دانلود و خرید کتاب شفای کودک درون چارلز ویتفیلد ترجمه علی اکبر قاری نیت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شفای کودک درون اثر چارلز ویتفیلد

کتاب شفای کودک درون

معرفی کتاب شفای کودک درون

کتاب شفای کودک درون نوشتهٔ چارلز ویتفیلد با ترجمهٔ علی اکبر قاری نیت و فائزه قوچی در انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.

درباره کتاب شفای کودک درون

هر شخصیتی که امروز دارید، نتیجه و برایند مشکلات، مقاومت‌ها و سطح عزت‌نفس شماست. در هر سن، از بدو تولد تا نوزادی و از کودکی تا نوجوانی، با چالش‌های متفاوتی روبه‌رو بوده‌اید. اگر اطرافیانتان به روش طبیعی و سالم شما را بزرگ کرده باشند، شما به یک فرد سالم و قوی تبدیل خواهید شد. اما اگر تجربهٔ دوران کودکی و نوجوانی‌تان سرشار از آسیب‌های روحی و مشکلات باشد، اتفاقات گذشته بر روحیهٔ امروزتان تأثیر معکوس خواهند گذاشت. برای درک بهتر این موضوع، باید با مفهوم کودک درون به‌خوبی آشنا شوید. کتاب شفای کودک درون به شما کمک می‌کند بخشش و پذیرش را یاد بگیرید، از گذشته‌تان رها شوید و خودتان را دوست داشته باشید.

خواندن کتاب شفای کودک درون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند گذشته خود را رها کنند و آدم بهتری باشند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب شفای کودک درون

«نکات مربوط به کشف کودک درونتان

یادگیری چگونگی کشف کودک درونتان به شما اجازه خواهد داد زندگی شاد و متعادلی را تجربه کنید. در اینجا به بعضی از نکات مهم دربارهٔ کشف کودک درونتان اشاره می‌کنیم.

- محدود کردن اعمالتان را متوقف کنید. همیشه در نظر بگیرید اکنون در مقایسه با دوران کودکی‌تان چقدر به‌صورت خودجوش رفتار می‌کنید. به‌جای بی‌اعتنایی و چشم‌پوشی، سعی کنید به آن ندای درونی گوش کنید که می‌گوید چیز جدیدی را امتحان کن.

- از تجسمتان استفاده کنید. همیشه به خودتان اجازهٔ خیال‌پردازی بدهید، هم در اعمالتان و هم در تفکرتان. همچنین، باید چند فعالیت خلاق بیابید تا بتوانند تجسم و تخیلتان را فعال کنند. بدین‌منظور می‌توانید از کتاب‌های رنگ‌آمیزی، هنرهای دستی و نقاشی، تمرین و نواختن یک ساز استفاده کنید.

- اوقاتی از زندگی‌تان را به خندیدن و لبخند زدن اختصاص دهید. همه در زندگی مشکل دارند اما این موضوع باعث نمی‌شود دلیلی برای لبخند زدن و خندیدن نداشته باشید. بعضی از فعالیت‌ها زندگی‌تان را جالب‌تر و مهیج‌تر می‌سازند. بسته به سلیقه‌تان، می‌توانید با بچه‌ها بازی کنید، به موسیقی دلخواهتان گوش دهید یا کارتون‌ها یا فیلم‌های کمدی را تماشا کنید.

- با استفاده از احساسات خود، از دنیای اطرافتان لذت ببرید. لحظه‌ای را به یاد بیاورید که دنیا چقدر روشن و درخشان به نظر می‌رسید. باید زمانی را به شکرگزاری و تحسین بوها و رنگ‌های اطرافتان اختصاص بدهید. همچنین، باید از غذاها، پارچه‌ها و خیلی از چیزهای دیگر لذت ببرید.

با این گام‌های ساده، می‌توانید کندوکاو و معاینهٔ کودک درونتان را شروع کنید. اگر متوجه شدید کودک درونتان به علت اتفاقات و تجربیات گذشته احساس رنجیدگی و آسیب‌دیدگی می‌کند، برای شفای او اقدام کنید.

بررسی چگونگی شفای کودک درونتان

درد و رنج‌های عاطفی که در دوران کودکی‌تان کشیده‌اید، ممکن است با گذشت زمان گسترش یافته باشند. با گذشت زمان ممکن است به فردی نابهنجار، آشفته و حساس تبدیل شوید. به‌همین‌دلیل است که این‌قدر به‌صورت مکرر در گذشته زندگی می‌کنید. اگر کودک درونتان را مداوا نکنید، هرگز به شادی، خوشبختی،‌ خشنودی و رضایتی که سزاوارش هستید، دست نخواهید یافت. مداوای کودک درونتان می‌تواند ساده باشد. برخی از گام‌هایی که باید برای شفای کودک درونتان بردارید، ازاین‌قرارند:

گام اول: اعتماد کودک درونتان را به دست آورید. برای شفای کودک درون جریحه‌دار شده‌تان، ابتدا باید اعتماد ایجاد کنید. کودک درون شما نیاز دارد به شما اعتماد کند. کودک درونتان باید بفهمد شما اینجا برای محافظت از او و پرورش او حضور دارید؛ مانند پدر و مادری که همیشه هستند.

گام دوم: دردهای کودک درونتان را درک کنید. مانند یک کودک وحشت‌زده، باید به کودک درونتان کمک کنید تا بجنگد و به کار خود ادامه دهد. سوگ کودک درونتان را درک کنید و آن را بپذیرید. احساس درد و رنج عمیق، پشیمانی، غم و اندوه و حتی ناامیدی داشته باشید. بعد از درک، پذیرش و احساس درد کودک درونتان، یک گام به شفای آن نزدیک‌تر می‌شوید.»

نظرات کاربران

کاربر ۳۰۱۸۲۳۵
۱۴۰۲/۰۴/۲۹

با خوندن متن روی جلد، تصورم از این کتاب، یک منبع همراه و همگام برای انجام عمل شفابخشی کودک درون بود. اما محتوای کتاب بیشتر جنبه‌ی تحقیق و گزارش داره در جهت شناخت عوامل سرکوب کودک درون و مشکلات مسیر

- بیشتر
کاربر ۲۱۹۶۳۷۶
۱۴۰۲/۰۸/۲۷

می تونم بگم یکی از بهترین کتابها برای خودسازی هست. توصیه می کنم هر شخصی بدون درنظر گرفتن سن یک دور بخونه. از سنگینی بعضی گره های کودکی یا حتی بزرگسالی که در ناخودآگاهمون دفن شدن رها میشیم و واقعا

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۲۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۸۲۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان