دانلود و خرید کتاب اثر مرکب دارن هاردی ترجمه رضا اردلان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اثر مرکب اثر دارن هاردی

کتاب اثر مرکب

معرفی کتاب اثر مرکب

کتاب اثر مرکب نوشتهٔ دارن هاردی است که با ترجمهٔ رضا اردلان در انتشارات شنیدار منتشر شده است. این کتاب خلاصه‌ای کاربردی از کتاب اثر مرکب است. 

درباره کتاب اثر مرکب

بسیاری از ما هر روز از خواب بر می‌خیزیم و با خود می‌گوییم: «امروز دیگه وقتشه!»؛ روزی که قرار است با غول تنبلی مبارزه کنیم، وزن خود را کم کنیم، ارتقای شغلی بگیریم و سرانجام به رؤیاهایمان تحقق ببخشیم. درحالی‌که روز بعد از خواب بیدار می‌شویم و می‌گوییم: «از شنبه‌ٔ بعدی شروع می‌کنم». اما ایراد از اهداف ما، خودمان یا حتی نگرش ما نیست، بلکه مشکل ناشی از نداشتن استراتژی درست است.

کتاب اثر مرکب دارن هاردی راه دیگری را معرفی می‌کند؛ اینکه سرعت دادن و برنامه‌ریزی برای تغییر عادات بد به عادات خوب، راه رسیدن به موفقیت است. اثر مرکب در این مورد یک روش هدایتی - عملی را برای دستیابی به اهداف و کسب موفقیت شرح می‌دهد؛ روشی که اساس آن بر ممارست و پایداری در برنامه‌‌هایتان است. اگر از تصمیماتِ «از شنبه بعدی شروع می‌کنم» خسته شده‌اید، به شما مطالعه این خلاصه‌ٔ کتاب از اثر مرکب را توصیه می‌کنیم.

خواندن کتاب اثر مرکب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که فرصت کامل خواندان کتاب اثر مرکب را ندارند پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره دارن هاردی

دارن هاردی به‌مدت ۱۷ سال در زمینهٔ پیشرفت شخصی فعالیت داشته و حتی ریاست ۲ شبکهٔ تلویزیونی دررابطه‌با این موضوع به نام‌های «شبکهٔ مردم» و «شبکهٔ آموزش موفقیت» را بر عهده داشته است. او در این ۲ شبکه بیش از هزار نمایش و برنامه‌های تلویزیونی را با موفق‌ترین افراد دنیا به روی آنتن برده است.

دارن هاردی را می‌توان نمونهٔ موفق ایده‌هایی تلقی کرد که در کتاب «امسال تکرار نخواهد شد» معرفی شده است. به‌عنوان یک کارآفرین او تا ۱۸سالگی درآمدی ۶ رقمی و در سن ۲۴سالگی درآمدی بالغ بر یک میلیون دلار در سال داشته است. تا سن ۲۷سالگی صاحب شرکتی شد که هر ساله ۵۰ میلیون دلار درآمد داشت. او مربی هزاران کارآفرین و جزو هیئت‌مدیرهٔ بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌های غیرانتفاعی مطرح بوده است.

دارن هاردی در نشریهٔ موفقیت، در وبلاگش و فضاهای مجازی دیگر و حتی در مقابل دید کارآفرینان در تمام نقاط کشور، همواره بهترین اطلاعات و استراتژی‌ها را همراه با تجربیات شخصی‌اش به اشتراک گذاشته است. علاقهٔ او به پیشرفت شخصی است که هستهٔ اصلی کار و زندگی او را در بر می‌گیرد. او خود را متعهد به کمک به دیگران می‌داند تا استعدادهایشان را شکوفا کنند و بتوانند زندگی بهتری داشته باشند.

بخشی از کتاب اثر مرکب

««همه ما برهنه به دنیا آمده‌ایم؛ برهنه، ترسیده و بی‌سواد! پس از تولد، زندگی ما نتیجه انتخاب‌هایی خواهد بود که توسط ما رقم خواهند خورد.» این جمله من به مفهوم اهمیت انتخاب در زندگی ربط دارد.

اثر مرکب، شیوه رسیدن به موفقیت است؛ اما نه یک موفقیت ساده و عوامانه. شکی نداشته باشید که در مسیر زندگی‌تان حتی اگر باهوش و باتجربه نباشید، باز هم می‌توانید از رقبای خود پیشی بگیرید. من بر این باور هستم که با ایجاد انضباط شخصی و برنامه‌ریزی می‌توانید حتی کارهایی را که تمایلی به انجام آن‌ها ندارید، انجام دهید. من این تجربه خوب را مدیون آموزش‌های پدرم هستم که الگوی زندگی‌ام بود. پدر من آنقدر در طول روز هدفمند و منظم بود که می‌توانستید از روی نظمِ کارهای روزانه‌اش، عقربه‌های ساعت را تنظیم کنید. شاید کودکی من بر خلاف دیگر کودکان هم‌سن‌وسالم چندان صرف بازی و سرگرمی نشد، اما تعهد و نظم شخصی سبب شد من در ۲۷ سالگی تبدیل به میلیونری خودساخته شوم.

در کتاب اثر مرکب، استراتژی بسیار مهمی را برای رسیدن به موفقیت تشریح کرده‌ام که ممکن است در ظاهر ساده به نظر برسد، اما در واقع با تعهد به انجام همان کارهای ساده است که می‌توانید همواره نفر اول در کسب‌وکار یا زندگی شخصی باشید.

به عنوان مثال، اگر روزانه مشغول کاهش وزن خود هستید و در این مسیر ثابت‌قدم باشید، به تدریج به اندامی عالی و وزنی طبیعی خواهید رسید.» 

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظرات کاربران

کاربر ۵۲۲۶۷۳۲
۱۴۰۱/۰۷/۲۹

کاش رایگان و صوتی بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۹٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

حجم

۱۹٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان