دانلود و خرید کتاب یکپارچه سازی شبکه های اجتماعی و بازاریابی استراتژیک جمعی از اساتید دانشکده کسب و کار دانشگاه نیوکاسل ترجمه رضا محمدکاظمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یکپارچه سازی شبکه های اجتماعی و بازاریابی استراتژیک اثر جمعی از اساتید دانشکده کسب و کار دانشگاه نیوکاسل

کتاب یکپارچه سازی شبکه های اجتماعی و بازاریابی استراتژیک

معرفی کتاب یکپارچه سازی شبکه های اجتماعی و بازاریابی استراتژیک

انتشارات سروش چاپ نخست کتاب «یکپارچه‌ سازی شبکه‌ های اجتماعی و بازاریابی استراتژیک» تألیف جمعی از استادان دانشکدۀ کسب و کار نیوکاسل، با ترجمۀ دکتر رضا محمدکاظمی، فریبا باقری و دکتر جعفر عبدالملکی را منتشر کرد. بازاریابی رسانۀ اجتماعی در واقع، استفادۀ تجاری از کانال های رسانۀ اجتماعی برای درک مشتریان و درگیر کردن آن ‌ها به ‌گونه ‌ای است که باعث موفقیت بازاریابی نهایی و اهداف تجارت می‌ شود. اغلب مشاهده تناسب این کانال ‌های در حال‌ ظهور و اهداف تجاری کمی دشوار است و کانال ‌های جدید با سرعت بسیار زیادی در حال ‌رشد هستند که تحقیق‌ های کافی دربارۀ آن ‌ها انجام نشده است. ویراستار این کتاب، دکتر نیک حاجلی، گامی در مسیر درست یکپارچه ‌سازی تحقیق ‌های مهم در این حوزه برداشته است.

درباره کتاب یکپارچه سازی شبکه های اجتماعی و بازاریابی استراتژیک

این کتاب ابتدا با پرداختن به ریشه ‌های بازاریابی رسانۀ اجتماعی و تبلیغات کلامی‌، به بحث دربارۀ اهمیت رسانۀ اجتماعی در برندسازی، نقش تولید مشترک در رسانۀ اجتماعی و مفاهیم مربوط به توسعۀ محصول جدید و جوامع برخط می ‌پردازد. همچنین، به ‌روزرسانی ‌های مهم مربوط به حقوق اموال معنوی و نحوۀ تناسب رسانۀ اجتماعی با استراتژی کلی را پوشش می ‌دهد. رهبری در شرکت نیز باید تغییر کند تا این ابزارها به‌ طور مؤثر اجرا شود و جنبۀ بازاریابی رسانۀ اجتماعی نیز پوشش داده می ‌شود.

همچنین، این کتاب دارای مطالعه‌ های موردی ارزشمندی است؛ به ‌خصوص به بانکداری بازاریابی ورزشی و مؤسسات غیر‌انتفاعی، و نیز بازارهای خارج از اقتصادهای غربی نیز توجه شده است. به نظر من، این کتاب جامع می ‌تواند مورداستفادۀ دانشجویان در کلاس ‌ها، محققان برای سازمان‌دهی افکار و فعالیت‌ های تحقیقی آینده، و همچنین مدیران برای درک مفاهیم این کانال بازاریابی، مهم واقع شود. در مجموع، این فصل ‌ها باید به شرکت ‌های انتفاعی و غیرانتفاعی کمک کنند تا با کانال‌های بازاریابی رسانۀ اجتماعی بتوانند داستان برند و استراتژی بازاریابی محتوای خود را تولید کنند.

همان گونه که نشان داده خواهد شد، مطالعه رسانه اجتماعی برای بازاریابی استراتژیک شرکت ها موضوع تحقیقی مهم در بازاریابی معاصر است. در محیط چالش کنونی، شرکت می تواند از رسانه اجتماعی برای ایجاد مزیت های رقابتی پایدار استفاده کند. شرکت ها باید استراتژی های رسانه اجتماعی خود را ارائه کنند تا بتوانند به جایگاه قدرتمندی در بازار جهانی دست یابند. از این رو، این کتاب مطالعات مرتبط بازاریابی معاصر را جمع آوری می کند تا ابزارهای استراتژیکی ارائه کند که به شرکت ها اجازه می دهند رقابت موفقی در بازار فعلی داشته باشند.

موضوعاتی شامل تولید مشترک ارزش یا مشتریان، برندسازی مشترک با مشتریان، جوامع برند سازی مشترک با مشتریان، جوامع برندهای ورزشی بر خط، تجارت اجتماعی، بازاریابی ورزشی با رسانه اجتماعی، استفاده از رسانه اجتماعی برای برندسازی کارمند، حقوق اموال معنوی و رسانه اجتماعی، توسعه محصول جدید با استفاده از جوامع بر خط، رهبری توزیع شده در رسانه اجتماعی و سرانجام رسانه و یادگیری الکترونیکی.

کتاب یکپارچه سازی شبکه های اجتماعی و بازاریابی استراتژیک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای فعالین این حوزه و کسانی که مایل هستند درباره شیوه کاری شبکه های اجتماعی تحقیق کنند مفید است.

بخشی از کتاب یکپارچه سازی شبکه های اجتماعی و بازاریابی استراتژیک

بازاریابی رسانۀ اجتماعی درواقع، استفادۀ تجاری از کانال‌های رسانۀ اجتماعی برای درک مشتریان و درگیر کردن آن‌ها به‌گونه‌ای است که باعث موفقیت بازاریابی نهایی و اهداف تجارت می‌شود. اغلب مشاهدۀ تناسب این کانال‌های درحال‌ظهور و اهداف تجاری کمی دشوار است و کانال‌های جدید با سرعت بسیار زیادی درحال‌رشد هستند که تحقیق‌های کافی دربارۀ آن‌ها انجام نشده است. ویراستار این کتاب، نیک حاجلی، گامی در مسیر درست یکپارچه‌سازی تحقیق‌های مهم در این حوزه برداشته است.

این کتاب ابتدا با پرداختن به ریشه‌های بازاریابی رسانۀ اجتماعی و تبلیغات کلامی به بحث دربارۀ اهمیت رسانۀ اجتماعی در برندسازی، نقش تولید مشترک در رسانۀ اجتماعی و مفاهیم مربوط به توسعۀ محصول جدید و جوامع برخط می‌پردازد. همچنین، به‌روزرسانی‌های مهم مربوط به حقوق اموال معنوی و نحوۀ تناسب رسانۀ اجتماعی با استراتژی کلی را پوشش می‌دهد. رهبری در شرکت نیز باید تغییر کند تا این ابزارها به‌طور مؤثر اجرا شود و جنبۀ بازاریابی رسانۀ اجتماعی نیز پوشش داده می‌شود.

چیزی که خودم دوست دارم این است که این کتاب، ریشه‌های بازاریابی رسانۀ اجتماعی یعنی تحلیل شبکه را نادیده نمی‌گیرد. قدرت شبکه‌ها به این معنی است که اطلاعات در اینترنت به‌سرعت در حال گسترش است. اغلب در تلاش برای واکنش نشان دادن به اتفاقات، مبانی اصلی بازاریابی رسانۀ اجتماعی را نادیده می‌گیریم. درک مبانی اصلی می‌تواند به دستیابی بهتر به اهدافمان کمک کند.

همچنین، این کتاب دارای مطالعه‌های موردی ارزشمندی است؛ به‌خصوص به بانکداری بازاریابی ورزشی و مؤسسات غیرانتفاعی، و نیز بازارهای خارج از اقتصادهای غربی نیز توجه شده است. به نظر من، این کتاب جامع می‌تواند مورداستفادۀ دانشجویان در کلاس‌ها، محققان برای سازمان‌دهی افکار و فعالیت‌های تحقیقی آینده، و همچنین مدیران برای درک مفاهیم این کانال بازاریابی، مهم واقع شود. درمجموع، این فصل‌ها باید به شرکت‌های انتفاعی و غیرانتفاعی کمک کنند تا با کانال‌های بازاریابی رسانۀ اجتماعی بتوانند داستان برند و استراتژی بازاریابی محتوای خود را تولید کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۸۳ صفحه

حجم

۱۰٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۸۳ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان