دانلود و خرید کتاب انعکاس کوچینگ در زندگی بهجت صفاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب انعکاس کوچینگ در زندگی اثر بهجت صفاری

کتاب انعکاس کوچینگ در زندگی

نویسنده:بهجت صفاری
ویراستار:بهمن پرتو
امتیاز:
۴.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب انعکاس کوچینگ در زندگی

کتاب انعکاس کوچینگ در زندگی نوشتهٔ بهجت صفاری است. انتشارات مانیان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر دربارهٔ ۸ مهارت کوچینگی که ارتباطات را متحول می‌کند، است.

درباره کتاب انعکاس کوچینگ در زندگی

کتاب انعکاس کوچینگ در زندگی ابتدا درمورد کوچینگ توضیح داده و سپس دررابطه‌با چیستیِ ارتباط، شناخت ارزش‌ها و اولویت‌بندی آن‌ها، آمازه‌سازی بستر ارتباط، مهارت گوش‌دادن فعال، مهارت همدلی، بازخورد سازنده، پرسش‌گری و قدرت نفوذ، شفافیت در ارتباط، داشتن نگرش مثبت و در نهایت دربارهٔ بازی شهروند و مافیا سخن گفته است. محور تمام این مباحث، کوچینگ است. کوچینگ یکی از روش‌های آموزش نیروی انسانی است که منجربه سودآوری و مزایای کاربردی برای کارمندان و در نهایت خود سازمان‌ها خواهد شد. به زبان ساده می‌توان گفت کوچینگ فرایندی است که عملکرد و کارآیی فرد را بهبود می‌بخشد و بیشتر بر روی حال تمرکز دارد؛ تا اینکه بخواهد به گذشته یا آیندهٔ دور بپردازد.

آموزش کوچینگ مطابق استاندارد فدراسیون بین‌المللی کوچینگ (ICF) از ۱۱ صلاحیت تشکیل شده است که در ۳ سطح کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری تعریف شده‌اند. این صلاحیت‌ها برای افراد گوناگون (از دانشجویان تا افراد حرفه‌ای و بازنشستگان) در مراحل مختلف زندگی کارآمد هستند؛ زیرا این صلاحیت‌ها منجربه افزایش آگاهی از خود، به‌دست‌آوردن اطلاعاتی درمورد ایجاد ارتباطی پایدار و داشتن گفت‌وگویی اثرگذار جهت کمک به دیگران و مسئولیت‌پذیری در امور مهم خواهند شد.

خواندن کتاب انعکاس کوچینگ در زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه پیرامون کوچینگ پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب انعکاس کوچینگ در زندگی

«کوچینگ مهارتی است برگرفته از علوم مختلف ازجمله: فلسفه، روان‌شناسی مثبت نگر، علم مدیریت و جامعه‌شناسی که تعاریف متعددی دارد و شما با یک سرچ ساده در گوگل تمامی این تعاریف را از زبان بزرگان این حرفه، دریافت خواهید کرد؛ اما من در این کتاب قصد دارم جان کلام و مفهوم واقعی آن را از دیدگاه یکی از بنیان‌گذاران این مهارت، برایتان بازگو کنم. (آقای تیموتی گلوی W. Timothy Gallwey)

به جرئت می‌توانم بگویم وقتی کتاب مربیگری به سبک بازی درونی آقای گلوی را خواندم، احساس کردم با تمام وجودم مفهوم کوچینگ را درک کردم؛ بنابراین تلاش می‌کنم با ادبیاتی شبیه به آن و ایده گرفتن از تمثیل‌های زیبایش، کوچینگ را برایتان معرفی کنم.»

نظرات کاربران

M.s Gholizade
۱۴۰۱/۱۲/۰۳

کتاب بسیار سبک و قابل فهمی برای افراد است.کتاب بصورت پی دی اف بوده که یکی از نکات منفی آن در طاقچه است به نظرم. مهارتهای مختلف در زندگی فردی را به همراه چند تمرین در انتهای هر فصل ارائه می‌دهد.به

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

قیمت:
۶۳,۰۰۰
تومان