دانلود و خرید کتاب گزارش نویسی راحله انوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گزارش نویسی اثر راحله انوری

کتاب گزارش نویسی

نویسنده:راحله انوری
انتشارات:انتشارات آها
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب گزارش نویسی

چاپ چهارم کتاب گزارش نویسی نوشتهٔ راحله انوری و حاصل ویراستاری هدی آقاکاظم شیرازی است. انتشارات آها این کتاب را که درمورد گزارش‌نویسیِ علمی و فنی است، روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب گزارش نویسی

چاپ چهارم کتاب گزارش نویسی، ابتدا به تعریف و ذکر اهمیت گزارش‌نویسی پرداخته و در ادامه درمورد برنامه‌ریزی برای تهیهٔ گزارش، تعیین ساختار گزارش، طرح و ترکیب گزارش، ادبیات گزارشی، سازماندهی مطالب و برنامه‌ریزی محتوایی، ویرایش و بازبینی گزارش و سرانجام دربارهٔ خلاصه‌نویسی و ارزیابی گزارش سخن گفته است. این کتاب با هدف آموزش به افرادی که می‌خواهند در گزارش‌نویسی متخصص شوند، نوشته شده است. نویسنده معتقد است که در دنیای کسب‌وکار امروز، نوشتن امری ضروری و درعین‌حال برای بعضی از افراد، دردسرساز شده است. این کتاب کمک می‌کند تا شما مهارت گزارش‌نویسی را بیاموزید و همچنین اگر از آغاز کارِ نوشتن می‌هراسید، با این ترس روبه‌رو و بر آن چیره شوید.

می‌دانیم که گزارش‌نویسی یک فن است که به‌وسیلهٔ آن می‌توان مطالبی را به‌صورت طبقه‌بندی‌شده، واضح و آگاهی‌بخش و دررابطه‌با هر موضوعی به مخاطب ارائه داد. گزارش باید ساده، کوتاه و دارای قدرت انتقال سریع باشد.

خواندن کتاب گزارش نویسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حرفهٔ گزارش‌نویسی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
۱۰,۰۰۰
۵۰%
تومان