دانلود کتاب صوتی فقط احساس خوب با صدای مهدی سعادتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فقط احساس خوب اثر اندرو کپ

دانلود و خرید کتاب صوتی فقط احساس خوب

نویسنده:اندرو کپ
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی فقط احساس خوب

کتاب صوتی فقط احساس خوب نوشتهٔ اندرو کپ و ترجمهٔ لیلا امانت ملایی و با صدای مهدی سعادتی است و موسسه انتشارات فلسفه آن را منتشر کرده است. راز رسیدن به زندگی دلخواهتان در این کتاب صوتی آمده است.

درباره کتاب صوتی فقط احساس خوب

کتاب صوتی فقط احساس خوب صادقانه قصد دارد نه‌تنها هر آنچه را که برای تغییر شرایط ناهموار زندگی خود نیاز دارید در اختیار شما قرار گیرد، بلکه به شما کمک کند تا هر بخش از زندگی‌تان را که برایتان مهم است، بهبود ببخشید. حقیقت این است که تا زمانی که آن را با ذهنی باز و قلبی مشتاق نپذیرفته و امتحان نکنید، مطمئناً درنخواهید یافت که این کار عملی است یا خیر.

پس فقط به آن عمل کنید. این تمام چیزی است که باید انجام دهید؛ و سپس ببینید چه اتفاقی می‌افتد؛ اما فقط مطمئن شوید که برای دریافت هر چیزی که بعد از ایجاد احساس خوب خواهید داشت، آماده هستید. امید است به زندگی‌ای برسید که همیشه می‌خواستید.

رازی که می‌خواهید یاد بگیرید، می‌تواند شما را خیلی فراتر از آن ببرد. می‌تواند شما را به معنای واقعی کلمه به سمت تمام چیزهایی که تاکنون در زندگی واقعاً بیشترین نیاز را نسبت به آن در خود می‌دیدید.

پاسخ، اینجا منتظر شما است و تمام دغدغه‌ای که در حال حاضر باید داشته باشید، شنیدن این کتاب است و اینکه به خودتان فرصت امتحان مراحل بسیار ساده و آسان را بدهید.

شنیدن کتاب صوتی فقط احساس خوب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی فقط احساس خوب

«با شروع و پیشروی در این فرآیند، به‌احتمال‌زیاد وسوسه خواهید شد که آن را به‌نوعی پیچیده کنید.

توصیه شماره یک من به شما این است که ...این کار را نکن... آن را بیش‌ازحد پیچیده نکنید.

در دام این فکر نیفتید که نباید چیز ساده‌ای باشد.

مهم‌تر از همه، نگران نباشید که در همان لحظه آن‌طور که باید احساس «خوبی» ندارید. «نگرانی» در مورد هر چیزی احساس بدی به دنبال دارد.

و وقتی احساس بدی دارید، نمی‌توانید احساس خوبی داشته باشید. از طرف دیگر، وقتی احساس خوبی دارید، حتی کمی خوب، پس نمی‌توانید احساس بدی داشته باشید... و این تنها چیزی است که اهمیت دارد.

هیچ‌کدام از این‌ها به این معنی نیست که شما تا مدت‌ها احساس شگفت‌انگیزی نخواهید داشت. مطمئن باشید، احتمالاً سریع‌تر از آنچه فکر می‌کنید به آن مرحله خواهید رسید و برایتان فوق‌العاده خواهد بود؛ اما تنها در صورتی به آن نقطه خواهید رسید که ذهنتان را با فکر کردن بیش‌ازحد به هر یک از این موارد، درگیر نکنید. به یاد داشته باشید، بیش از هر چیز، قرار است این کار ساده باشد. به دلیل همین ساده بودنش است که خیلی خوب کار می‌کند.

و به همین دلیل است که بهترین استراتژی شما این است که از صمیم قلب به آن تمایل داشته باشید و این سادگی را کاملاً بپذیرید؛ زیرا این‌گونه است که درواقع به آنچه می‌خواهید می‌رسید.

من سال‌ها تلاش کردم تا همه این‌ها را برای خودم کشف کنم؛ و بزرگ‌ترین اشتباهی که تابه‌حال مرتکب شدم و تنها کار نادرستی که انجام دادم و باعث شد از شادی و موفقیت بیش از آنچه اکنون دارم دور شوم، امتناع من از پذیرش این حقیقت بود که واقعاً می تواند به همین آسانی احساس خوب داشت؛ اما هرگز آن اشتباه را دوباره تکرار نمی‌کنم؛ و شما هم هرگز مجبور نیستید از همان ابتدا آن موفقیت را بسازید.

بنابراین، به‌هرحال احساس خوشایندی را برای امتحان با همه روش‌هایی که در اختیار دارید، داشته باشید. با خیال راحت گزینه‌های خود را بررسی کنید - خواه با امتحان روش‌های «احساس خوب» در این کتاب، یا با هرکدام از روش‌های کتاب قانون جذب یا کانال یوتیوب من، یا روش‌هایی که در هر جای دیگری یاد می‌گیرید.

هر کاری که انتخاب می‌کنید و هر کاری که انجام می‌دهید، مهم این است که همه‌چیز را ساده نگه دارید و سعی نکنید کارهای زیادی را به‌یک‌باره انجام دهید. تنها چیزی که مهم است این است که شما فقط احساس خوبی داشته باشید. همیشه حتی برای چند دقیقه در روز. بقیه واقعاً از خودشان مراقبت خواهند کرد و یک روز به‌زودی شما در حالتی از شادی کامل از خواب بیدار می‌شوید و به این فکر می‌کنید که؛ دلیل این احساس خوبی که دارم کجا پنهان شده است؛ و سپس، یک روز یا هفته بعد، زمانی که احساس خوشحالی نمی‌کنید ولی می‌دانید که اشکالی ندارد و فقط با آن کنار بیایید، زیرا لحظه بعدی شادی واقعی شما – لحظه‌ای که به‌سختی قادر خواهید بود دوباره شادی خود را مهار کنید، این لحظه نزدیک است. همه به این دلیل است که شما این را بیش‌ازحد پیچیده نکردید یا سعی نکردید به هر طریقی خود را مجبور کنید. همه به این دلیل که آن را ساده نگه داشتید.»

 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۳۵۹٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۳۵۹٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان