دانلود و خرید کتاب قدرت گروه مثبت جان گوردون ترجمه تکتم سعیدنیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت گروه مثبت اثر جان گوردون

کتاب قدرت گروه مثبت

معرفی کتاب قدرت گروه مثبت

کتاب قدرت گروه مثبت اثری از جان گوردون است که با ترجمه تکتم سعیدنیا در انتشارات هورمزد منتشر شده است. این کتاب به بیان اصول و روش‌های اثبات شده برای ساختن گروهی عالی می‌پردازد.

درباره کتاب قدرت گروه مثبت

کتاب قدرت گروه مثبت، قرار است شما را با اصول و روش‌های اثبات شده‌ای آشنا کند که به ساختن یک گروه عالی منجر می‌شود. 

آیا تا به حال از خودتان پرسیده‌اید که تیم‌های موفق در سراسر جهان و کسب و کارهای بزرگی که باید از طریق یک تیم قوی کارشان را پیش ببرند، چطور می‌توانند گروهی عالی بسازند؟ از چه ترفندها و روش‌هایی استفاده می‌کنند تا به موفقیت برسند؟ اصلا یک گروه عالی که تمام اعضای آن برای رسیدن به یک هدف، در نهایت هماهنگی قدم برمی‌دارند، چه خصوصیاتی دارد؟ 

جان گوردون پاسخ شما را می‌دهد. این کتاب، نتیجه سال‌ها فعالیت و همکاری نزدیک با تیم‌ها بزرگ و موفق است. در نتیجه راهکارهایی ارائه می‌کند که اثبات شده هستند و از حالت تئوری خارج شده‌اند. 

به این ترتیب شما می‌توانید با ابزارهای قدرتمندی برای کمک به تیم‌ها آشنا شوید که در غلبه بر افکار منفی و تسهیل فرهنگ‌‌، ارتباط، پیوستگی‌‌، تعهد و عملکرد کارآیی خود را به اثبات رسانده‌اند. 

کتاب قدرت گروه مثبت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب قدرت گروه مثبت یک اثر عالی و پر از یادگیری برای تمام کسانی است که مسئولیت رهبری یک گروه یا مدیریت یک تیم را برعهده دارند. 

درباره جان گوردون

جان گوردون، سخنران و مشاوره انگیزشی، کتاب‌های متعددی درباره مثبت‌اندیشی، خودسازی و موفقیت و مدیریت، تألیف کرده است؛ اتوبوس انرژی یکی از اولین کتاب‌های پرفروش او بود.  

بخشی از کتاب قدرت گروه مثبت

اعضای گروهی که به هم ایمان دارند، باهم به موفقیت می‌رسند.

درحالی‌که گروهتان به‌سمت بینشی مشترک و هدفی بزرگتر پیش می‌رود، با انواع مشکل و سختی مواجه خواهید شد. روزهایی را می‌گذرانید که می‌خواهید منصرف شوید. گاهی به نظر می‌رسد موانع سر راهتان برطرف نمی‌شوند. لحظاتی پیش می‌آید که به نظر می‌رسد رقیبتان شما را شکست داده است. اغلب گروه‌هایی را می‌بینم که به‌علت کشمکش، موقعیت، ناامیدی، ترس، منفی‌بودن، طردشدن و سختی و مشقت منصرف می‌شوند؛ چون به نظر می‌رسد موانع سر راهشان قوی‌تر از آنهاست و باور ندارند که پیشرفت می‌کنند. اما شما نباید منصرف شوید. نباید اجازه دهید ترس بر شما غلبه کند. باید بدانید برای گروهی که باور و ایمان دارد، هرچیزی ممکن است. مطمئن باشید گروهی که ایمان، عشق و امید دارد، موانع را رقیب مهمی نمی‌داند. بینش و هدف مشترک را زنده نگه دارید و با خوش‌بینی، مثبت‌بودن و ایمان به آن کار کنید.

در کنار هم مثبت بمانید

بسیاری از گروه‌ها با مثبت‌بودن شروع می‌کنند. در آغاز فصل، پروژه، کمپین یا نوآوری، همه مشتاق، هیجان‌زده و آماده شروع هستند؛ اما با گذشت زمان و بروز مسائل و مشکلات، گروه نگرش مثبت و انرژی‌اش را از دست می‌دهد. من فهمیده‌ام که گروه‌های بزرگ و عالی نه‌تنها در ابتدا، بلکه در طول سفر نیز مثبت هستند. آن‌ها در تمام سختی‌ها، مسائل، شکست‌ها و مشکلات در کنار هم مثبت می‌مانند.

همیشه به تیم‌های ورزشی می‌گویم: «البته که الان در اردوی آموزشی مثبت هستید. خب بالاخره شکستی نخورده‌اید، هنوز شروع نکرده‌اید، پس بازی را نباخته‌اید. اما کلید موفقیت شما در این فصل این است که در طول باخت‌ها و در کل سال در کنار هم مثبت بمانید. افراد تیمی که در کنار هم مثبت می‌مانند، باهم به موفقیت می‌رسند.»

در مدارس نیز همین‌طور است. اخیراً با ویندی هاج صحبت می‌کردم؛ مدیر مدرسه‌ای که طرح اتوبوس انرژی برای مدارس را اجرا کرد. او می‌گفت که قبل از انتخاب طرح ما، مدرسه‌شان بر اشتباهات و اشکالات دانش‌آموزان متمرکز بود. اما حالا گروه معلمانش بر موفقیت و پیشرفت دانش‌آموزان تمرکز می‌کنند. این رویکرد مثبت اثربخش بوده است. درحالی‌که در طول سال تحصیلی، بسیاری از معلمان و محیط‌های آموزشی روزبه‌روز منفی‌تر می‌شوند، ویندی و گروهش مثبت مانده‌اند و درنتیجه تغییرات بیشتری را ایجاد کرده‌اند.

کلیشه‌ای به نظر می‌رسد؛ اما مثبت‌ماندن کلید تحقق بینشتان و تبدیل آن به واقعیت است. بسیاری از گروه‌ها مثبت نمی‌مانند و خودشان را تخریب می‌کنند. اما گروه‌هایی که مثبت می‌مانند، به‌مرورِزمان به موفقیت زیادی دست می‌یابند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
بیشتر به تلاش، کار و هم‌تیمی‌هایشان اهمیت می‌دهند. اعضای گروه مثبت به همدیگر ایمان دارند، عشق زیادی به هم می‌ورزند و به‌شدت تمایل دارند باهم به موفقیتی فوق‌العاده دست یابند. آن‌ها دنبال برتری هستند و همیشه سعی می‌کنند بهتر شوند و گروهشان را بهتر کنند. غرور و منیتشان را برای خدمت به گروهشان از دست می‌دهند و به بزرگی و سرافرازی جمعی فوق‌العاده‌ای دست پیدا می‌کنند. آن‌ها اهمیت و توجه بیشتری به دیگران می‌دهند؛
Abolfazl Hosseinzadeh

حجم

۱۲۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۱۲۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان