دانلود و خرید کتاب آلودگی و گنهکاری ذاتی انسان سـیدمصطفی حسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آلودگی و گنهکاری ذاتی انسان اثر سـیدمصطفی حسینی

کتاب آلودگی و گنهکاری ذاتی انسان

معرفی کتاب آلودگی و گنهکاری ذاتی انسان

کتاب آلودگی و گنهکاری ذاتی انسان نوشتهٔ سیدمصطفی حسینی است. انتشارات پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم (ع) این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر، مطالعه‌ای تطبیقی دربارهٔ گناه ذاتی از دیدگاه مسیحیت (کاتولیک) و آلودگی ذاتی از دیدگاه اسلام (امامیه) است.

درباره کتاب آلودگی و گنهکاری ذاتی انسان

کتاب آلودگی و گنهکاری ذاتی انسان در فصل اول به موضوع «آموزهٔ گناه ذاتی» در مذهب کاتولیک پرداخته و برای نمونه دیدگاه پولس دربارهٔ گناه ذاتی، دیدگاه آگوستین در این رابطه و نیز دیدگاه پلاگیوس را بازگو کرده است. فصل دوم آموزهٔ گناه ذاتی را بررسی و نقد کرده و فصل سوم نیز آلودگی اولیهٔ ذات در اسلام را بررسی کرده است. سیدمصطفی حسینی در آخرین بخش این کتاب نتیجه‌گیری و بررسی‌های نهایی را انجام داده است.

در نتیجهٔ گناه ذاتی، قوای آدمی تضعیف می‌شود و انسان در معرض نادانی، رنج و مرگ قرار می‌گیرد. آیا گناه و ناپاکی با ذات انسان عجین بوده و ناگزیر است یا در طول حیات هر انسان است که در او پدید می‌آید؟ برای دریافت پاسخ این پرسش از دیدگاه نویسندهٔ این کتاب، اثر حاضر را بخوانید.

خواندن کتاب آلودگی و گنهکاری ذاتی انسان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران علوم دینی و موضوع گناه پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب آلودگی و گنهکاری ذاتی انسان

«از افراد دیگری که نقش مهمی در شکل‌گیری آموزه گناه ذاتی داشتند، آگوستین است. نقش آگوستین در رسمیت‌بخشی به این آموزه در جایگاه یکی باورهای کلیدی کلیسا امری انکارناشدنی است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان