دست یابد، این ام صرفاً به‌واسطهٔ نقش مدیریت قابل حصول خواهد بود. عنوان و سمت مدیریت در بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها، باتوجه‌به ویژگی‌های مشترک آنان مورداستفاده قرار می‌گیرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان