دانلود و خرید کتاب مسئله پول نیست باب پراکتور ترجمه عباس غریبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مسئله پول نیست اثر باب  پراکتور

کتاب مسئله پول نیست

معرفی کتاب مسئله پول نیست

کتاب مسئله پول نیست نوشتهٔ باب پراکتور و ترجمهٔ عباس غریبی است. انتشارات نسل نواندیش این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب مسئله پول نیست

کتاب مسئله پول نیست، کتابی است که باید ایده‌های موجود در آن را درونی کنید و آن‌ها را با درایت به کار گیرید. در پیشگفتار این اثر آمده است که اگر این کار را انجام دهید، می‌توانید در زندگی خود به هر چیزی که می‌خواهید برسید؛ چراکه این ایده‌ها بسیار قدرتمند هستند. «مسئله، پول نیست» می‌تواند به هر کسی که تمایل به یادگیری دارد، نشان دهد که چگونه همهٔ جنبه‌های زندگی خود را تغییر دهد. شما با خواندن این کتاب، در حال انجام تجربه‌ای خواهید بود که طرز فکرتان را نسبت به پول برای همیشه تغییر خواهد داد. راز ایجاد ثروت در کتاب حاضر برای شما فاش می‌شود.

این کتاب ۹ فصل دارد که عنوان برخی از آن‌ها عبارت است از «پول، هدف نیست»، «در فیلم شخصی خود، فردی اضافی نباشید»، «توهم بزرگ مدیریت زمان»، «در هم شکستن الگوها» و «از عشق خود استفاده و به معنای واقعی زندگی کنید».

خواندن کتاب مسئله پول نیست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد ثروت و رازهای پیرامون آن پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مسئله پول نیست

«چندبار از سرعت تند زندگی احساس آزار و آسیب‌دیدگی کرده‌اید؟ ما شاهد هستیم که مردم خسته و درمانده هستند، زیرا در زندگی خیلی سریع پیش می‌روند، اما من متوجه شده‌ام که آرام گرفتن و هدایت انرژی‌هایم با تمرکز، به من این امکان را می‌دهد که آرام و با اعتمادبه‌نفس زندگی کنم و بسیار موفق‌تر شوم! وقتی نگرانی و تردید را از زندگی خود حذف می‌کنید، می‌توانید با آرامش و خیلی سریع پله‌هایی که شما را به‌سوی اهدافتان سوق می‌دهد ارزیابی کنید.

میلیون‌ها نفر در زندگی خود آرزوی آرامش دارند، زیرا در هرج‌ومرج مطلق زندگی می‌کنند. روابطشان متزلزل است، شغلشان ظالمانه است و وضعیت مالی‌شان در آستانهٔ فروپاشی است. من در همان ابتدای این کتاب به شما قول داده‌ام که حقیقت را بگویم. اگر درحال‌حاضر در هرج‌ومرج زندگی می‌کنید، می‌توانم به شما بگویم که به‌این‌دلیل است که خودتان این زندگی را انتخاب کرده‌اید. پذیرش این امر ممکن است سخت باشد، اما اگر تردید دارید، یک بررسی سریع، حقیقت این موضوع را آشکار خواهد کرد.

به افرادی که وقت خود را با آن‌ها می‌گذرانید -خانواده، دوستان یا همکاران خود- نگاهی بیندازید. چه تعداد از آن‌ها وقت زیادی از شما می‌گیرند؟ چند نفر از آن‌ها وقت گرفته‌شده را جبران می‌کنند و چند نفر از آن‌ها از شما سوءاستفاده می‌کنند؟ تفاوت را بشناسید و از کسانی که وقتتان را تلف می‌کنند فاصله بگیرید تا از سلامتی خود محافظت کنید.

گاهی اوقات این فاصله، حتی اگر موقتی هم باشد، می‌تواند تأثیرگذار باشد، اما اگر الگوهای قدیمی شما را احاطه کرده باشند، نمی‌توانید طرز فکر خود را تغییر دهید. رفتن به تعطیلات یک‌هفته‌ای می‌تواند در تغییر حالت ذهنی بسیار مؤثر باشد. هنگامی‌که به زندگی عادی خود بازگردید، به‌طور کامل مشخص خواهد شد که چه افرادی در زندگی‌تان انرژی منفی تولید می‌کنند که باید از آن‌ها دوری کنید.

اگر شغلتان هر روز با استرس و دلهره همراه است، چرا آن را ادامه می‌دهید؟ آیا تاکنون به کسب درآمد انفعالی فکر کرده‌اید یا اینکه پذیرفته‌اید که سرنوشت شما این زندگی سرشار از دلهره است؟ اگر در حال خواندن این کتاب هستید، به‌احتمال‌زیاد کتاب‌های دیگری دربارهٔ ثروت‌آفرینی را خوانده‌اید، اما آیا واقعاً توصیه‌های آن‌ها را امتحان کرده‌اید؟ یا اینکه آن‌ها را در قفسهٔ کتاب گذاشته‌اید تا گردوخاک بخورند؟

منبع اصلی هرج‌ومرج در زندگی بیشتر مردم، امور مالی است، اما آن‌ها به کارهایی ادامه می‌دهند که هرج‌ومرج بیشتری ایجاد می‌کند. ازآنجایی‌که آن‌ها ذهنیت فقیرانه دارند، تمام انرژی خود را روی چیزهایی که ندارند متمرکز می‌کنند و فکر می‌کنید چه چیزی را به زندگی خود جذب می‌کنند؟ همان که ندارند! آن‌ها درنهایت کارهایی می‌کنند که بدهی‌شان را افزایش می‌دهد و وقتشان را تلف می‌کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۲۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۲۲۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان