دانلود و خرید کتاب ریچارد برانسون که بود؟ مایکل بورگان ترجمه محمد رزازان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ریچارد برانسون که بود؟ اثر مایکل بورگان

کتاب ریچارد برانسون که بود؟

انتشارات:انتشارات شانی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ریچارد برانسون که بود؟

کتاب ریچارد برانسون که بود؟ نوشتهٔ مایکل بورگان و ترجمهٔ محمد رزازان و ویراستهٔ مهرآوا ارمندپور است و انتشارات شانی آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب ریچارد برانسون که بود؟

خانوادهٔ برانسون در طی دههٔ ۱۹۵۰ برای تعطیلات به ساحل دریا در دوون انگلستان می‌رفتند. در این سفر، جویس، عمهٔ ریکیِ (نام خودمانی ریچارد) پنج ساله با او شرط‌‌‌‌‌‌بندی کرد که اگر ریکی بتواند تا قبل از پایان تعطیلات شنا یاد بگیرد، به او پول می دهد.

ریکی تمام تعطیلاتش را صرف آموزش شنا کرد و در بیشتر مواقع یک پایش را روی کف شنی دریا نگاه می داشت و در آب جست می زد. در حالی که می جنگید تا آب سرد وارد دهانش نشود، امواج بر روی سرش می چرخیدند. ریکی هنوز تا آخرین روز تعطیلات نتوانسته بود شنا یاد بگیرد. عمه جویس به او گفت که می‌تواند سال آینده دوباره تلاش کند، اما ریکی آمادهٔ تسلیم شدن نبود و می‌خواست شرط را ببرد.

ریکی آخرین تلاشش را برای یادگیری شنا انجام داد. خانواده‌اش دور هم جمع شدند تا تماشا کنند. ریکی دید مادرش لبخند می‌زند و انگار می‌گوید: «تو می‌توانی! » نفس عمیقی کشید، وارد آب شد و سپس دست‌ها و پاهایش را تا جایی که می‌توانست حرکت داد. داشت شنا می‌کرد! ریکی دور یک حلقه می‌چرخید و صدای تشویق خانواده‌اش را می‌شنید. وقتی به ساحل آمد، عمه جویس به او پول را داد. ریکی بعدا گفت که با وجود اینکه فقط دو دلار برده بودم، اما «به نظر ثروت زیادی می‌رسید.»

خواندن کتاب ریچارد برانسون که بود؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۵٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۴۵٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان