دانلود و خرید کتاب برادران رایت که بودند؟ جیمز باکلی جونیور ترجمه محمد رزازان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برادران رایت که بودند؟ اثر جیمز باکلی جونیور

کتاب برادران رایت که بودند؟

انتشارات:انتشارات شانی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب برادران رایت که بودند؟

کتاب برادران رایت که بودند؟ نوشتهٔ جیمز باکلی جونیور و ترجمهٔ محمد رزازان و ویراستهٔ مهرآوا ارمندپور است و انتشارات شانی آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب برادران رایت که بودند؟

در ۲۵ مه ۱۹۱۰ میلتون رایت برای نخستین بار سوار هواپیما شد. او زندگی طولانی و پرمشغله‌ای داشت، در کلیسایش کار می‌کرد، سرپرست خانواده‌اش بود و به مسافرت می‌رفت، اما هرگز سوار هواپیما نشده بود، البته در سال ۱۹۱۰، فقط تعداد انگشت‌شماری از مردم تجربهٔ پرواز داشتند.

اما پسران میلتون، ویلبر و اورویل رایت که هواپیما را در سال ۱۹۰۳ اختراع کرده بودند از گذشته تجربهٔ پرواز داشتند. میلتون مشاهده کرده بود که آنان از پسرانی کنجکاو و سخت‌کوش به دو نفر از مشهورترین مردان جهان تبدیل شده بودند.

برادران رایت هواپیمای خود را تنها پس از سال‌ها آزمایش و خطا و سخت‌کوشی ساختند و به پرواز درآوردند. از اوایل قرن بیستم تا به امروز هر هواپیمایی که ساخته شده شامل بخش‌هایی می‌شود که ابتدا توسط برادران رایت اختراع شده است.

اختراع آنان جهان را تغییر داد، با این حال در ماه مه ۱۹۱۰، برادران رایت به دنیا اهمیت نمی‌دادند. آنها فقط خوشحال بودند که می‌توانستند موفقیت و شادی خود را با پدرشان، که حمایت زیادی از آنها کرده بود به اشتراک بگذارند.

خواندن کتاب برادران رایت که بودند؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۶٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

حجم

۵۶٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان