دانلود کتاب صوتی هرگز تنها نخورید با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هرگز تنها نخورید اثر کیت فراتزی

دانلود و خرید کتاب صوتی هرگز تنها نخورید

معرفی کتاب صوتی هرگز تنها نخورید

کتاب صوتی هرگز تنها نخورید نوشتهٔ کیت فراتزی و ترجمهٔ رضا اردلان است. مصطفی طالبیان مقدم گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و شنیدار آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی خلاصهٔ کتاب «هرگز تنها نخورید» درمورد قدرت روابط است.

درباره کتاب صوتی هرگز تنها نخورید

کتاب صوتی هرگز تنها نخورید درمورد خوردن یک خوراکی خوشمزه نیست. این کتاب درمورد قدرت روابط و شبکه‌سازی در دنیای امروز و نقشی که این روابط می‌توانند در پیشرفت و موفقیت ما داشته باشد، توضیح می‌دهد. آقای کیت فراتزی شبکه‌سازی توانا است. او روابط گسترده‌ای از دنیای سیاست گرفته تا هالیوود دارد و با استفاده از روابط خود توانسته است به موفقیت‌های بزرگ در زندگی دست پیدا کند. او در این کتاب، بر اهمیت گسترش روابط و دامنهٔ ارتباطات برای رسیدن به موفقیت‌های بزرگ‌تر تأکید دارد. او به ما می‌آموزد که چگونه می‌توانیم با استفاده از این روابط، از پله‌های ترقی بالا رفته و به اهداف خود چه در زندگی شخصی و چه در زندگی حرفه‌ای دست پیدا کنیم.

آ‌نچه افراد بسیار موفق را از سایرین متمایز می‌کند، استفادهٔ آنان از قدرت روابط است. این مهم‌ترین رازی است که کیت فراتزی در اوایل زندگی خود آموخت. شما بر اساس آموزش‌هایی که از این کتاب صوتی دریافت می‌کنید، می‌توانید از راه‌های مختلفی همچون لینکدین، فیس‌بوک، توییتر و... با افراد جدید آشنا شوید و ارتباطات جدیدی را شکل دهید.

شنیدن کتاب صوتی هرگز تنها نخورید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به افرادی که مایلند در کسب‌وکار و زندگی خود موفق‌تر از پیش شوند، پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴۰ دقیقه

حجم

۳۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۰ دقیقه

حجم

۳۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان