دانلود و خرید کتاب زندگی در سایه وفاق ملی مهدی سعیدی کیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب زندگی در سایه وفاق ملی

کتاب زندگی در سایه وفاق ملی

معرفی کتاب زندگی در سایه وفاق ملی

کتاب «زندگی در سایه وفاق ملی» نوشتۀ مهدی سعیدی کیا و مهدی غفاری است و انتشارات آها آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب زندگی در سایه وفاق ملی

کتاب زندگی در سایه وفاق ملی با هدف بررسی و تبیین مفاهیم وفاق، همدلی، و وحدت ملی بر اساس آموزه‌های قرآنی نگاشته شده است. این اثر با تأکید بر اهمیت وحدت در کشور، به‌ویژه در شرایطی که ایران با مشکلات و اختلافات داخلی و تهدیدات خارجی مواجه است، تلاش دارد تا اصول و مبانی یک دولت وفاق ملی را از منظر دینی و قرآنی مورد بررسی قرار دهد.

کتاب زندگی در سایه وفاق ملی باتوجه‌به نگرانی‌ها دربارۀ اختلافات داخلی و نقش حیاتی وحدت برای مقابله با چالش‌های خارجی، به‌ویژه در زمانی که رئیس‌جمهور مسعود پزشکیان بر حل اختلافات داخلی تأکید کرده است و دولت خود را به نام دولت وفاق ملی معرفی نموده، نگاشته شده است. مهدی سعیدی‌کیا و مهدی غفاری معتقدند که حل اختلافات و ایجاد همدلی و همبستگی بین گروه‌ها و احزاب سیاسی، کلید موفقیت و پیشرفت کشور است.

نویسندگان در این کتاب با استفاده از آموزه‌های قرآنی به تبیین ابعاد مختلف دولت وفاق ملی پرداخته و نقش آن را در تقویت همدلی و وحدت ملی توضیح داده‌اند. آن‌ها همچنین به راهکارهایی برای حفظ و پاسداشت این وفاق و همبستگی اشاره کرده‌اند که نه‌تنها میان مردم، بلکه میان مسئولان و نهادهای حکومتی نیز حائز اهمیت است. زندگی در سایه وفاق ملی تلاشی است برای ارتقای گفتمان وحدت و همدلی در جامعه، و قصد دارد به مسئولان و مردم نشان دهد که چگونه با الهام از کلام خدا می‌توان به وفاق ملی دست‌یافت و آن را تقویت کرد. این کتاب به‌ویژه برای کسانی که به دنبال ارتقای انسجام ملی و ترویج وحدت در کشور هستند، منبعی ارزشمند محسوب می‌شود.

خواندن کتاب زندگی در سایه وفاق ملی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران ارتقای وحدت و انسجام ملی در ایران و فعالان سیاسی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب زندگی در سایه وفاق ملی

«قرآن کلام خداست و هیچ حرف و سخنی در اینجا نیست؛ اما نحله‌های فکری که به‌عناوین‌مختلف و متنوع بر ماهیت الهی قرآن صدها تأکید بر تأکید رقم زده‌اند به‌نحوی‌که صورت‌مسئله اصلی قرآن در لابه‌لای این‌همه هیاهوی کلامی و فلسفی گم شده است و آن صورت‌مسئله انسان‌محوری متن کلام خداست. بهترین بحث‌ها به این نتیجه در قرآن منجر شده است که در نهایت اوج گستردگی خدا تقدیس شده است و هر چقدر این تقدیس بیشتر انجام شده بیشتر از زمین‌وزمان و جهان و مکان زندگی انسان فاصله گرفته است. خدای یار بسیار بزرگ و بسیار بسیار مقدس و منزه که کاری به کار انسان ندارد و متقابلاً انسان هم با آن چنین خدایی که تا برترین اوج عظمت و قداست پر کشیده است و بالا رفته است کاری ندارد و پذیرفته است که باید از راه‌های دیگر و با خدایان و ناخدایان دیگر امورش را بگذراند و کارهایش را سروسامان دهد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۱۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۹۵,۰۰۰
تومان