دانلود و خرید کتاب معمای آگاتا کریستی ماری بندیکت ترجمه علی مجتهدزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معمای آگاتا کریستی اثر ماری بندیکت

کتاب معمای آگاتا کریستی

نویسنده:ماری بندیکت
انتشارات:نشر مون
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب معمای آگاتا کریستی

کتاب معمای آگاتا کریستی نوشتهٔ ماری بندیکت و ترجمهٔ علی مجتهدزاده است. نشر مون این رمان را روانهٔ بازار کرده است. این رمان در سال ۱‍۴۰۱ منتشر شده است.

درباره کتاب معمای آگاتا کریستی

کتاب معمای آگاتا کریستی از شخصیتی حرف می‌زند که لقبش «ملکهٔ جنایت» است؛ نویسنده‌ای که قصه‌هایش به اغلب زبان‌های دنیا ترجمه شده، نمایشنامه‌اش رکورددار طولانی‌ترین اجرا بر صحنهٔ تئاتر است و هنوز پرفروش‌ترین نویسندهٔ تاریخ لقب دارد. نکتهٔ شگفت‌انگیز دیگری نیز در پروندهٔ «آگاتا کریستی»، این نویسندهٔ بزرگ و کم‌نظیر دیده می‌شود؛ اتفاقی که گویی یکی از داستان‌های درخشان خودش بوده است؛ پر رمزوراز، غریب و برنامه‌ریزی‌شده و آن اینکه در سال ۱۹۲۶ میلادی، آگاتا کریستی به‌مدت ۱۰ روز گم شده بود!

نویسندهٔ رمان حاضر گفته است که وقتی ماجرای ناپدیدشدن آگاتا کریستی را در سال ۱۹۲۶ فهمید، احساس کرد این واقعه فصلی از کتاب‌های خودش است و ازاین‌رو اشتیاقش به این نویسنده بیشتر هم شد. ماری بندیکت گفته است که حدس و گمان‌های گوناگون درمورد آگاتا کریستی، یک زن و یک نویسنده، زمینه را برای پیدایش کتاب حاضر فراهم کرده است. دوست دارید ماجرای گم‌شدن آگاتا کریستی چگونه تمام شود؟ به چشم ماری بندیکت، نویسندهٔ کتاب «معمای آگاتا کریستی»، ۲ راه بیشتر پیش روی مخاطبان نیست و راه اول اندکی ساده‌تر از دیگری است، اما البته که هیچ‌کدام بی‌دشواری و رنج به پایان نخواهند رسید. رمان این نویسنده را بخوانید، راهنمایی‌های او را به‌دقت دنبال کنید و اگر می‌خواهید راه اول را بروید و با خیال راحت به پایان کار برسید. آسان نخواهد بود؛ باید محکم باشید؛ حتی وقتی که راه سنگلاخ است و رنج و شرم احاطه‌تان می‌کنند.

بخش‌های «راهنمای جمع‌خوانی کتاب»، «یادداشت نویسنده» و «گفت‌وگو با نویسنده» در انتهای این کتاب قرار گرفته‌اند.

خواندن کتاب معمای آگاتا کریستی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر آمریکا و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ماری بندیکت

هدر بندیکت ترل در سال ۱۹۶۹ به دنیا آمد. او یک رمان‌نویس و وکیل آمریکایی است که برخی از رمان‌های خود را با نام «مری بندیکت» نوشته است. این نویسنده فارغ‌التحصیل دبیرستان در پیتسبورگ، کالج بوستون و دانشکدهٔ حقوق دانشگاه بوستون است. او به‌مدت ۱۰ سال در شهر نیویورک وکالت می‌کرد. موفقیت او با اولین رمانش باعث شد به‌طور تمام‌وقت نویسندگی را برگزیند. رمان «معمای آگاتا کریستی» یکی از آثار اوست.

بخشی از کتاب معمای آگاتا کریستی

«جوری لبه‌های بالاپوشم را بالا داده‌ام که انگار می‌توانند مرا در برابر فلاش دوربین‌ها حفظ کنند. آن‌قدر روزنامه‌نگار و عکاس و آدم‌های عادی و مقامات پشت در ریخته‌اند که انگار کشتار بزرگی در این هتل رخ داده. دستم را می‌برم و از پشت دست مج را می‌گیرم. تصور اینکه پیلهٔ امن هروگیت هایدرو را تنهایی و بدون خواهرم بشکنم و دوباره پا به دنیای واقعی بگذارم، برایم ممکن نبود. خواهری که به‌وقتش بزرگ‌ترین رقیبم بود و مسابقه با او توقعم از خودم را بالاتر می‌برد و بهترین رفیقم هم هست. مج ناگفته می‌داند در این یازده روز چه گذشته. به او نیاز دارم. همیشه و در همهٔ روزهای پیش رو و در گذر زندگی پرفرازونشیبی که تازه دارد آغاز می‌شود.

که اگر زن آرچی می‌ماندم، هرگز این نمی‌شدم. مردی که خیال می‌کردم باشد، کسی که به من پروبال بدهد، کسی که هرگز نبود. اصلاً خودم او را نوشته‌ام و به وجود رساندم و گذاشتمش در همان مهمانی رقص چادلی. او هم یکی از شخصیت‌های قصه‌هایم بود و گذشت. ولی نه به این راحتی، چون بخشی از این قصه را خودم زیسته‌ام ولی من دیگر من نبودم. در هر حال، حتی اگر همانی بود که من فکر می‌کردم باز او قسمت من از زندگی نبود و این را همان وقتی فهمیدم که هنوز دخترکی بودم. چون ما هر دو، زن و مرد، هرکدام قسمت خودمان را از سرنوشت داریم. قسمتی که خود به کوشش و در شرایط مختلف می‌نویسیم.»

نظرات کاربران

zi
۱۴۰۱/۱۲/۲۲

این کتاب درمورد زندگی آگاتا کریستی ، نویسنده کتاب «قتل راجر آکروید» و «ده بچه زنگی » هست. داستان از جایی شروع میشه که خبر گم شدن آگاتا رو به همسرش میدن و اینکه داستان رفته رفته علت گم شدن

- بیشتر
AS4438
۱۴۰۲/۰۷/۰۱

بسیارعالی، فقط همین را میتوان گفت؛ بخوانیدولذت ببرید،عالیترین سبک نوشتن کتاب.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۳۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

حجم

۲۳۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

قیمت:
۸۲,۵۰۰
تومان