دانلود و خرید کتاب لی لی کرم درختی کوچک
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب لی لی کرم درختی کوچک اثر سجاد رضایی منش

کتاب لی لی کرم درختی کوچک

معرفی کتاب لی لی کرم درختی کوچک

کتاب «لی لی کرم درختی کوچک» اثری از سجاد رضایی منش است و انتشارات هونر آن را منتشر کرده است. لی لی کرم درختی کوچک یکی از داستان‌های آلمانی بامزه دربارۀ یک کرم درختی است که لبخند زدن و خندیدن را به یاد یک کرم خاکیِ تنها و غمگین می‌آورد.

درباره کتاب لی لی کرم درختی کوچک

داستان دربارۀ یک کرم درختی کوچک به نام لی‌لی است که با پدر و مادرش روی درخت فندق زندگی می‌کنند. آن‌ها خانواده‌ای مهربان هستند که هر روز به مادربزرگ لی‌لی سر می‌زنند. لی‌لی هم عاشق مادربزرگش است و هم عاشق شکلات‌هایش به همین دلیل دوست دارد همیشه به خانۀ الیسه، مادربزرگش برود. اما یک روز در راه صدای گریه‌ای می‌شنود. صدای گریۀ یک کرم خاکی غگین که فراموش کرده است چطوری بخندد.

لی‌لی کرم درختی کوچک یکی از کتاب‌های مجموعۀ داستان‌های آلمانی بامزه است که سجاد رضایی منش آن‌ها گردآوری کرده است. این کتاب با زبانی بسیار ساده و روان و همچنین داستانی بامزه و جالب به موضوع خانواده، دوستی، مهربانی و ارزشی که این مفاهیم در زندگی دارند اشاره می‌کند. تصاویر کتاب هم ساده، جذاب و پر از جزئیات هستند و نظر کودکان را به خود جلب می‌کنند. 

خواندن کتاب لی لی کرم درختی کوچک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را علاقه‌مندان به کتاب‌های کودک و همچنین کودکان دبستانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب  لی لی کرم درختی کوچک

«روزی روزگاری یک کرم درختی کوچک زندگی می‌کرد به نام لی‌لی. هر روز صبح بعد از یک صبحانۀ مفصل در کنار مادر و پدرش به دیدن مادربزرگش ایلسه می‌رفت. خانۀ مادربزرگش خیلی از درخت فندقی که خانۀ لی‌لی روی آن بود فاصله نداشت. امروز یک روز سرد و طوفانی است. تمام طول شب باران باریده و حتی حالا هم خورشید قابل‌دیدن نیست. ابرهای سیاه آسمان را پوشانده و در این هوا بدون چکمۀ لاستیکی نمی‌توان از خانه بیرون رفت. برای همین لی‌لی چکمه‌های خال‌خالی لاستیکی سرخ و سیاهش را پوشید که به خانۀ مادربزرگش ایلسه برود. مهم نیست که باران با چه شدتی می‌بارد، لی‌لی نمی‌تواند از شکلات‌های خوشمزۀ مادربزرگش صرف‌نظر کند»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

حجم

۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

قیمت:
۶,۵۰۰
تومان