دانلود و خرید کتاب تغییر سبک زندگی با ان ال پی لیندسی اگنس ترجمه نفیسه تنکابنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تغییر سبک زندگی با ان ال پی اثر لیندسی اگنس

کتاب تغییر سبک زندگی با ان ال پی

معرفی کتاب تغییر سبک زندگی با ان ال پی

کتاب تغییر سبک زندگی با ان ال پی نوشتهٔ لیندسی اگنس و ترجمهٔ نفیسه تنکابنی و ویراستهٔ سمانه عباسی است و انتشارات نسل نواندیش آن را منتشر کرده است. ان ال پی روشی قدرتمند است که می‌‌توانید با بهره‌مندی از آن کل زندگی‌تان را بهبود بخشید. نه‌تنها خواندن مطالب این کتاب بسیار لذت‌بخش است، بلکه برای آن‌هایی که همیشه کارهایشان را پشت‌گوش می‌اندازند و امروزوفردا می‌کنند، تغییری آنی و حیرت‌آور در پی دارد.

درباره کتاب تغییر سبک زندگی با ان ال پی

با خواندن کتاب تغییر سبک زندگی با ان ال پی با الگوی ان‌ال‌پی آشنا خواهید شد. روش‌های ان‌ال‌پی توانایی بالقوه‌ای در تغییر سبک زندگی افراد دارند.

این اثر کتابی علمی و آموزشی در مفهوم سنتی نیست. اگر می‌خواهید از اصول اولیه ان‌ال‌پی آگاهی کسب کنید و از آن مهم‌تر، بتوانید با استفاده از ابزارها و تکنیک‌ها در زندگی خود و دیگران تغییر رقم بزنید، کتاب حاضر با در اختیار قراردادن تمرین‌های کاربردی و عملی که برای همه قابل‌درک و اجراست، به شما در این زمینه یاری می‌رساند.

برخلاف روش‌های دیگری که به شما می‌گویند چه کاری باید انجام دهید، ان‌ال‌پی فن چگونه انجام‌دادن را به شما می‌آموزد. این روش به شما می‌گوید و نشان می‌دهد که چگونه همان فردی باشید که می‌خواهید باشید، همان چیزی را داشته باشید که می‌خواهید داشته باشید و همان کاری را انجام دهید که می‌خواهید انجام دهید. درواقع، ان‌ال‌پی ترکیبی قوی و مؤثر را در اختیار شما قرار می‌دهد و این مفهوم را دربردارد که شما می‌توانید هر موفقیت شخصی‌ای را که هم‌اکنون طالب آن هستید به دست آورید. اغلب افراد منتظر می‌مانند تا اتفاقات رخ دهند و آن‌ها واکنش نشان دهند، اما ان‌ال‌پی پیشنهاد بهتری دارد. این علم ابزارهایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که به کمک آن‌ها دربارهٔ افکار، احساسات و رفتار خود آگاهانه‌تر عمل کنید و واکنش‌های متفاوتی به رویدادهای پیرامون خود نشان دهید. به‌این‌ترتیب، آماده می‌شوید تا مسئولیت پیامدهای زندگی‌تان را در همه زمینه‌ها بر عهده بگیرید.

ان‌ال‌پی مجموعه‌ای از ابزارها و تکنیک‌هایی است که به شما کمک می‌کند از پسِ الگوهای نامناسب افکار و رفتارهای خود برآیید و آن‌ها را تغییر دهید. گرچه ان‌ال‌پی متشکل از تکنیک‌های بسیار زیادی است، استفاده از حتی یک تکنیک می‌تواند تغییرات شگفت‌انگیزی را برای شما رقم بزند. حال تصور کنید با خواندن این کتاب قرار است به چه چیزهایی دست پیدا کنید! 

خواندن کتاب تغییر سبک زندگی با ان ال پی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند سبک زندگی خود را تغییر دهند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره لیندسی اگنس

لیندسی اگنس مربی شایسته و باتجربه، مشاور شغلی و مدیر مؤسسهٔ تغییر است. لیندسی از توانایی‌ها و مهارت‌های خود برای تعلیم و آموزش افراد و مدیران مؤسسه‌های شغلی استفاده کرده و به آن‌ها کمک می‌کند تا خود و شیوهٔ زندگی خود را تغییر دهند. او نه‌تنها تکنیک‌های اصولی این کتاب را با خوانندگانش در میان می‌گذارد، بلکه آن‌ها را در زندگی شخصی خود نیز به کار می‌برد تا اطمینان یابد که زندگی‌اش مطابق با رؤیاهایش پیش می‌رود. او علاوه‌بر اینکه با افراد صاحب‌نام در زمینه شغلی همکاری می‌کند، سمینارهای آموزشی و مشهور بسیاری را برگزار می‌کند و سخنرانی‌های انگیزشی زیادی ارائه می‌دهد.

بخشی از کتاب تغییر سبک زندگی با ان ال پی

«اگر از شما بخواهم اکنون به درخت آبی فکر نکنید، دقیقاً به چه چیزی فکر می‌کنید؟ بله، درست است، به درخت آبی فکر می‌کنید؛ زیرا ذهن ما به‌طور طبیعی نمی‌تواند مفاهیم منفی را پردازش کند. به خاطر دارم وقتی فرزندانم کوچک بودند هرگاه از پسر کوچکم می‌خواستم ساندویچ بادام‌زمینی‌اش را داخل دستگاه پخش ویدئو نگذارد، او دقیقاً همین کار را انجام می‌داد. اگر شما به چیزی که نمی‌خواهید، فکر کنید یا تصویری از آن را در ذهن خود بسازید، دقیقاً همان چیز را به‌سوی خود جذب می‌کنید. عکس این موضوع هم از این قانون پیروی می‌کند؛ یعنی تفکر مثبت خواسته‌ها، آن‌ها را عملی می‌کند. بنابراین بر آنچه می‌خواهید تمرکز کنید، نه آنچه نمی‌خواهید، به‌ویژه وقتی در مسیر رسیدن به اهدافتان قرار دارید. اگر در راه دستیابی به هدف، بر آنچه نمی‌خواهید؛ تمرکز کنید یا به چیزهایی که ممکن است در طول مسیر اتفاق بیفتند فکر کنید، پس مراقب باشید، چون دقیقاً در حال خلق همان اتفاقات برای خود هستید. حال می‌خواهیم بدانیم که این فرایند چگونه طی می‌شود. در این فصل به‌دقت آن را بررسی می‌کنیم.

آیا تاکنون برایتان اتفاق افتاده است که با فردی در موقعیتی مشترک قرار داشته باشید، سپس متوجه شوید که هریک از شما به‌گونه‌ای متفاوت آن موقعیت را تجربه کرده‌اید؟ برای مثال، کمی به عقب برگردید، به آخرین‌باری که در یک جشن عروسی خانوادگی شرکت کردید و بعد از آن درباره وقایع جشن با یکی از نزدیکانتان بحث و گفت‌وگو داشتید. چقدر از نظراتتان باهم متفاوت بود؟ چطور ممکن است هر دو در یک زمان و مکان یکسان بوده باشید، اما نظرات متفاوتی داشته باشید؟ شاید هم به‌دلیل تجربه‌های متفاوتی که از آن مراسم داشتید، شک کرده باشید که هر دو از یک مجلس عروسی صحبت می‌کنید.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۰)
مثلاً اگر من از یکی از شاگردانم بشنوم که می‌گوید: «فلانی مرا غمگین می‌کند!» فوراً از او می‌پرسم: «مگر او چه رفتاری از خود نشان می‌دهد که باعث می‌شود انتخاب تو غمگین بودن باشد؟» این پرسش او را وادار می‌کند به علت ناراحتی‌اش فکر کند و بفهمد که او دربرابر واکنش یا رفتار خود حق انتخاب دارد و غمگین بودن چیزی جز انتخاب خودش نیست.
زینب دهقانی
نقل‌قول شاعر امریکایی، هنری ون دیک، را بازگو کرد: «برای آن دسته که منتظرند زمان بسیار کُند سپری می‌شود و برای آن دسته که می‌ترسند بسیار سریع، برای آن‌هایی که غصه دارند بسیار طولانی به نظر می‌رسد و برای آن‌هایی که شادند، بسیار کوتاه. اما برای کسانی که عشق می‌ورزند، جاودان و بی‌انتهاست.»
زینب دهقانی
بعضی از افراد رؤیایی متقاعدکننده برای آینده در ذهن خود ترسیم کرده و بر آن تمرکز می‌کنند و به شکست حق انتخاب نمی‌دهند. آن‌ها هرگز از واژه «نمی‌توانم» استفاده نمی‌کنند و به‌جای آن می‌گویند: «چراکه
زینب دهقانی
سؤالی که آن‌ها مطرح کرده بودند این بود: میان فردی که در زمینه‌ای مهارت دارد و فردی که در همان زمینه از بقیه پیشی می‌گیرد و سرآمد می‌شود، چه تفاوتی وجود دارد؟ پاسخ‌هایی که ارائه شد، ان‌ال‌پی را به وجود آورد: «فن برتری... هنر تغییر.»
زینب دهقانی
سؤالی که آن‌ها مطرح کرده بودند این بود: میان فردی که در زمینه‌ای مهارت دارد و فردی که در همان زمینه از بقیه پیشی می‌گیرد و سرآمد می‌شود، چه تفاوتی وجود دارد؟ پاسخ‌هایی که ارائه شد، ان‌ال‌پی را به وجود آورد: «فن برتری... هنر تغییر.»
زینب دهقانی
پیش‌فرض‌های ان‌ال‌پی می‌گوید: شکست وجود ندارد، فقط نتایج فرق می‌کنند. به‌عبارت‌دیگر، شکست چیزی جز یادگیری نیست.
زینب دهقانی
مغز ما از میلیون‌ها راه عصبی تشکیل شده است. هرگاه رفتار جدیدی را از خود بروز می‌دهیم، یک مسیر عصبی جدید در مغز ما شکل می‌گیرد تا دسترسی مجدد به آن آسان‌تر باشد.
زینب دهقانی
افرادی که در زندگی‌تان بیش از سایرین با آن‌ها کنار می‌آیید، کسانی‌اند که مشخصات شخصیتی مشابهی با شما دارند و به‌طور مساوی افرادی که رابطه چندان مطلوبی با آن‌ها ندارید، ویژگی‌های شخصیتی‌شان کاملاً با شما متفاوت است.
زینب دهقانی
«اگر همیشه کاری را انجام دهی که انجام داده‌ای، فقط همان چیزی را به دست می‌آوری که همیشه به دست آورده‌ای.»
زینب دهقانی
آیا زندگی شما می‌توانست بهتر از این باشد؟
زینب دهقانی

حجم

۵۸۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۵۸۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۷۵,۹۰۰
۳۷,۹۵۰
۵۰%
تومان