دانلود و خرید کتاب سیب میوه ای اسرارآمیز فاطمه وثوقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سیب میوه ای اسرارآمیز اثر فاطمه وثوقی

کتاب سیب میوه ای اسرارآمیز

نویسنده:فاطمه وثوقی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب سیب میوه ای اسرارآمیز

کتاب سیب میوه ای اسرارآمیز نوشتهٔ دکتر فاطمه وثوقی است که در انتشارات پاپلی به چاپ رسیده است. نویسنده در این کتاب از فواید این میوهٔ بهشتی برای سلامتی انسان سخن می‌گوید.

 درباره کتاب سیب میوه ای اسرارآمیز

سیب شاه‌میوهٔ بهشتی است که انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن انسان را دارد. پتاسیم، فسفر، سدیم، کلسیم، سولفور، آهن و انواع ویتامین‌های آ، ب، ث و... .... همه در یک سیب رسیده یافت می‌شوند؛ بنابراین سیب خاصیت طبیعی دارویی برای پیشگیری از بیشتر بیماری‌ها را دارد. کلسترول بالا را درمان می‌کند، پنی‌سلین طبیعی است، خاصیت آنتی‌اکسیدانی دارد، از مبتلاشدن به آلزایمر پیشگیری می‌کند، داروی کمکی برای درمان دیابت است، اسیداوریک خون را کاهش می‌دهد و به هضم غذا کمک می‌کند. این تنها بخش کوچکی از خواص سیب در درمان بیماری‌ها است. نقش فوق العادهٔ این میوه در زیبایی  پوست و مو را نیز نباید نادیده گرفت. تمام قسمت‌های این میوه از دانه، پوست، گوشت، شکوفه و برگ درخت سیب در مراقبت از زیبایی کاربرد دارد.

 دکتر فاطمه وثوقی در کتاب سیب میوه ای اسرارآمیز، به طور مفصل دربارهٔ انواع ویژگی‌ها و فواید این میوه سخن گفته است و در کنار آن طرز تهیهٔ سرکه سیب را نیز آموزش داده است.

 خواندن کتاب سیب میوه ای اسرارآمیز را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

 اگر به کتاب‌های حوزهٔ طب سنتی و سلامت علاقه دارید، از خواندن این کتاب لذت خواهید برد.

بخشی از کتاب سیب میوه ای اسرارآمیز

«در مورد مصرف سیب و تاثیر آن در کاهش کلسترول خون، بررسی‌های علمی و درمانی فراوانی در جهان صورت گرفته و مقالات متعددی به چاپ رسیده است که خلاصه یک نمونه آن، نقل از یک مجله درمانی به شرح زیر می‌باشد: بررسی هائی که بر روی تغذیه نوعی جونده شبیه موش صحرائی به نام hamstar با سیب به عمل آمده چنین نتیجه گرفته شده است که مصرف سیب، می‌تواند مقدار نسبی کلسترول خون را در جانور کاهش دهد.

این کاهش کلسترول خون را می‌توان مربوط به تاثیر افزایش فیبرهائی دانست که از طریق تغذیه وارد بدن می‌شود و چون سیب،سرشار از فیبرهائی گیاهی و مخصوصاً پکتین است، می‌توان ارزش این میوه را از اغذیه دیگر و آنهائی که فقط پکتین لازم را تامین می‌کنند برتر دانست. بعلاوه باید اثر مواد دیگر موجود در سیب مانند ویتامین C و فروکتوز را نیز به حساب آورد.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

حجم

۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

قیمت:
۲۸,۵۰۰
تومان