دانلود و خرید کتاب ترس باب وودوارد ترجمه میلاد فشتمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ترس اثر باب وودوارد

کتاب ترس

معرفی کتاب ترس

کتاب ترس نوشتهٔ باب وودوارد و ترجمهٔ میلاد فشتمی است. انتشارات اختران این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر دربارهٔ «ترامپ در کاخ سفید» است.

درباره کتاب ترس

کتاب ترس با نقل‌قولی مستقیم از دونالد ترامپ آغاز شده است: «قدرت واقعی در -حتی نمی‌خواهم این کلمه را بر زبان بیاورم - ترس است.» دونالد جی. ترامپ وقتی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بود، در مصاحبه‌ای با باب وودوارد و «رابرت کاستا» در ۳۱ مارس ۲۰۱۶ در «غرفهٔ پست‌خانهٔ قدیمی» در هتل بین‌المللی ترامپ در واشنگتن دی‌سی این جمله را به زبان آورد.

مصاحبه‌های مرتبط با کتاب «ترس؛ ترامپ در کاخ سفید» همه بر اساس اصل خبرنگاری «سابقهٔ عمیق» انجام شده‌اند. این موضوع به این معناست که نویسنده می‌تواند از همهٔ این اطلاعات استفاده کند، اما از ذکر نام تأمین‌کنندهٔ آن‌ها معذور خواهد بود. این کتاب با استفاده از اطلاعات مطرح‌شده در ۱۰۰ها ساعت مصاحبه با شرکت‌کنندگان دست‌اول و شاهدان این اتفاقات به رشتهٔ تحریر درآمده است. تقریباً تمامی مصاحبه‌شوندگان به نویسنده اجازه دادند که مصاحبه‌هایشان را ضبط کند تا داستان به‌شکل دقیق‌تری روایت شود. هر کجا که نقل‌قول دقیق و یا فکرها و نتیجه‌گیری‌های شرکت‌کنندگان در این اتفاق‌ها آورده شده، این اطلاعات از خود آن شخص و یا همکاری با اطلاعات مستقیم و دست‌اول و یا از یادداشت‌های جلسات، دفترچه‌های خاطرات شخصی و یا فایل‌ها و مدارک شخصی و یا دولتی به‌دست آمده‌اند.

کتاب ترس نوشتهٔ باب وودوارد در ۴۲ فصل نوشته شده است. دونالد ترامپ درخواست مصاحبه برای نگارش این کتاب را رد کرد، اما نویسنده به‌هرترتیبی که بود، آن را نوشت. این کتاب از ماه اوت سال ۲۰۱۰، ۶ سال پیش از بر عهده گرفتن مسئولیت کمپین انتخاباتی برندهٔ دونالد ترامپ آغاز شده است. «استیو بنن» تولیدکنندهٔ فیلم‌های سیاسی راست‌گرا که در آن زمان ۵۷ سال سن داشت، تلفنش را جواب داد. «دیوید باسی»، یکی از بازرسین پرسابقهٔ حزب جمهوری‌خواه و فعال محافظه‌کاری که تقریباً ۲ دهه را صرف دنبال‌کردن رسوایی‌های بیل و هیلاری کلینتون کرده بود، از آن سوی خط پرسید: «فردا چه کاره‌ای؟» و بنن جواب داد: «رفیق، دارم این فیلم‌های لعنتی رو که برات درست کرده‌م، آماده می‌کنم.» انتخابات میان‌دورهٔ کنگره سال ۲۰۱۰ نزدیک بود. فعالیت‌های جنبش «تی پارتی» به اوج خود رسیده بود و جمهوری‌خواهان حسابی به جنب‌و‌جوش افتاده بودند.

خواندن کتاب ترس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران تاریخ معاصر امریکا پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب ترس

«گزارشگران داستان تایمز نوشته بودند که با بیست منبع ناشناس جمهوری‌خواهِ نزدیک به ترامپ یا مرتبط با کمپین انتخاباتی‌اش صحبت کرده‌اند. این مقاله ترامپ را شخصی سردرگم، خسته، عبوس، مستعدِ اشتباه، و درگیر با حامیان مالی معرفی می‌کرد. او موقعیت متزلزلی در فلوریدا، اوهایو، پنسیلوانیا و کارولینای شمالی داشت؛ ایالت‌هایی که رقابتی تنگاتنگ در آن‌ها در جریان بود و نتیجهٔ انتخابات را مشخص می‌کردند. تصویر زشتی بود که بنن می‌دانست کاملاً حقیقت دارد. طبق محاسبات او، ترامپ احتمالاً با تفاوت بیست درصدی، و یا حداقل تفاوتی دو رقمی، به نامزد دموکرات‌ها یعنی هیلاری کلینتون می‌باخت.

ترامپ بدون شک چهره‌ای جذاب برای رسانه‌ها بود، ولی هنوز هم هیچ عملیاتی فراتر از آنچه کمیتهٔ ملی جمهوری‌خواهان برایش فراهم کرده بود، انجام نمی‌داد. بنن می‌دانست که کمپین ترامپ متشکل از تعداد انگشت‌شماری آدم در یک اتاق است... یک نویسندهٔ سخنرانی‌ها، و یک تیم پیشرفته متشکل از حدود شش نفر که مقدمات برگزاری تجمعات را در ارزان‌قیمت‌ترین مکان‌ها - معمولاً ورزشگاه‌های قدیمی و فرسوده یا زمین‌های هاکی - در سرتاسر کشور فراهم می‌کردند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۰۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۴۶ صفحه

حجم

۴۰۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۴۶ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان