دانلود و خرید کتاب بانوان پایداری؛ جلد دوم محمد فایق فرجی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بانوان پایداری؛ جلد دوم اثر محمد فایق فرجی

کتاب بانوان پایداری؛ جلد دوم

انتشارات:انتشارات صریر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بانوان پایداری؛ جلد دوم

کتاب بانوان پایداری؛ جلد دوم نوشته محمد فایق فرجی است. این کتاب به گرامی داشت یاد و خاطره ایثار و گذشت و فدارکاری شیرزنان کرد در مقابله با دشمنان پست و ددمنش داخلی و خارجی انقلاب اسلامی می‌پردازد.

درباره کتاب بانوان پایداری؛ جلد دوم

دفاع هشت ساله ملت مسلمان ایران، برای همیشه تاریخ چون ستاره‌ای درخشان بر ترک آسمان ایران خواهد درخشید. جنگی نابرابر، جنگی که در آن عده‌ای با عده کم در مقابل تمام دنیای استکبار ایستادند. جنگی که در آن مخرب‌ترین سلاح‌ها توسط استکبار به معرض آزمایش گذاشته شد. نبرد بی‌امان در مقابل پیشرفته‌ترین سلاح‌ها، موجب خلق حماسه‌ها شد. به حق می‌توان گفت این دفاع تاریخی نمونه و الگویی خواهد بود برای همه جوانان ایران اسلامی در طول تاریخ. نگاهی گذرا به آنچه که در طی این هشت سال گذشت، پرده از روی خباثت‌های بی‌مثل و مانند استکبار و در رأس آن آمریکای جنایتکار برخواهد داشت. این کتاب به سرگذشت زنان فداکار دوران جنگ می‌پردازد.

خواندن کتاب بانوان پایداری؛ جلد دوم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به سرگذشت مردم در تاریخ معاصر ایران پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب بانوان پایداری؛ جلد دوم

تاریخ تولد: ۱۳۴۵ تاریخ شهادت: ۱۳۶۳/۴/۱۴

محل شهادت: روستای شاه‌قلعه دیواندره

جنگ زیباست. آنهم زیبای زیبا، میدان کارزار محل هبوط نصر خداست، محل نزول سکینه و امنیت و آرامش الهی بر مؤمنان است. نصر خدا و یاری او در نبرد حق علیه باطل، دیدنش شکوهمند است. نعمتی است بس بزرگ چه او خود بر خویش فرض کرده است، که یاور مؤمنین باشد، در میدان کارزار، مؤمنین رجاء و توکلشان بر خدا قوت می‌یابد، زیرا تفاوت عمدهٔ صف حق و باطل در همین است. اگر بر شما ضربه‌ای و دردی برسد به دشمن هم متقابلاً می‌رسد، ولی شما به خداوند تکیه دارید و آنها از چنین چیزی محرومند. شهیده زلیخا شهابی در سال ۱۳۴۵ در روستای شاه‌قلعه از توابع شهرستان دیواندره در خانواده‌ای متدین و مذهبی دیده به جهان گشود. این شهیدهٔ بزرگوار از نعمت سواد محروم بود. این عزیز از نظر اخلاق و رفتار نمونه بودند، و همیشه واجباتش را به موقع انجام می‌داد. شهیده شهابی در تاریخ ۶۳/۴/۱۴ بر اثر اصابت ترکش خمپارهٔ نوکران استکبار، شهد گوارای شهادت را نوشید و به لقاء رب شتافت.

روحش شاد و یادش گرامی

بیا با گل لاله بیعت کنیم

حمایت زگل‌ها، گل افشاندن است

که آلاله‌ها را حمایت کنیم

هم‌آواز، با باغبان خواندن است 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۷۳ صفحه

حجم

۶۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۷۳ صفحه

قیمت:
۶,۰۰۰
تومان