دانلود و خرید کتاب جنبه‌ مثبت بی منطق بودن دن آریلی ترجمه رضا اردلان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جنبه‌ مثبت بی منطق بودن اثر دن آریلی

کتاب جنبه‌ مثبت بی منطق بودن

نویسنده:دن آریلی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب جنبه‌ مثبت بی منطق بودن

خلاصه‌کتاب جنبه‌ مثبت بی منطق بودن نوشتهٔ دن آریلی و ترجمهٔ رضا اردلان است و شنیدار آن را منتشر کرده است. این کتاب دربارهٔ مزایای پیش‌بینی‌نشده‌ٔ سرپیچی از منطق در محیط کار و خانه است.

درباره خلاصه‌کتاب جنبه‌ مثبت بی منطق بودن

چگونه ماهیت رفتارهای عجیبتان را بشناسید؟

آیا اگر می‌دانستیم چگونه در هر شرایطی یک تصمیم درست و منطقی بگیریم، همه چیز بهتر نبود؟ تصور کنید که همیشه می‌توانستیم بهترین خرید‌ها و بهترین انتخاب‌ها را در عشق و یا شغل داشته باشیم؛ در این‌ صورت چه غمی داشتیم؟ همه چیز بر وفق مرادمان پیش می‌رفت، اما می‌دانید که چنین چیزی ممکن نیست! اغلب ما همیشه منطقی نیستیم؛ با این حال، این موضوع به معنای ازدست‌رفتن همه چیز نیست.

دن آریلی در کتاب «جنبه‌ مثبتِ بی‌منطق بودن» که از مسائل روزمرهٔ زندگی انسان‌ها الهام گرفته شده است، به بررسی رفتارهای غیرمنطقی انسان‌ها در محل کار، خانه و به طور کلی، در زندگی می‌پردازد. به‌ علاوه، این کتاب شیوه‌ٔ بهره‌‌بردن از آن‌ها را نیز به شما نشان می‌دهد. اگر می‌خواهید در این دنیای وارونه، صدرنشین باشید، مطالعه‌ٔ این کتاب را از دست ندهید.

در این خلاصه‌کتاب به پرسش‌های زیر پاسخ داده می‌شود:

۱. چرا کاربران سایت‌های دوستیابی هیچگاه راضی و خوشحال نیستند؟

۲. چرا اگر همیشه شماره هفت هستید، نمی‌توانید شماره ده باشید؟

۳. چرا حاضریم برای پولی که به دست می‌آوریم، سخت کار کنیم؟

خواندن خلاصه‌کتاب جنبه‌ مثبت بی منطق بودن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب جنبه‌ مثبت بی منطق بودن

«معاشرت‌های آنلاین نتیجه‌ای جز شکست ندارند!

آیا هنوز عشق واقعیتان را در شبکه‌های مجازی پیدا نکرده‌اید؟ به شما می‌گویم چرا!

بیایید اول نگاهی به بازار بیندازیم. بازار تمام چیزهایی را که نیاز دارید، در اختیارتان قرار می‌دهد و دیگر لازم نیست تمام شهر را برای امور مختلفی مثل قصابی، نانوایی و ... زیر پا بگذارید. برای هر چیزی، بازاری وجود دارد و عشق هم تافتهٔ جدا بافته نیست!

شرایط خاص هر بازاری به شکست یا پیروزی آن کمک می‌کند؛ برای مثال وضعیت تحصیل و شغل جوانان بیشترین تغییرات را دارد. از آنجایی که این افراد محل سکونت ثابت و زندگی اجتماعی مستحکمی ندارند، شریک مناسبی پیدا نمی‌کنند. به همین خاطر وقتی که فارغ‌التحصیل می‌شوند، زمان زیادی برای یافتن شریک زندگی خود ندارند.

در این شرایط، وجود شبکه‌های اجتماعی که روزبه‌روز در حال گسترش است، در ظاهر مفید به نظر می‌رسد. با این حال، این شبکه‌ها هنوز در ایجاد ارتباط و شناسایی افراد موجه و درست به یکدیگر چندان موفق نبوده و حتی ضعف‌های بزرگی نیز داشته‌اند.

طبق بررسی‌های انجام شده، جستجو در پروفایل افراد مختلف و قرار گذاشتن با آن‌ها حدوداً پنج ساعت در هفته زمان می‌برد. این افراد ساعت‌ها زمان خود را صرف پیام دادن به دوستان بالقوه و گذاشتن قرار ملاقات می‌کنند، اما باز هم نتیجه‌ای ندارد!

بنابراین سؤالی که پیش می‌آید این است که مشکل سیستم دوست‌یابی در شبکه‌های مجازی چیست؟

پاسخ این است که ما در تلاش برای ملاقاتِ معشوق آنلاین خود، اغلب منطقی برخورد نمی‌کنیم! سؤالاتی که چندین جواب برایشان وجود دارد، چک‌لیست‌ها و مشخصات فردی نمی‌توانند به طور دقیق شخص را به ما معرفی کنند، همچنین نمی‌توانند شکل و کیفیت معاشرت با آن شخص را به ما نشان دهند. شما هم در روابطتان برای یافتن شریک زندگی خود، موارد ذکر شده را به خاطر داشته باشید!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

حجم

۱۴٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان