دانلود و خرید کتاب الف دختر و زاغ پسر (جلد ششم؛ غار‌های مرگبار) مارکوس سجویک ترجمه شهره نورصالحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب الف دختر و زاغ پسر (جلد ششم؛ غار‌های مرگبار) اثر مارکوس سجویک

کتاب الف دختر و زاغ پسر (جلد ششم؛ غار‌های مرگبار)

معرفی کتاب الف دختر و زاغ پسر (جلد ششم؛ غار‌های مرگبار)

کتاب الف دختر و زاغ پسر (جلد ششم؛ غار‌های مرگبار) نوشتهٔ مارکوس سجویک و ترجمهٔ شهره نورصالحی است و نشر پیدایش آن را منتشر کرده است. غارهای مرگبار ششمین جلد از مجموعهٔ ۶‌جلدی «الف دختر و زاغ پسر» است.

درباره کتاب الف دختر و زاغ پسر (جلد ششم؛ غار‌های مرگبار)

کتاب الف دختر و زاغ پسر (جلد ششم؛ غار‌های مرگبار) ۲ شخصیت اصلی دارد. «الف دختر» و «زاغ پسر». هرکدام از آن‌ها توانایی متفاوتی دارند. الف دختر خیلی زرنگ و باهوش است و زاغ پسر چشمان تیزی دارد که در شب خیلی خوب می‌بیند و می‌تواند با حیوانات حرف بزند. این مجموعه درباره‌ٔ ماجراجویی‌های الف دختر و زاغ پسر است.

در جلد ششم با نام غارهای مرگ، الفی و زاغی باید دیوشاه را شکست دهند و زندگی موجودات زیادی را نجات دهند، اما اوضاع دشوارتر از چیزی است که فکرش را می‌کنند. 

خواندن کتاب الف دختر و زاغ پسر (جلد ششم؛ غار‌های مرگبار) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های ترسناک پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب الف دختر و زاغ پسر (جلد ششم؛ غار‌های مرگبار)

«زاغی گفت: «به نظر من قبلاً که فقط خودمون سه تا بودیم، خیلی بهتر بود.»

موش جیرجیر کرد، آخر او هم همین عقیده را داشت. اِلفی به زحمت از کنار سه غول پر سر و صدا و بوگندو رد شد و رفت لب قالیچهٔ پرنده‌ای که سوارش بودند، پیش زاغی.

زاغی روی شکم دراز کشیده بود، چانه‌اش را روی قالیچه گذاشته بود و به منظره‌هایی که ویژژژژی از زیرشان رد می‌شدند، نگاه می‌کرد. یک طرفش شمشیر روی فرش افتاده بود، موش روی سرش نشسته بود و اِلفی طرف دیگرش نشسته و پاهایش را از لب قالیچه آویزان کرده بود.

اِلفی گفت: «آره، می‌فهمم چی می‌گی.»

قالیچه که اسمش شونا بود، سعی می‌کرد نظم و ترتیب را در پروازش برقرار کند. از وقتی قالیچهٔ پرنده شده بود، این شلوغ‌ترین پروازش بود، روی هم، هشت تا مسافر داشت.

اولی و دومی، زاغی و اِلفی بودند که احتمالاً چیزهایی در موردشان می‌دانید.

زاغی همان پسر ژولیده‌ای است که لای موها و کت سیاه و پاره‌پوره‌اش پر از پَرِ پرنده‌ست. اِلفی همان دختری است که پوتین‌های نوک‌تیز و گوش‌های نوک‌تیزتری دارد که وقتی عصبانی می‌شود، قرمز می‌شوند؛ چیزی که زیاد هم اتفاق می‌افتد.

مسافر بعدی موش بود؛ رفیق و مونس همیشگی آن دو تا که معمولاً تو جیب زاغی قایم می‌شود، مگر اینکه از جایی بوی خوراکی بیاید. آن‌وقت است که فوری می‌رود دنبالش.

چهارم، پنجم و ششم، سه غول بوگندو به اسم برت، باب و سدریک بودند. برت کوچک‌ترین و کَله‌دارترین آنها بود، اما خب چه کله‌ای؟ در مقایسه با بابِ متوسط و سدریکِ گنده، که از دو تا حلزون خواب‌آلود هم خنگ‌تر بودند؟!»

نظرات کاربران

کاربر 5474705
۱۴۰۱/۰۹/۱۶

عالی بود

ali Basafa
۱۴۰۱/۰۹/۱۰

در جهان غیر ممکن وجود ندارد زیرا جهان در راستای قوانینش آنقدر تنوع پذیر و گسترده هست که برای امکان وجود هر اتفاقی بی شک یک نمونه ی واقعی خواهد داشت . /کتاب فراسوی شفای زندگی/

گمشده در دنیای کتاب ها :(
۱۴۰۲/۰۴/۱۰

عالی وجذاب❤👌

آیناز ر
۱۴۰۱/۱۰/۰۸

خوب بود تهش خیلی آبکی تموم شد

R.A.N
۱۴۰۱/۱۰/۰۵

به نظر من عالی وبرای سنین بالا تا ۱۶سال هم خوبه داخل متن هم کلمه های ساده بکار رفته تا همه بتونن بخونن و درکل کلا مجوعه های الف دختر و زاغ پسر خوبه و کتاب های زیبایی مینویسه خلاصه

- بیشتر
زینب رحیقی
۱۴۰۱/۱۱/۰۷

واقعا بد بود همین اصن چیزی نمیتونم بگم

کاربر ۳۶۴۹۵۰۱
۱۴۰۱/۱۰/۰۲

سلام این کتاب رو خوندم. خوب نیست

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۵۴,۰۰۰
تومان