دانلود و خرید کتاب کمپین تبلیغاتی بازرگانی (از ایده تا اجرا) محمد بلوریان تهرانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کمپین تبلیغاتی بازرگانی (از ایده تا اجرا) اثر محمد بلوریان تهرانی

کتاب کمپین تبلیغاتی بازرگانی (از ایده تا اجرا)

معرفی کتاب کمپین تبلیغاتی بازرگانی (از ایده تا اجرا)

کتاب کمپین تبلیغاتی بازرگانی (از ایده تا اجرا) نوشته محمد بلوریان تهرانی است. این کتاب را انتشارات چاپ و نشر بازرگانی برای تمام فعالان حوزه کسب‌وکار منتشر کرده است.

درباره کتاب کمپین تبلیغاتی بازرگانی (از ایده تا اجرا)

آموزش مفاهیم علمی و تخصصی تبلیغات، برای مدیران و کارکنان واحدهای وظیفه‌ای درون‌سازمانی به‌اندازه کارشناسان و مدیران در شرکت‌های تبلیغاتی اهمیت دارد. کتاب حاضر در هشت فصل، تهیه و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

در فصل اول، اصول و مبانی تبلیغات، ارتباطات، تفاوت تبلیغات و روابط‌عمومی، جایگاه تبلیغات در نمودار سازمانی و سایر مباحث پایه‌ای به نحو بسیار فشرده و به‌دور از زیاده‌گویی ارائه شده است.

در فصل دوم، روان‌شناسی تبلیغات و رفتار مصرف‌کننده به‌عنوان سنگ بنا و پایه واکنش‌ها در برابر کنش‌ها و رفتارهای مشتریان و شامل انواع مدل‌های تصمیم‌گیری مشتری، مراحل روان‌شناسی خرید، مدل جعبه سیاه کاتلر، انواع تصمیم‌گیرندگان، تفاوت تصمیمات مصرف‌کننده در طول دوره منحنی عمر محصول و بالاخره ویژگی‌های محصول جدید و فرایندپذیرش آن توسط مشتریان بحث شده است.

در فصل سوم، آمیخته تبلیغات شامل پنج گروه از عملیات متفاوت که جامعه غیرمتخصص تمام آن‌ها را به‌عنوان تبلیغات می‌شناسد و تجزیه‌وتحلیل آن عملیات، همچنین مدل‌های برخورد با مشتری در فروش بحث شده و در نهایت عناوین جدیدی مانند اسپانسر شیپ (حمایتگری) و مرچندایزینگ (بازارپردازی) مطرح شده است.

در فصل چهارم، مفهوم ارتباطات یکپارچه بازاریابی یا IMC که در واقع، مکمل فصل سوم است، ولی به لحاظ اهمیت این رویکرد در تبلیغات مدرن، در فصل جداگانه‌ای مطرح شده است، ملاحظه می‌شود.

در فصل پنجم، برنامه‌ریزی تبلیغات، شامل مدل‌ها و روش‌های مختلف برنامه‌ریزی، مدل‌های «پنج - ام» و «هشت - ام»، محاسن و معایب انواع رسانه‌ها و معرفی انواع جاذبه‌ها و تکنیک‌ها ارائه شده است.

در فصل ششم، طراحی کمپین تبلیغاتی، شرح وظایف مدیران تبلیغات، چک‌لیست اطلاعات موردنیاز گروه‌های ایده‌پردازی برای طراحی استراتژی‌های خلاق و رسانه‌ای و در نهایت مثالی از اجرای استراتژی مطرح شده است.

در فصل هفتم، مفهوم اثربخشی و ثمربخشی تبلیغات انجام شده، لزوم آن، دلایل موافقان و مخالفان و انواع پیش‌آزمون‌ها و پس‌آزمون‌ها مورد بحث قرار گرفته است.

در فصل هشتم، ویژگی‌ها، شرح وظایف، چارت سازمانی و تجزیه و تحلیل وضعیت یک آژانس تبلیغاتی مطرح شده، به‌گونه‌ای که صاحبان آگهی، انتخاب درست‌تری داشته و در صورت لزوم بتوانند با آژانس، مشارکت فکری مفیدتری داشته باشند.

در بخش ضمیمه، کمپین معرفی قهوه کلمبیا، کمپین تبلیغاتی شرکت مواد غذایی آلفا، ۹۰ نکته در تبلیغات و دو سری سئوالات چهارگزینه‌ای در بحث تبلیغات و رفتار مصرف‌کننده با پاسخ‌های صحیح آن‌ها ارائه شده است.

خواندن کتاب کمپین تبلیغاتی بازرگانی (از ایده تا اجرا) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه تبلیغات و مارکتینگ پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب کمپین تبلیغاتی بازرگانی (از ایده تا اجرا)

شما، هر روز در معرض دریافت صدها پیام تبلیغاتی هستید. این پیام‌ها از رسانه‌های متنوع و مختلفی مانند رادیو، تلویزیون، روزنامه‌ها و مجلات، تابلوهای شهری و بین‌شهری، پوستر، بروشور، کاتالوگ، تراکت، اینترنت، پیام کوتاه و چندین محمل دیگر به سمع و نظر شما می‌رسد.

بعضی از این پیام‌ها نظر شما را جلب می‌کند و در همان لحظه یا همان محل به دقت به آن گوش می‌کنید، نگاه می‌کنید یا فکر می‌کنید. برخی دیگر را نمی‌پسندید و از آن عبور می‌کنید. مضمون و مفهوم بعضی از آن‌ها را به یاد می‌سپارید و بعداً نیز تعقیب می‌کنید. برخی دیگر را به دیگران معرفی و بازگو می‌کنید. شما چه بخواهید و چه نخواهید گوش، چشم و حتی حواس دیگر خود را در معرض تهاجم تبلیغاتی قرار داده‌اید و از آن گریزی ندارید.

اگر بخواهید آخرین پیام‌های دریافتی را از حافظه نزدیک خود بیرون بکشید شاید ده مورد را نیز نتوانید کاملاً بازگو کنید.

در مورد بعضی‌ها، فقط نام محصول را به‌یاد می‌آورید. برخی دیگر را از لحاظ جاذبه‌ها یعنی طنزآمیز بودن یا علمی و مستند بودن به‌خاطر می‌آورید. در مورد چند پیام دیگر تصاویر را در ذهن خود مجسم می‌کنید و ...

از جانب دیگر شنیده‌اید یا تجربه کرده‌اید که هزینه‌های تبلیغات بازرگانی نه تنها در کشور ما بلکه در همه جای دنیا خیلی سنگین است، پس چرا علی‌رغم این هزینه سنگین، همه کارها و فعالیت‌های تبلیغاتی موفق نیستند؟ چرا به‌خاطر سپرده نمی‌شوند یا در هنگام لزوم به‌خاطر نمی‌آیند؟

دانستن و آگاهی از اصول تبلیغات به‌عنوان یک علم میان رشته‌ای که مانند یک اختاپوس هر پایش در یک زمینه علمی مانند اقتصاد، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی، هنر، ادبیات، گرافیک، نقاشی، فیلم‌سازی و کارگردانی، چاپ و ... درگیر است، شما را قادر می‌سازد سهمی در برنامه‌ریزی و اجرا و یا کنترل فعالیت‌های تبلیغاتی کسب و کار خود داشته باشید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۳۹ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۳۹ صفحه

قیمت:
۱۳۱,۳۰۰
تومان