دانلود و خرید کتاب اصل را نشانم بده! مارکوس باکینگهام ترجمه بهاره پژومند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اصل را نشانم بده! اثر مارکوس باکینگهام

کتاب اصل را نشانم بده!

معرفی کتاب اصل را نشانم بده!

کتاب اصل را نشانم بده! نوشتهٔ مارکوس باکینگهام و ترجمهٔ بهاره پژومند است و انتشارات شمشاد آن را منتشر کرده است. اصلی‌ترین توصیهٔ رهبران، برای ساختن رهبران جدید در این کتاب آمده است.

درباره کتاب اصل را نشانم بده!

اگر در مسئله‌ای به حد کافی عمیق شوید، چه می‌یابید؟ اینکه باید اصل را ببینیم.

وقتی درمورد رهبران واقعاً تأثیرگذار مطالعه می‌کنید، اولین چیزی که نظرتان را جلب می‌کند این است که چقدر آن‌ها «متفاوت‌اند». هر کدام از آن‌ها موفقیتی خارق‌العاده را در هدایت مردم به‌سوی آینده‌ای بهتر تجربه کردند و سبکشان نمی‌توانست متفاوت‌تر از این باشد. هرکدام از این رهبرها به‌درستی الگویی برای عالی‌بودن در رهبری دانسته می‌شوند. پرسش اصلی در این کتاب این است: «وقتی درمورد الگوهای عالی در رهبری مطالعه می‌کنی، چه الگوهای ۲۵۰ ساله چه آن‌هایی که مربوط به حال حاضرند، می‌توانی پشت ویژگی‌های ظاهری را ببینی و یک بینش اساسی را مشخص کنی که توضیح می‌دهد چرا آن‌ها برتر هستند؟»

این کتاب راه و روشِ اصولیِ رهبری را می‌آموزد.

خواندن کتاب اصل را نشانم بده! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند رهبر موفقی باشند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اصل را نشانم بده!

«در مسیر زندگی‌تان، به‌ناچار در معرض همه‌نوع انتخاب، فرصت و فشار قرار خواهید گرفت. کلید موفقیت پایدار این است که بتوانید همهٔ این امکانات را غربال کنید و به آن تعداد اندکی پایبند بمانید که کمکتان می‌کنند تا بهترینِ خود را ارائه کنید. اما از چه غربالی باید استفاده کنید؟ آیا باید فعالانه به‌دنبال تجربیاتی باشید که شما را قادر می‌کند طیف گسترده‌ای از مهارت‌ها را کسب کنید تا چیزی داشته باشید که وقتی که یک مهارت دیگر به‌درد نمی‌خورد، به آن تکیه کنید؟ آیا باید به نقشی بچسبید که مناسبتان نیست تا به مافوق‌هایتان ثابت کنید که سرباز خوبی هستید و به سود گروه، هر نقشی را ایفا می‌کنید؟ آیا باید تصور کنید که شغلتان مراحل مجزایی دارد و غربال مورداستفاده در مراحل اولیه باید در حین پیشرفت شغلی‌تان با غربالی جدید عوض شود؟ یا این‌که تمام این‌ها بستگی به این دارد که چه نوع شغلی را انتخاب کرده‌اید، یا این‌که حتی چه نوع شخصیتی دارید؟»



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۷۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۹ صفحه

حجم

۲۷۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۹ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان