دانلود و خرید کتاب عشق + کار مارکوس باکینگهام ترجمه پانته‌آ نبی‌ئیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب عشق + کار

کتاب عشق + کار نوشتهٔ مارکوس باکینگهام و ترجمهٔ پانته‌آ نبی‌ئیان و شعبانعلی کوهستانی است و نشر نوآوران سینا آن را منتشر و روانهٔ بازار کرده است. این اثر از مجموعهٔ کارنامه‌ای هنری نشر افکار است.

دربارهٔ کتاب عشق + کار

مارکوس باکینگهام در کتاب عشق + کار در تلاش است به مخاطب بیاموزد که هر روز از توانمندی‌های خود استفاده کند و در محل کار خود هیجان‌زده و باانگیزه باشد. از نظر او شما حتماً باید در کارتان بی‌نقص و کامل باشید، مهارت‌هایی را یاد بگیرید که چگونه در مراحل انجام کار، راه عشق‌ورزیدن به آن را پیدا کنید؛ می‌توانید یاد بگیرید که انجام چه فعالیت‌هایی شما را به وجد می‌آورد و با کدام کارها احساس راحتی دارید.

این کتاب دربارهٔ عشق و کار صحبت می‌کند. درحقیقت رابطه‌ای بین این دو وجود ندارد. برخی معتقدند که احساسات شخصی و عشق را نباید وارد کار کرد، اما تجربۀ خلاف این را ثابت می‌کند.

اگر بخواهید بهترین خود را کشف کنید باید یک سری تغییرات را پذیرا باشید. ما باید راهی بیابیم تا عشق را به زندگی و کسب‌وکارمان بازگردانیم.

در این کتاب می‌خوانید که عشق چیزی را به شما اضافه می‌کند تا زندگی‌تان به‌درستی طی شود و شغل و عشقتان با هم درآمیخته و تا بی‌نهایت ادامه پیدا کند. عشق و کار، هر یک به دیگری قدرت می‌بخشند؛ بنابراین تنها کار مهمی که در زندگی باید انجام دهید، پیداکردن چیزی است که به آن عشق می‌ورزید.

خواندن کتاب عشق + کار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند علاقه به کار را در خود تقویت کنند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب عشق + کار

«ارائه پیشنهاد برای شروع یک کار یا تغییر یک شغل بسیار سهل و ساده به نظر می‌رسد، این‌ها فقط در حد حرف هستند. مثلاً آنچه بدان عشق می‌ورزید پیدا کرده و آن را انجام دهید. سخت‌ترین بخش ماجرا، انجام دادن و عملی ساختن آن است. شکی نیست که می‌خواهید زندگی‌ای داشته باشید که در آن به اموری بپردازید که عاشقشان هستید. انرژی فراوان، بینش بسیار، قدرت زیاد و عشق بی‌اندازه‌ای در درونتان وجود دارد. به یقین نمی‌خواهید زمانی که به گذشته نگاه می‌کنید، چنین تصور کنید که هرگز این حس‌ها را تجربه نکرده‌اید. شما می‌خواهید پس از اتمام کارها هنگامی‌که به گذشته می‌اندیشید، از صمیم قلب احساس کنید که مهم نیست که چقدر پول درآورده‌اید؛ بلکه نکته حائز اهمیت این است که بهترین خودتان و بهترین ورژن زندگی خود را زندگی کرده باشید، نه اینکه صرفاً یک برداشت دست دوم از زندگی دیگران را سرمشق خود قرار داده باشید.

اما در واقع چگونه می‌توانید این کار را انجام دهید؟

در حقیقت اطلاعات گیج‌کننده‌ای در این زمینه وجود دارد. تحقیق کردن در مورد پزشکان، آموزگاران و تاجران یا هر شخص دیگری که در شغلش موفق است و دستیابی به آمار دقیق افرادی که عاشق کارشان هستند، بسیار دشوار است؛ بنابراین صرف گفتن اینکه برای موفق شدن باید عاشق کارتان باشید تا حدودی مسیر شکست شما را آسان‌تر می‌کند و اگر اندکی عمیق‌تر شویم، درمی‌یابیم که گفته «استیو جابز» همواره صحیح است. برای انجام هر کار بزرگی در زندگی، باید به طور جدی عاشق آن کار بود و در انجام آن خلاقیت به خرج داد. ما برای این موضوع روی یک گروه متشکل از افراد موفق تحقیقی انجام دادیم. در این پژوهش، دو گروه داشتیم. گروهی که در کارشان کاملاً موفق بودند و گروهی که به موفقیت کمتری دست یافته بودند.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۱۶۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان