دانلود و خرید کتاب ارتباطات سازمانی اریک ام. آیزنبرگ ترجمه غلامرضا ملک زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب ارتباطات سازمانی

کتاب ارتباطات سازمانی؛ ایجاد تعادل بین خالقیت و محدودیت نوشتهٔ اریک ام. آیزنبرگ، آنجلا ترتیوی، ماریان لگرکو و اچ. ال. گودال و ترجمهٔ غلامرضا ملک زاده و آرزو سادات هاشمی و ویراستهٔ علی شیرازی و زهره عدالتیان است و انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب ارتباطات سازمانی

کتاب «ارتباطات سازمانی؛ ایجاد تعادل بین خلاقیت و محدودیت» دربارۀ ارتباطات در سازمان‌ها و چگونگی تعامل بین افراد و گروه‌ها در محیط‌های کاری است. این اثر با معرفی مفهوم ارتباطات سازمانی آغاز می‌شود و سپس عواملی که خلاقیت و محدودیت را در سازمان‌ها تحت‌تأثیر خود قرار می‌دهند بررسی گشته و اهمیت خلاقیت در سازمان‌ها و نقش آن در ایجاد نوآوری و توسعه تشریح می‌گردد.

در این کتاب، نویسندگان نقش خلاقیت و محدودیت را در فرایندهای ارتباطات سازمانی بررسی کرده و محدودیت‌هایی را که ممکن است بر خلاقیت تأثیرگذار باشند مورد بررسی قرار می‌دهند. در ادامه، نویسندگان راهکارهایی را تبیین می کنند که سازمان‌ها می‌توانند برای ایجاد تعادل بین خلاقیت و محدودیت در فرایندهای ارتباطات سازمانی اتخاذ کنند. همچنین اهمیت ایجاد فضایی مناسب برای خلاقیت، تشویق همکاری و تعامل بین اعضای سازمان و استفاده از فناوری‌های نوین در ارتباطات سازمانی توضیح داده می‌شود.

خواندن کتاب ارتباطات سازمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانشجویان رشته‌های علوم اجتماعی و ارتباطات و پژوهشگران مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۲۴ صفحه

حجم

۵٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۲۴ صفحه

قیمت:
۹۴,۰۰۰
تومان