دانلود و خرید کتاب اثر ماه عسل بروس لیپتون ترجمه روزبه ملک زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اثر ماه عسل اثر بروس لیپتون

کتاب اثر ماه عسل

معرفی کتاب اثر ماه عسل

کتاب الکترونیکی «اثر ماه عسل» نوشتهٔ بروس لیپتون با ترجمهٔ روزبه ملک زاده و هیمن برین در انتشارات پردیس آباریس چاپ شده است. این کتاب چگونگی آفریدن بهشت بر روی زمین را به تصویر می‌کشد.

درباره کتاب اثر ماه عسل

کتاب اثر ماه عسل دربارهٔ یکی از مهم‌ترین، زیباترین و درعین‌حال بنیادی‌ترین احساسات انسان یعنی عشق صحبت می‌کند. این کتاب برایتان روشن می‌کند که چگونه خودتان اثر ماه عسل را در زندگی‌تان ایجاد و سپس نابود کرده‌اید. پس از اینکه پی بردید چگونه آن را کسب کرده‌اید و سپس چگونه از دستش داده‌اید، می‌توانید دیگر از وجود کارمای بد در روابطتان شاکی نباشید و رابطهٔ پایدار و موفقی ایجاد کنید.

کتاب اثر ماه عسل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دوستداران کتاب‌هایی با موضوع رشد و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب اثر ماه عسل

«البته الزامات زیستی دیگری نیز برای اطمینان از بقای فرد و گونه وجود دارد: گرایش به غذا، رابطهٔ جنسی، رشد، محافظت و غریزهٔ جنگ و ستیز وحشیانه بر سر حیات. نمی‌دانیم که ارادهٔ زندگی چگونه و در کجای سلول‌ها برنامه‌ریزی شده است، اما می‌دانیم که هیچ ارگانیسمی به آسانی زندگی خود را تسلیم نمی‌کند. اگر تلاش کنید ابتدایی‌ترین ارگانیسم دنیا یعنی باکتری‌ها را هم بپاشید، خواهید دید که هیچ باکتری‌ای نمی‌گوید: «باشد، من منتظر می‌مانم تا شما بیایید و مرا بکشید.» بلکه تمام توانش را به کار می‌گیرد تا جان خودش را حفظ کند.

اگر گرایش‌های زیستی ما ارضا نشوند و بقای ما به خطر بیفتد، پیش از آنکه ذهن خودآگاه‌مان خطر را درک کند، دل‌مان شور می‌زند و احساس می‌کنیم که یک جای کار می‌لنگد. در حال حاضر مردم سراسر جهان چنین احساسی در دل خود دارند. بسیاری از ما وقتی به احتمال زنده ماندن این سیارهٔ آسیب دیده و انسان‌هایی که به آن آسیب رسانده‌اند فکر می‌کنیم، در دل خود چنین احساسی را تجربه می‌نماییم. بیشتر صفحات این کتاب به نحوهٔ ایجاد و زنده کردن روابط فوق‌العاده اختصاص دارد، اما در فصل آخر به توضیح این مسئله خواهم پرداخت که انرژی حاصل از روابط «بهشت روی زمین» چگونه می‌تواند سبب شفای سیاره و نجات گونهٔ ما شود.

کار سختی است، می‌دانم. اما ما مدل بسیار موفقی برای ایجاد روابط شفابخش در اختیار داریم که در نهایت منجر به شفای سیاره‌مان خواهد شد. عرفای دوران باستان می‌گفتند: «پاسخ در درون نهفته است.» ماهیت و قدرت روابط هماهنگ را می‌توان در اجتماع تریلیون‌ها سلولی مشاهده کرد که در بدن هر انسان با هم همکاری می‌کنند. شاید در ابتدا این مسئله برایتان عجیب باشد، چون ممکن است وقتی در آینه نگاه می‌کنید، از نظر منطقی به این نتیجه برسید که شما یک موجود واحد هستید. اما این اشتباه بزرگی است! در واقع هر انسان اجتماعی از ۵۰ تریلیون سلول ذی‌شعور است که در محیط کِشتی در زیر پوست زندگی می‌کنند. این بینش حیرت‌انگیز را در فصل ۳ به تفصیل توضیح خواهم داد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
در سال ۲۰۱۰ محققین دانشگاه هاروارد پی بردند که افراد حدود نصف ساعات بیداری خود را صرف فکر کردن به چیزهایی غیر از کارهای دم دست‌شان می‌کنند و این پرسه‌زنی ذهنی آنها را غمگین می‌کند (حتی وقتی ذهن‌شان در میان موضوعات جالب در حال گردش باشد).
atousa sarmast
هیچ یک از برنامه‌هایی که شما پیش از شش سالگی دریافت کرده‌اید از آرزوها، تمایلات و آرمان‌های شما نشأت نگرفته است، بلکه در مشاهدهٔ والدین و اجتماع ایجاد شده‌اند و همین برنامه‌ها هستند که قسم عمدهٔ رویکرد شما را نسبت به روابط‌تان تعیین می‌کنند. این مسئله همچنین الگوهای روابط عاشقانه را نیز توضیح می‌دهد: اینکه چرا برخی افراد در جاهای اشتباهی به دنبال عشق می‌گردند، چرا برخی افراد نمی‌توانند روابط خود را حفظ کنند و چرا برخی افراد روابط فوق‌العاده‌ای دارند.
atousa sarmast

حجم

۲۷۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۲۷۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان