دانلود کتاب صوتی دوباره فکر کن با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دوباره فکر کن اثر آدام گرنت

دانلود و خرید کتاب صوتی دوباره فکر کن

نویسنده:آدام گرنت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی دوباره فکر کن

کتاب صوتی دوباره فکر کن اثری از آدام گرنت، نویسنده و استاد مدرسهٔ وارتون دانشگاه پنسیلوانیا است. اهمیت تجدیدنظر در باورها و عقاید و پیش‌فرض‌ها، هدف اصلی آدام گرنت در کتاب دوباره فکر کن است. این کتاب را شنیدار با ترجمهٔ رضا اردلان و گویندگی مصطفی طالبیان مقدم منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی دوباره فکر کن

گرنت در تمام کتاب از جنبه‌های مختلف به چالش‌های دوباره فکر کردن می‌پردازد و راه‌حل‌هایی برای غلبه بر این چالش‌ها ارائه می‌دهد. در اولین بخش کتاب، تمرکز گرنت بر باز‌کردن ذهن است. همچنین در این بخش خواهید فهمید که چرا یک کارآفرین آینده‌نگر در دام گذشته‌اش گیر می‌کند، چگونه یک دانشمند برنده‌ٔ جایزه‌ٔ نوبل از اشتباه‌کردن لذت می‌برد، چگونه بهترین پیش‌بینی‌‌کنندگان جهان دیدگاه‌هایشان را به‌روز می‌کنند.

موضوع دومین بخش کتاب، بررسی راهکارهای تشویق دیگران به تجدیدنظر است. مثال‌های متنوعی در این بخش گردآوری شده است. از جمله، قدرت گونه‌ خاصی از گوش‌دادن را خواهید دید که کمک حال یک پزشک برای تغییر ذهنیت والدین نسبت به واکسن شد و به یک قانون‌گذار کمک کرد تا فرماندهی ارتش اوگاندا را متقاعد به حضور در مذاکرات صلح کند.

سومین بخش درباره‌ٔ ساختن جوامع تشکیل‌شده از یادگیرنده‌های همیشگی است. نقش معلم‌ها در مدارس را می‌بینید که چگونه می‌توانند با تشبیه فضای کلاس به موزه، قدرت تجدیدنظر را به دانش‌آموزان بیاموزند. رویکرد خلق فرهنگ یادگیری در محیط کار با اولین زن هیسپانیک در فضا را خواهید دید که چطور کنترل ناسا را در دست گرفت تا مانع شکل‌گیری حوادث متعاقب پس از فاجعه‌ٔ شاتل فضایی کلمبیا شود. این بخش با بازتاب اهمیت تجدیدنظر درباره‌ٔ بهترین طرح‌ها به اتمام خواهد رسید.

آدام گرنت عقیده دارد که در صورت تسلط بر هنر بازنگری و تجدیدنظر، شرایط بهتری برای موفقیت‌های کاری خواهید داشت و زندگی‌تان راضی‌کننده‌تر خواهد شد. تجدیدنظر می‌تواند کمک‌حال شما در زمینه‌ٔ خلق راهکارهای جدید برای مسائل کهنه و اصلاح راهکارهای قدیمی برای مسائل جدید باشد. این کار، مسیری برای یادگیری بیشتر از اطرافیان و زندگی با حسرت‌های کمتر است. یکی از نشانه‌های خرد، آگاهی از موعد رهاسازی تعدادی از ارزشمندترین ابزارها و برخی از محبوب‌ترین بخش‌های هویت خودتان است.

به طور خلاصه می‌توان گفت این کتاب، فراخوانی برای رها‌کردن دانش و عقاید منسوخ و نیز تثبیت خودانگاره‌مان نه بر‌اساس ثبات رأی بلکه با اتکا بر انعطاف‌پذیری است.

شنیدن کتاب دوباره فکر کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۶۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۶۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان