دانلود و خرید کتاب آشپزی ارباب حلقه ها ونسا کیتل ترجمه فدرا اسدخانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آشپزی ارباب حلقه ها اثر ونسا کیتل

کتاب آشپزی ارباب حلقه ها

نویسنده:ونسا کیتل
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۴از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آشپزی ارباب حلقه ها

کتاب آشپزی ارباب حلقه ها نوشتهٔ ونسا کیتل است که با ترجمهٔ فدرا اسدخانی در انتشارات روزنه منتشر شده است.

درباره کتاب آشپزی ارباب حلقه ها

مجموعه داستان ارباب حلقه‌ها را در قالب فانتزی ـ حماسی و در طول ۱۲ سال در طى سال‌هاى ۱۹۵۴ تا ۱۹۵۶ توسط جان رونالد تالکین نوشته شده است یکی از مشهورترین مجموعه داستان‌های جهان که طرف‌داران بسیاری در تمام نقاط جهان دارد. این کتاب داستان فرودو بگینز، هابیتی است که همراه با دوستانش با اصرار جادوگری مرموز به اسم گاندلف، سفری حیاتی و بسیار خطرناک را برای نابودی حلقه‌ٔ یگانه آغاز می‌کند.

کتاب آشپزی ارباب حلقه ها نتیجهٔ مدت‌ها پژوهش و جمع‌آوری اطلاعات توسط ونسا کیتل در زمینهٔ کتاب‌های ارباب حلقه‌ها است. اگر بعد از خواندن کتاب‌های ارباب حلقه‌ها فکر کرده‌اید که یک هابیت، یک الف یا یک کوتوله ممکن است در وعده‌های غذایی روزانه چه بخورد، این کتاب برای شما بسیار جذاب است.

دستورالعمل‌های این کتاب ۶ وعدهٔ غذایی دنیای تالکین را شرح می‌دهد. با این کتاب می‌توانید غذاهای خوشمزه‌ای از دنیای ارباب حلقه‌ها تهیه کنید.

خواندن کتاب آشپزی ارباب حلقه ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به داستان‌های ارباب حلقه‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آشپزی ارباب حلقه ها

«اینجا یک رازی هم درباره اینکه این کیک‌ها در چه دسته‌ای باید باشند وجود دارد. من فرض می‌کنم که در داستان به کیک‌های کوچک کره‌ای که معمولا با چای می‌خوریم و من برای راحتی به آنها می‌گویم: «کیک چای» اشاره می‌کند. این کیک‌ها نباید با کیک مشهورتر که بعدتر می‌بینیمش یعنی «کیک خشخاشی» اشتباه گرفته بشوند. آشکار است که بیلبو علاقه زیادی به «کیک خشخاشی» که من دستورش را ارائه کردم دارد. من «کیک» و «کیک خشخاشی» را در این فرض مقابل هم قرار داده‌ام، چون در یک زمان، متن به طور خاص به «کیک خشخاشی» اشاره می‌کند و یک وقت دیگر فقط از کلمه «کیک» استفاده می‌کند. در هر حال من مطئنم که بیلبو در زمان‌های متفاوت از «دورف‌هاة در اولین بازدیدشان از بگ اند با هر دو این کیک‌ها پذیرایی کرده.»

نظرات کاربران

کاربر ۵۰۲۸۴۴۲
۱۴۰۱/۰۷/۰۱

برای من خیلی جالب بود ، اینکه از چه عناوینی استفاده شده بود ، من خودم عاشق آشپزی و شیرینی پزی ام و این کتاب بسیار جذاب بود حداقل برای من 😊

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۴۷,۵۰۰
تومان