دانلود و خرید کتاب هوش مصنوعی در بازاریابی و نوآوری محصول آ. کی. پرادیپ ترجمه مانی شجاعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هوش مصنوعی در بازاریابی و نوآوری محصول اثر آ. کی. پرادیپ

کتاب هوش مصنوعی در بازاریابی و نوآوری محصول

معرفی کتاب هوش مصنوعی در بازاریابی و نوآوری محصول

کتاب هوش مصنوعی در بازاریابی و نوآوری محصول نوشتۀ آ. کی. پرادیپ و آندرو آپل و ترجمۀ مانی شجاعی، ایمان فتح اله نجارباشی و مروارید شجاعی است. نشر ویرسو این کتاب آموزشی را روانۀ بازار کرده است.

درباره کتاب هوش مصنوعی در بازاریابی و نوآوری محصول

کتاب هوش مصنوعی در بازاریابی و نوآوری محصول با تمرکز بر تأثیر هوش مصنوعی برای بازاریابی و بازاریابان در تلاش است تا در وهلۀ اول، معرفی اجمالی از موضوعات و تعاریف این فناوری ارائه دهد تا بتوان با دید بهتری به موضوعات مربوط به کاربرد آن نگاه کرد. داده‌ها اصلی‌ترین موضوع در ارتباط با هوش مصنوعی و کاربردی‌کردن آن هستند؛بنابراین در این کتاب سعی شده است تا موضوعات مربوط به انتخاب و کار با داده‌های مناسب برای رسیدن به موفقیت در کار بازاریابی از طریق هوش مصنوعی مطرح شود و مخاطب با الگوریتم‌های اساسی هوش مصنوعی برای استفاده در صنعت بازاریابی آشنا شود. بخش عمده‌ای از این کتاب به ارائهٔ اصول و قواعدی در جهت کاربردی‌کردن هوش مصنوعی در بازاریابی و توسعۀ محصول جدید (نوآوری محصول) اختصاص یافته است؛ موضوعاتی اساسی که پایه‌های علم بازاریابی شناخته می‌شود؛ اصولی برای بخش‌بندی، بازار ارتباط با مشتریان و تبلیغات نوآوری محصول.

خواندن کتاب هوش مصنوعی در بازاریابی و نوآوری محصول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران هوش مصنوعی و بالابردن اطلاعات خود از فناوری‌های نو پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آ. کی. پرادیپ

آ. کی. پرادیپ یک مشاور تجاری و کارآفرین برجستهٔ بین‌المللی است. از افتخارات حرفه‌ای او می‌توان به دریافت جایزهٔ گریت ماندز از بنیاد تحقیقات تبلیغات اشاره کرد؛ جایزهٔ برتر سازمانی فردی که در زمینه‌های نوآوری در تحقیقات عالی کار می‌کند؛ او همچنین توسط اجلاس تجاری ایالات متحدهٔ آمریکا در هند به‌دلیل نوآوری‌ها و موفقیت‌های چشمگیر در بازار بازاریابی به‌عنوان نفر سال انتخاب شد و دکترای مهندسی خود را از دانشگاه کالیفرنیا در برکلی دریافت کرد. پرادیپ بیش از ۵۰ حق ثبت اختراع ایالات متحده و بین‌المللی را در اختیار دارد و سخنران اصلی در اجلاس‌های تجاری داخلی و بین‌المللی درمورد موضوعات استراتژی و بازاریابی شرکت‌ها است.

درباره اندرو اپل

اندرو اپل دارای مدرک لیسانس اقتصاد از دانشگاه کالیفرنیا، لس‌آنجلس و MBA است. او یکی از اعضای هیئت‌مدیرهٔ تجارت جهانی شیکاگو در الایت سولوشنز است و در دو گروه وظیفهٔ مربوط به رفع کمبود حقوق بازنشستگی در ایالت ایلینوی و شهر شیکاگو خدمت کرده است.

بخشی از کتاب هوش مصنوعی در بازاریابی و نوآوری محصول

«هوش مصنوعی نمایش هوش توسط یک شی غیرزنده، برای مثال یک ماشین یا دستگاه است برخلاف هوش طبیعی که در موجودات زنده از جمله انسان‌ها وجود دارد. هوش مصنوعی به‌خودی‌خود چیز جدیدی برای جهان فناوری نیست و در سال ۱۹۵۶ به رسمیت شناخته شد.

آنچه جدید است نحوه نگرش مردم در مورد هوش مصنوعی و تجربه واقعی آنها دراین‌رابطه است. حال از کاربردهای عملی نامحدود ماشین‌های هوشمند آگاه هستیم؛ زیرا روزانه با آنها سروکار داریم اینترنت اشیا به نظر می‌رسد به تمام اشیای دم‌دستی توانایی عجیبی برای برقراری ارتباط با ما و سازگاری با زندگی انسان می‌دهد که همین امر سبب می‌شود آنها باهوش به نظر برسند. هرچند که باتوجه‌به فضای ایدئولوژیک تفرقه‌برانگیز جهانی به نظر می‌رسد که توسترهای نان بیش از رهبران سیاسی دلسوزی و هوشمندی داشته باشند.

کل رشتۀ هوش مصنوعی مبتنی بر این دیدگاه بود که هوش انسان را می‌توان چنان دقیق تعریف و بیان کرد که بتوان یک ماشین را با تقلید از هوش انسانی طراحی نمود. در این حالت، هوش، توانایی "یادگیری" پیوسته تعریف می‌شود و از این طریق، در مهارت‌هایی خاص در طول زمان ارتقا می‌یابد. برنامه‌های کامپیوتری پیشرفته به نام الگوریتم که بطن هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی را تشکیل می‌دهند، مجموعه‌ای از دستورالعمل‌هایی هستند که این فرایند یادگیری" را فعال می‌سازند.

به این تعریف طعنه‌آمیز هم توجه نمایید:

الگوریتم کلمات به‌کاررفته توسط برنامه‌نویسان زمانی که نمی‌خواهند آنچه انجام داده‌اند را توضیح دهند.

در سال ۱۹۹۸، یک دستگاه مجهز به هوش مصنوعی دستگاهی تعریف می‌شود که محیط خود را درک می‌کند و سپس برای هر چه بیشتر کردن شانس موفقیت خود در انجام کاری مشخص اقداماتی انجام می‌دهد الگوریتم‌های هوش مصنوعی به شیره‌ای طراحی شده‌اند که کامپیوتر را وادار کنند طوری عمل کند که هوش به‌صورت مشخصی نمایان شود.

دو ویژگی کلیدی هوش مصنوعی عبارت‌اند از پردازش زبان طبیعی و شناخت زبان طبیعی...»

نظرات کاربران

A V
۱۴۰۲/۰۴/۱۶

این کتاب نمونه نداره که فهرسته و معرفی نویسنده و مترجم و آخرش مهم تقدیر و تشکر مترجمان از این و اون .واقعا که

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان