دانلود و خرید کتاب هشتک میلیاردرها رابرت کیوساکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هشتک میلیاردرها اثر رابرت کیوساکی

کتاب هشتک میلیاردرها

معرفی کتاب هشتک میلیاردرها

کتاب الکترونیکی «هشتک میلیاردرها» نوشتهٔ رابرت کیوساکی و کیم کیوساکی با ترجمهٔ ابوالفضل طاهریان ریزی در انتشارات طاهریان چاپ شده است. این کتاب بایدها و نبایدها در مسیر پولسازی را به مخاطب می‌آموزد.

درباره کتاب هشتک میلیاردرها 

ثروتمندان نه‌تنها افرادی هستند که از ثروت و آسایش بیشتری برخوردارند، بلکه فشارها و زحمات مالی بیشتری را نیز تحمل کرده و می‌کنند. کتاب هشتک میلیاردرها به ما می‌آموزد که اگر مایل هستیم مانند میلیاردرها زندگی راحتی داشته باشیم، باید تحمل این را نیز داشته باشیم که با مشکلات بیشتری دست به گریبان شویم. 

کتاب هشتک میلیاردرها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌‌های مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌شود.

درباره رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی از یک خانواده دورگهٔ ژاپنی - آمریکایی و در هاوایی به دنیا آمد. رابرت پس از پایان دورهٔ دبیرستان، در نیویورک به ادامه تحصیل پرداخت و پس از به پایان رساندن دانشگاه، به نیروی تفنگ‌داران دریایی آمریکا پیوست. او به‌عنوان افسر و خلبان هلیکوپترهای سنگین نظامی در جنگ ویتنام حضور داشته است. رابرت کیوساکی پس از بازگشت از ویتنام در سال ۱۹۷۷، شرکتی را تأسیس کرد و به تولید کیف پول مردانه از نایلون و ولکرو پرداخت. رابرت در ادامهٔ زندگی حرفه‌ای خود، مؤسسه‌ای به نام مؤسسه بین‌المللی آموزش تأسیس کرد و به آموزش تجارت و سرمایه‌گذاری در هفت کشور جهان پرداخت. این تاجر موفق در سن ۴۷ سالگی به سرمایه‌گذاری روی آورد و در این حوزه هم بسیار موفق عمل کرد. کیوساکی کلاس‌هایی برگزار می‌کند و در آن‌ها از سرمایه‌گذاری با بالاترین بهره و کمترین ریسک و همچنین نحوهٔ بیدارشدن نبوغ مالی در افراد می‌گوید.

بخشی از کتاب هشتک میلیاردرها

«آمریکا در روزهای اولیه خود نسبتاً معاف از مالیات بود. در سال ۱۸۶۲، اولین مالیات بر درآمد برای پرداخت هزینه‌های جنگ داخلی وضع شد. در سال ۱۸۹۵، دادگاه عالی ایالات‌متحده حکم داد که مالیات بر درآمد خلاف قانون اساسی است. با این حال، در سال ۱۹۱۳، در همان سالی که سیستم بانک فدرال رزرو ایجاد شد، اصلاحیه شانزدهم تصویب شد که مالیات بر درآمد را دائمی کرد.

دلیل بازگرداندن مالیات بر درآمد سرمایه‌گذاری از خزانه‌داری آمریکا و فدرال رزرو بود. حالا ثروتمندان می‌توانستند برای همیشه از طریق مالیات دستشان را در جیب ما بگذارند.

راز ثروتمندان در مورد مالیات این است که می‌دانند چگونه از مالیات استفاده کنند تا ثروتمندتر شوند. در واقع کل سیستم مالیاتی به نفع ثروتمندان ساخته شده است. به همین دلیل است که بالاترین نرخ‌های مالیاتی مربوط به درآمد کسب‌شده (حقوق و دستمزد) و عایدی سرمایه (یعنی خرید و فروش خانه و معاملات روزانه) است، در حالی که پایین‌ترین نرخ‌های مالیات برای درآمد غیرفعال و تجارت است.

من در مورد این موضوع با نمودار چهارراه پولسازی صحبت می‌کنم. کسانی که در سمت چپ چهارراه، حقوق‌بگیران و خویش‌فرمایان هستند، بیشترین مالیات را پرداخت می‌کنند و کسانی که در سمت راست چهارراه، صاحبان مشاغل و سرمایه‌گذاران، کمترین مالیات را پرداخت می‌کنند.

بین پولدار بودن و ثروتمند بودن تفاوت زیادی وجود دارد. به عنوان مثال، هرچه حقوق شما به عنوان یک کارمند بالاتر باشد، مالیات بیشتری می‌پردازید؛ اما افراد واقعاً ثروتمند می‌دانند که چگونه بدون پرداخت مالیات، میلیون‌ها دلار به دست آورند. به همین دلیل است که وقتی هیلاری کلینتون در انتخابات سعی کرد ترامپ را به خاطر پرداخت هیچ مالیاتی شرمنده کند، نتوانست.»

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان