دانلود و خرید کتاب یادداشت های روزانه یک عصیانگر پائولو کوئیلو ترجمه گیله گل بهروزان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یادداشت های روزانه یک عصیانگر اثر پائولو کوئیلو

کتاب یادداشت های روزانه یک عصیانگر

انتشارات:انتشارات بهجت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب یادداشت های روزانه یک عصیانگر

کتاب الکترونیکی «یادداشت های روزانه یک عصیانگر» نوشتهٔ پائولو کوئیلو با ترجمهٔ گیله‌گل بهروزان در انتشارات بهجت چاپ شده است.

درباره کتاب یادداشت های روزانه یک عصیانگر

این کتاب دربردارندهٔ مجموعه‌ای از یادداشت‌های پراکندهٔ پائولو کوئیلو است که طی سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ نوشته شده‌اند.این نوشته‌ها و به تعبیری دل‌نوشته‌ها موضوعات گوناگونی را دربر می‌گیرند. از موضوعاتی که با مضامین پرطرفدار کتاب‌های او هم‌پوشانی دارد تا موضوعاتی که شاید کمتر به آن‌ها پرداخته است. حتی هنگامی که داستان‌های کوئیلو به کشورها و فرهنگ‌های مختلفی می‌رود، همچنان به‌خوبی درک می‌شود. هرچند که بسیاری از مضامین داستان‌ها و نوشته‌های او مطابق پیشینهٔ ذهنی خوانندگان مختلف به شیوه‌ای متفاوت تفسیر می‌شود اما باز هم تلقی مشترک افراد را می‌توان در کسب مفاهیم این نوشته‌ها دید. کتاب یادداشت‌های روزانه یک عصیانگر انتخابی مناسب برای این تجربه محسوب می‌شود.

کتاب یادداشت های روزانه یک عصیانگر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دوستداران داستان‌هایی با مضامین عرفانی پیشنهاد  می‌شود.

درباره پائولو کوئیلو

پائولو کوئیلو در سال ۱۹۴۷ به دنیا آمد. او نویسندهٔ معاصر برزیلی است. رمان‌های او بین مردم در کشورهای مختلف دنیا پرطرفدار است. او از سال ۲۰۰۷ سفیر صلح سازمان ملل در موضوع فقر و گفت‌وگوی بین‌فرهنگی است. بسیاری از آثار این نویسنده، داستان‌هایی هستند که با رویکردها و درون‌مایه‌های روان‌شناسانه طراحی و نوشته شده‌اند. کوئیلو در اغلب کتاب‌هایش به موضوع عشق و ایمان می‌پردازد. رمان «کیمیاگر» مشهورترین کتاب او و یکی از رمان‌های بسیار پرفروش دههٔ پایانی قرن بیستم در جهان است.

بخش دیگری از آثار پائولو کوئیلو عبارتند از:

تئاتر برای آموزش، برنده تنهاست، بایگانی جهنم، خاطرات یک مغ، بریدا، عطیه برتر، والکیری‌ها (دیدار با فرشتگان)، مکتوب، کنار رود پیدرا نشستم و گریستم، کوه پنجم، نامه‌های عاشقانه یک پیامبر، مبارزان راه روشنایی (راهنمای جنگجوی نور)، ورونیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد، کلمات اساسی، شیطان و دوشیزه پریم، داستان‌هایی برای پدران، فرزندان و نوه‌ها، جن و گل‌های رز، سفرها، کمان‌گیر، هستی (زندگی).

معرفی نویسنده
عکس پائولو کوئیلو
پائولو کوئیلو

پائولو کوئیلو در ۲۴ آگوست سال ۱۹۴۷ در شهر ریودوژانیرو متولد شد. او در خانواده‌ای رشد کرد که عقاید مذهبی مسیحی کاتولیک مادر و پدرش آنچنان سفت و سخت بود که پائولو حتی با نفس کشیدن در هوای خانه هم می‌توانست فشار این عقاید را بر خود احساس کند.

نظرات کاربران

کاربر ۲۰۶۷۷۳۵
۱۴۰۲/۱۰/۲۴

از پائولو کوئیلو انتظار بیشتری داشتم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۹۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۰ صفحه

حجم

۶۹۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۰ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان