دانلود و خرید کتاب مدل مربیگری گرو برای دستیابی به عملکرد عالی جولی هاگبین ترجمه نوید اتحادیان مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدل مربیگری گرو برای دستیابی به عملکرد عالی اثر جولی هاگبین

کتاب مدل مربیگری گرو برای دستیابی به عملکرد عالی

معرفی کتاب مدل مربیگری گرو برای دستیابی به عملکرد عالی

کتاب مدل مربیگری گرو برای دستیابی به عملکرد عالی نوشتهٔ جولی هاگبین و ترجمهٔ نوید اتحادیان مقدم و لیلا میرزایی است و انتشارات زهره علوی آن را منتشر کرده است. این کتاب راهنمای عملی برای مدیران، رهبران، منتورها و کوچ‌ها شامل سوالات پیشنهادی است.

درباره کتاب مدل مربیگری گرو برای دستیابی به عملکرد عالی

«به دنیای کوچینگ خوش آمدید!» جایی که هر کس می‌تواند به پتانسیل کامل خود برسد، تفاوت ایجاد کند و مسیری را تغییر دهد. در این دنیا، کوچینگ نقش مهمی ایفا می‌کند. کوچینگ به افراد کمک می‌کند تا راه حل‌های خودشان را پیدا کنند، مهارت‌هایشان را توسعه بدهند، نگرش و رفتارهای خودشان را تغییر دهند و در نهایت به رشد و توسعه فردی و شغلی برسند.

مدل مربیگری گرو، یکی از محبوب‌ترین و موثرترین مدل‌های مربیگری است. مدلی که هر کوچ در آغاز ورودش به دنیای کوچینگ، یادگیری آن را شروع می‌کند و معمولا نخستین جلسات کوچینگ خود را طبق این مدل پیش می‌برد. این مدل، یک فرآیند گام به گام است که به کوچ‌ها و کوچی‌ها کمک می‌کند تا با هم کار کنند و اهداف مشخصی را تعیین کنند، راه‌های دستیابی به آن اهداف را شناسایی کنند و برای اجرای آنها برنامه‌ریزی کنند.

این موضوع انگیزه‌ای در ما به وجود آورد تا یک مجموعه کامل و بدون زیاده‌گویی را انتخاب و ترجمه کنیم و در اختیار اکوسیستم کوچینگ قرار دهیم تا با استفاده از آن مدل گرو را برای خود شخصی‌سازی کنند.

کتاب مدل مربیگری گرو برای دستیابی به عملکرد عالـی، یک راهنمای جامع و کاربردی برای بهره‌گیری از مدل گرو است. با مطالعه این کتاب، شما به عنوان یک کوچ آگاه، مدل گرو را با اعتماد به نفس در جلسات کوچینگ خود به‌کار خواهید برد و احساس می‌کنید که این ابزار ارزشمند همواره در کنار شماست.

نویسنده این کتاب، جولی هاگبین، مشاور رهبری و مدیریت با بیش از سی سال تجربه در زمینه‌های رفتارشناسی انسان، منتورینگ و کوچینگ است. او در این کتاب، ضمن ارائه‌ٔ توضیحاتی درباره‌ٔ مفاهیم کوچینگ، منتورینگ و مشاوره، به توصیف مدل مربیگری گرو می‌پردازد و چند نسخه از مدل گرو و نمونه سوالات مفید و کارآمد مربوط به آن را ارائه می‌دهد.

کتاب حاضر با نگارشی شیوا و روان می‌تواند در خدمت همهٔ افراد فعال در اکوسیستم کوچینگ و زمینه‌های مربوط به آن از جمله مدیران، رهبران و منتورها، خصوصا کوچ‌ها قرار گرفته و با بهره‌گیری از آن شاهد بهبود عملکرد فردی، شغلی و مدیریتی باشند.

خواندن کتاب مدل مربیگری گرو برای دستیابی به عملکرد عالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به مدیران، رهبران و منتورها، خصوصا کوچ‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

CoachForEver
۱۴۰۲/۰۹/۱۷

کتاب برای عمیق شدن روی مدل گرو بسیار کاربردی است. همچنین بعضا نگاه جدیدی را بیان میکند که میتواند راهگشا باشد.

کاربر 2323613
۱۴۰۲/۰۹/۱۷

ترجمه روان و کاربردی 👌👌👌

MoeenZ
۱۴۰۲/۰۹/۲۲

مدل مربیگری گرو برای دستیابی به عملکرد عالی یکی از خلاصه و مفیدترین کتاب ها برای آشنایی با کوچینگ و مدل مرسوم گرو بود که از خواندنش لذت بردم. ترجمه عالی کتاب من را امیدوار کرد که میتوان به ترجمه

- بیشتر
کاربر 7195125
۱۴۰۲/۰۹/۲۱

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند با کوچینگ و مدل گرو آشنا شوند توصیه میکنم. این کتاب قلم روان و زبان ساده‌ای دارد که لذت مطالعه‌ی آن را دوچندان می‌کند.

کاربر 3172913
۱۴۰۲/۰۹/۱۸

مختصر و مفید. به کوچ ها توصیه میکنم حداقل یکبار مطالعه کنند

کاربر 8096066
۱۴۰۲/۱۱/۳۰

ترجمه عالی جزو کتاب هایی هست که هر کوچ باید بخواند. تشریح خوبی از مدل گرو.

کاربر 8586418
۱۴۰۳/۰۲/۰۶

تشکر از مترجم کتاب بابت روان بودن ترجمه. طراحی کتاب بسیار زیبا بود. کنار محتوای خوب آن.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۴۹,۹۰۰
تومان