دانلود و خرید کتاب برنامه بازاریابی ۹۰ روزه کدی باتلر ترجمه سپهر طارانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برنامه بازاریابی ۹۰ روزه اثر کدی باتلر

کتاب برنامه بازاریابی ۹۰ روزه

معرفی کتاب برنامه بازاریابی ۹۰ روزه

کتاب برنامه بازاریابی ۹۰ روزه نوشته کی باتلر است که با ترجمه سپهر طارانی و سهند طارانی منتشر شده است. با این کتاب فرآیند دقیقی را یاد بگیرید که به هزاران صاحب کسب و کار کمک کرده تا بتوانند از طریق بازاریابی اثربخش به شفافیت، تمرکز و استقلال مالی دست یابند.

درباره کتاب برنامه بازاریابی ۹۰ روزه

کتابی که در دست دارید نوشته کدی باتلر، بازاریابی باتجربه است که سه شرکت چند میلیون دلاری را طی هفت سال گذشته تأسیس کرده و به فروش رسانده است. همچنین سابقه همکاری با تعدادی از بزرگترین شرکت‌های جهان، بازاریابان مشهور و ستاره‌های ورزشی را در کارنامه دارد. این کتاب در مدت کوتاهی که از انتشار آن می‌گذرد مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. موضوع بازاریابی آنقدر گسترده است که حتی در چند کتاب قطور هم نمی‌گنجد اما باتلر در این کتاب سعی کرده تا نگرش شما را نسبت به بازاریابی تغییر دهد و با آموزش نکات کلیدی و بیان تجربیات خود به شما کمک کند تا وضعیت نامطلوب خود را تغییر داده و تحول قابل توجهی در کسب‌وکار خود ایجاد کنید. همه مدیران ارشد، صاحبان کسب‌وکار، کارآفرینان و افراد علاقه‌مند به مطالعه در زمینه بازاریابی و بخصوص بازاریابی دیجیتالی، می‌توانند مخاطب این کتاب باشند. 

کدی باتلر در این کتاب می‌خواهد برنامه بازاریابی را با شما در میان بگذارد که بارها و بارها آن را امتحان کرده و مطمئن است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید در هر جایی که هستید، حتی با بودجه محدودی هم که در اختیار دارید کسب‌‌وکارتان را رشد دهید. او شخصاً تجربه کار با بیش از پنج هزار کسب‌وکار را داشته و به آنها کمک کرده‌است تا استراتژی‌هایی که در این کتاب گفته‌است را پیاده‌سازی کنند. با توجه به نتایجی که آنها بدست آورده‌اند به شما می‌گوید: اگر به این برنامه عمل کنید، موفق می‌شوید! 

اولین و بزرگترین اشتباهی که صاحبان کسب و کار و حتی شاید شما هم که در حال مطالعه این کتاب هستید، انجام‌ دهید این است که با خود بگویید: «این برنامه به درد کسب‌وکار من نمی‌خورد» یا «کسب‌وکار من فرق می‌کند». باید بگویم اگر مشتریان شما انسان هستند، پس کسب‌وکارتان هیچ تفاوتی ندارد!

اصولی که در این کتاب بیان می‌شود مبتنی بر روان‌شناسی و طبیعت انسان بوده و در مورد همه افراد، فرهنگ‌ها، جنسیت‌ها و به طور کلی تمام بازارها صادق است. در واقع فرقی نمی‌کند که کسب‌وکار شما به شکل تجارت الکترونیک از نوع B2C و یا B2B‌ بوده و یا تجارتی سنتی در یکی از خیابان‌های اصلی شهر دارید؛ قوانین این کتاب به طور مساوی در مورد همه کسب‌وکارها قابل اجرا می‌باشد. اگر نتوانستید بلافاصله متوجه چگونگی استفاده و بهره‌مندی از اصول و استراتژی‌های این کتاب در کسب و کار خود شوید، این فرصت را غنیمت بشمارید، بنشینید و واقعاً به این فکر کنید که چطور می‌توانید آن را به اجرا درآورید چراکه من به شما این اطمینان را می‌دهم که این برنامه حتماً کار می‌کند!

خواندن کتاب برنامه بازاریابی ۹۰ روزه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام صاحبان کسب‌وکار که می‌خواهند در کسب‌ و کارشان رشد کنند و موفق‌تر باشند، پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان