دانلود و خرید کتاب فنگ شویی برای امروز کوان لائو ترجمه محمد قراچه داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فنگ شویی برای امروز اثر کوان لائو

کتاب فنگ شویی برای امروز

نویسنده:کوان لائو
انتشارات:نشر آسیم
امتیاز:
۲.۸از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب فنگ شویی برای امروز

کتاب فنگ شویی برای امروز نوشتهٔ کوان لائو و ترجمهٔ محمد قراچه‌‌‌داغی است و نشر آسیم آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب فنگ شویی برای امروز

فنگ‌شویی را می‌توان هنر طراحی نظم موزون نامید و ریشه‌های آن را باید در جهان‌بینی تائوئیسم و باورهای آن جست‌وجو کرد. تائوئیسم در آغاز به عنوان یک فلسفه یا جهان‌بینی بر وفاق موزون بین انسان و محیط او برای دستیابی به آرامش و توازن تکیه داشت، اما در طی قرون تحت تاثیر عوامل مختلف تبدیل به مذهب غالب در چین شد.

مردم چین مانند سایر تمدن‌های کهن به ارواح و جادو اعتقاد راسخ داشتند و کیش پرستش اجداد حداقل در یک هزار سال قبل از میلاد مسیح بین آنها رایج بود. ترکیب این اعتقادات با جهان‌بینی تائوئیسم، ورود بودیسم با خدایانش از هند به چین و تاثیرات کنفوسیانیسم، مذهب تائوئیسم امروزی را با تشریفات و مراسم پیچیدهٔ آن به وجود آورد، اما با وجود تاثیرات انکارناپذیر، فنگ‌شویی را باید برخاسته از جهان‌بینی تائوئیسم و نه مذهب آن دانست.

بنیان‌گذاری تائوئیسم را به لائو تسه نسبت می‌دهند که حدود ششصد سال قبل از میلاد مسیح می‌زیسته و مؤلف کتاب تائو ته چینگ به معنای قانون فضیلت و طریق آن شناخته می‌شود.

کوان لائو فردی چینی است که خود را از فرزندان خاندانی می‌داند که نسل‌ها در زمینهٔ فنگ‌شویی و طالع‌بینی چینی فعالیت داشته‌اند. تخصص او در زمینهٔ آکوستیک معماری است و محقق ادبیات، هنر و تاریخ مدرن و کلاسیک چین نیز محسوب می‌‌شود. این کتاب دربارهٔ فنگ‌شویی فضاهای داخلی است. ویژگی شاخص کتابْ وضوح متن کتاب، اجتناب آن از بیان پیچیده و رمزگونه درمورد فنگ‌شویی است.

موضوع این کتاب هنر بومی چین موسوم به فنگ‌شویی یا طراحی استقرار اشیا برای خلق زندگی متوازن و موفقیت‌آمیز است. این حکمت باستانی ابراز لازم جهت نیل به آرامش و رشد انسان را از طریق تعیین چگونگی ارتباط وی با اشیا و محیط پیرامون فراهم می‌سازد.

خواندن کتاب فنگ شویی برای امروز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به طرفداران حوزهٔ فنگ‌شویی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب فنگ شویی برای امروز

در تحلیل فضایی، یین به قسمت‌های آرام و غیرفعال اتاق اطلاق می‌شود که فاقد در، ورودی، پنجره و یا هر نوع گشایشی به اطراف باشد. یانگ معرف قسمت‌های فعال اتاق است که در آن امکان حرکت وجود دارد یعنی قسمت‌های مجاور درها، ورودی‌ها، بازشوها و پنجره‌ها.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۳

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان