دانلود و خرید کتاب شفای زندگی لوییز هی ترجمه نیلوفر باقری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شفای زندگی اثر لوییز هی

کتاب شفای زندگی

معرفی کتاب شفای زندگی

کتاب شفای زندگی نوشتهٔ لوییز هی و ترجمهٔ نیلوفر باقری است. انتشارات آرمان رشد این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر در زمینهٔ خودیاری و توسعهٔ فردی نوشته شده است.

درباره کتاب شفای زندگی

کتاب شفای زندگی (آینهٔ درون) در زمینۀ خودسازی، تحول جسم و جان و ذهن بسیار کاربردی دانسته شده است. جریانی از ایده‌های مثبت که برای تغییر فکر طراحی شده، در این اثر قرار گرفته است. این کتاب به‌گونه‌ای تنظیم شده که گویی خواننده در یکی از جلسات لوییز هی (Louise Hay) حضور دارد. او در این اثر ما را در سفر خود سهیم کرده است. هر فصل با یک عبارت تأکیدی شروع و با یک درمان تمام شده است. هر آنچه دربارۀ زندگی، درس‌ها و چگونگی عملکردمان لازم است بدانیم، در این اثر آمده است. گفته شده است که اگر تمرین‌ها را منظم و بر اساس آنچه در کتاب آورده شده انجام دهیم، در پایان خواهیم دید که تغییرات در زندگیمان شروع شده است.

خواندن کتاب شفای زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره لوییز هی

لوییز هی نویسنده، سخنران و ناشری آمریکایی بود. او در ۸ اکتبر ۱۹۲۶ در لس‌آنجلس به دنیا آمد. در فضایی تلخ و نامناسب بزرگ شد و تجارب دهشتناکی را در کودکی پشت سر گذاشت. در جوانی به نیویورک رفت و به‌عنوان مدل مشغول‌ به کار شد. در سال ۱۹۵۴ ازدواج کرد و ازدواجش پس از ۱۴ سال به شکست انجامید. آشنایی لوییز هی با آثار «فلورانس اسکاول شین» و حضورش در کلیسای علوم مذهبی نقطهٔ عطف زندگی او بود. آثار او در زمینهٔ خودیاری از جمله «شفای زندگی» بسیار محبوب است. او بنیان‌گذار انتشارات «خانهٔ هی» است. لوییز هی در ۳۰ اوت ۲۰۱۷ درگذشت.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴۲ صفحه

حجم

۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴۲ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان