دانلود و خرید کتاب سفر ایکیگای هکتور گارسیا ترجمه آزاده مسعودنیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب سفر ایکیگای

کتاب سفر ایکیگای نوشتهٔ هکتور گارسیا و فرانچسک میرالس و ترجمهٔ آزاده مسعودنیا است و نشر ثالث آن را منتشر کرده است. این کتاب راهنمای کاربردی برای رسیدن به سعادت و شادکامی و هدفمند شدن زندگی به روش ژاپنی است.

درباره کتاب سفر ایکیگای

ایکیگایی به معنی زندگی است. چیزی که مجبورتان می‌کند هر صبح با اشتیاق غیر قابل توصیفی از خواب برخیزید. یعنی آنچه زندگی را ارزشمند می‌سازد.

ژاپنی‌ها معتقدند همهٔ ما یک ایکیگایی یا حتی چندتا در وجودمان داریم؛ حتی اگر تا به حال آن را درنیافته باشیم. 

کتاب سفر ایکیگای شما را با ابزارها و راهکارهایی آشنا می‌کند که کمکتان می‌کند گذشتهٔ خود را دریابید تا بتوانید آینده‌تان را متحول سازید و طوری در زمان حال زندگی کنید که خواستهٔ قلبی‌تان است.

بعد از آنکه با ایکیگایی آشنا شدید حالا در این کتاب یاد می‌گیرید که چطور از آن استفاده کنید. آموزه‌هایی که نیروی محرکی برای تغییر است. دگرگونه‌ای که شما را قادر می‌سازد رسالت حقیقی زندگی خویش را دریابید.

خواندن کتاب سفر ایکیگای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند معنای زندگی خود را بیابند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب سفر ایکیگای

«معبد بزرگ ایسه مدت زمانی بیش از دوهزار سال عمر دارد. اما آیا متعلق به زمان گذشته است؟ ژاپنی‌ها این بنای تاریخی را هر بیست سال خراب می‌کنند و دوباره از نو می‌سازند. بنابراین معبد ایسه در زمان حال جاویدان زندگی می‌کند. این سنت کمکمان خواهد کرد که بفهمیم چقدر نابخردانه است که به خودمان اجازه دهیم با وزنهٔ سنگین گذشته به پایین کشیده شویم، در حالی که ما آزادانه می‌توانیم تصمیم بگیریم چه کاری دوست داریم انجام دهیم و نیز در هر زمانی که دلمان می‌خواهد دست به کار شویم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۱۱ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۱۱ صفحه

قیمت:
۱۵۵,۵۰۰
تومان