دانلود و خرید کتاب نیل آرمسترانگ که بود؟ روبرتا ادواردز ترجمه محمد رزازان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نیل آرمسترانگ که بود؟ اثر روبرتا ادواردز

کتاب نیل آرمسترانگ که بود؟

معرفی کتاب نیل آرمسترانگ که بود؟

کتاب نیل آرمسترانگ که بود؟ نوشتهٔ روبرتا ادواردز و ترجمهٔ محمد رزازان و ویراستهٔ مهرآوا ارمندپور است و انتشارات شانی آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب نیل آرمسترانگ که بود؟

در روز ۱۶ ژوئیه ۱۹۶۹ تا ساعت ۹ صبح درجه حرارت به حدود ۳۰ درجهٔ سانتیگراد می‌رسد. این روز فقط یک صبح معمولی تابستانی در مرکز فلوریداست. گرما نمی‌تواند جلوی جمعیت میلیونی را برای نزدیک شدن به کیپ کندی بگیرد. اینجا همان جایی است که ایالات متحده قرار است در مدت کوتاهی بعد فضاپیمایی را به فضا پرتاب کند. تعداد زیادی خودرو با طول کیلومترها در جاده‌ها توقف کرده‌اند. صدها قایق در آب‌های ساحلی حرکت می‌کنند.

سواحل مملو از مردم است. همه امیدوارند که بتوانند تصاویری از فضاپیمای آپولو ۱۱ را در حالی که به سمت آسمان پرواز می‌کند مشاهده کنند. دو هزار خبرنگار در محل ویژه‌ٔ مطبوعات مستقر شده و آمادهٔ نوشتن تیتر اصلی برای روزنامه‌هایشان هستند. در غرفه‌های ویژهٔ نزدیک به سکوی پرتاب در کیپ کندی، بسیاری از اعضای کنگره، معاون رئیس جمهور ایالات متحده و بسیاری از نام‌های مشهور در تجارت و ورزش حضور دارند.

خواندن کتاب نیل آرمسترانگ که بود؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کودکان و نوجوانانی که رویاهای بزرگ در سر دارند پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر ۱۴۲۲۰۶۴
۱۴۰۲/۰۷/۰۹

ماجرای سفرانسان به ماه افسانه بیش نیست اون عکس ها هم فتوشاپ بوده همکارنیل آرمسترانگ بعد ها به این حقه بازی اعتراف کرد وگفت اگه شما به ماه رفتین منم رفتم کلا مردم دنیا درمورد سفرهای فضایی سرکار رفتن.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۷٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۱۰۷٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان