دانلود و خرید کتاب شگفت انگیز آر. جی. پالاسیو ترجمه سعید عباس زاده زنگلان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شگفت انگیز اثر آر. جی. پالاسیو

کتاب شگفت انگیز

انتشارات:انتشارات شانی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب شگفت انگیز

کتاب شگفت انگیز نوشتهٔ ر. ج. پالاسیو و ترجمهٔ سعید عباس زاده است. انتشارات شانی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر، داستانی زیبا، خنده‌دار و گاهی غم‌انگیز از تحولی آرام است.

درباره کتاب شگفت انگیز

کتاب شگفت انگیز، داستان پسربچه‌ای است که رفتاری دقیقاً مانند بچه‌های دیگر دارد: او مانند آنها دوچرخه‌سواری می‌کند، بستنی می‌خورد و توپ‌بازی می‌کند اما یک چیز هست که دربارهٔ او متفاوت است؛ چهرهٔ پسرک با بقیه بچه‌ها فرق دارد. او می‌شنود که دیگران پشت‌سرش حرف می‌زنند و می‌بیند که آنها او را با دست نشان می‌دهند. پسرک غمگین می‌شود اما مادرش به او می‌گوید که او «خاص» است.

راوی این کتاب، همین پسرک ۱۰‌ساله است.

داستان شگفت انگیز به کودکان یاد می‌دهد تفاوت‌های خودشان با دیگران را ببینند و بشناسند و سعی کنند نسبت به دیگران با هر چهره و تفاوتی رفتار یکسانی داشته باشند.

این داستان، در سال ۲۰۱۳ میلادی، در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار گرفت و در سال ۲۰۱۴ نیز نامزد جایزهٔ تگزاس بلوبونت شد؛ کتاب شگفت انگیز همچنین برندهٔ جایزهٔ کتاب سال NAIBA در سال ۲۰۱۲ و برندهٔ جایزهٔ کتاب سال Book Browse در همان سال شد.

این کتاب از روی رمان مشهوری به‌نام «اعجوبه» نوشته شده است که یک فیلم هم با همین نام دارد:

فیلم سینمایی اعجوبهWonder») در سال ۲۰۱۷ و به‌کارگردانی استیون شباسکی منتشر شد. جیکوب ترمبلی، جولیا رابرتز، اوون ویلسون، نوآ جوپ، مندی پتینکین و ایزابلا ویدوویچ از بازیگران فیلم هستند.

خواندن کتاب شگفت انگیز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان و نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب شگفت انگیز

«اگه یه چراغ جادو پیدا می‌کردم حتماً آرزو می‌کردم صورت معمولی داشته باشم و به راحتی بدون جلب توجه مردم تو خیابون راه میرفتم. تنها دلیلی که به نظر معمولی نمیام اینه که مردم جور دیگه نگام می‌کنند. من می‌تونم جوری وانمود کنم که چهره مردم رو وقتی دارن بهم نگاه می‌کننُ ندیدم. من (من و پدر و مادر و «ویا») تو اون کارا خیلی خوبیم .»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۵۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸۵ صفحه

حجم

۸۵۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸۵ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان