دانلود و خرید کتاب طراحی کمپین های تبلیغاتی سیدامیر موسوی میرکلائی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب طراحی کمپین های تبلیغاتی اثر سیدامیر موسوی میرکلائی

کتاب طراحی کمپین های تبلیغاتی

معرفی کتاب طراحی کمپین های تبلیغاتی

کتاب طراحی کمپین های تبلیغاتی نوشتهٔ سیدامیر موسوی میرکلائی با ویراستاری فاطمه رسایی در انتشارات مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر شده است.

مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران ناشر تخصصی مجتمع فنی تهران است. این انتشارات با شعارهای «یک کتاب می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.» و «هر کتاب دیباگران تهران، یک فرصت جدید شغلی و علمی» شروع به فعالیت کرده است. مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران بیش از ۴۰ سال سابقهٔ فعالیت در نشر آثار علمی دارد و با همکاری اساتید و متخصصان و مؤلفان و مترجمان حرفه‌ای و مشهور بیش از ۱۰۰۰ کتاب در حوزه‌های کامپیوتر و انفورماتیک و داده‌پردازی، برق و الکترونیک و مخابرات، تجارت الکترونیک، فناوری‌های نوین، گرافیک، مالتی مدیا، مدل‌سازی و سه‌بعدی، فنی، مهندسی، عمران، مکانیک، نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش انواع مهارت‌های شغلی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای، حسابداری، مدیریت و منابع انسانی، بازاریابی، آموزش علوم جدید برای فناوران جوان و نوجوانان، مکانیک خودرو، کتاب‌های کنکوری مقاطع مختلف تحصیلی (پزشکی، فنی مهندسی، کشاورزی و علوم دامی) و هنر ترجمه و تألیف کرده است.

درباره کتاب طراحی کمپین های تبلیغاتی

زندگی امروز را نمی‌توان بدون تبلیغات تصـور کرد؛ تبلیغات به بخش جدایی‌ناپذیر از روزمرگی‌های ما تبدیل شده است. توسـعهٔ تابلوهـای تبلیغـاتی در شهرها، رشد فضای تبلیغاتی در صداوسیما و گسترش شبکه‌های اجتماعی نیز، به گرم‌شـدن تنـور ایـن رقابت کمک کرده است. اما سؤال مهم این است، که در این هیاهوی تبلیغاتی مگر چند پیام به‌درسـتی شنیده و درک می‌شود؟ کدام می‌تواند اثربخش باشد و هدف خود را محقق کند؟ ایـن کتـاب با نگاهی کاربردی و عملیاتی تلاش دارد به این پرسش‌ها پاسخ دهد. کتاب طراحی کمپین های تبلیغاتی برای کسانی که قصد دارند وارد عرصـهٔ تبلیغـات شوند، یا با وجود تجربه در این صنعت قصد تقویت دانش خود را دارند، مسیری سـاده و روشـن ترسـیم کند تا بتوانند اثربخشی و کارآمدی بیشتری، در طراحی و اجرای کمپین‌های تبلیغـاتی داشـته باشـند

کتاب  طراحی کمپین های تبلیغاتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به موضوعات مربوط به کسب‌وکار و بازاریابی پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

حجم

۹٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان