دانلود و خرید کتاب وصیت‌نامه میلیونر مارک فیشر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب وصیت‌نامه میلیونر اثر مارک  فیشر

کتاب وصیت‌نامه میلیونر

انتشارات:نشر افکار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب وصیت‌نامه میلیونر

«وصیت‌نامه میلیونر» از مجموعه کتاب‌های آموزش مهارت‌های کسب و کار و موفقیت مارک فیشر، سخنران و نویسنده انگیزشی است. در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «نمی‌دانم تو مدرسه را تمام کرده‌ای و آن برگۀ کاغذی را که به آن دیپلم می‌گویند در جیب داری یا نه. اگر آن را به چنگ آورده‌ای که آفرین به تو، تبریک می‌گویم. تو انضباط داشته‌ای و احتمالاً از خودگذشتگی‌های بسیاری هم به خر ج داده‌ای تا بتوانی درس‌ات را تمام کنی. ولی زیر بار این طرز تفکر عامیانه نرو که بر این باور است که این دیپلم برای موفقیت در زندگی کافی است. البته یک شاه کلید کارآمد است که می‌تواند درهای زیادی را به رویت بگشاید، این را انکار نمی‌کنم، اما فراموش نکن که وقتی از دری می‌گذری فقط در راهرو قرار می‌گیری... بنابراین به قول معروف اینجاست که باید دید چند مرده حلاجی! البته فراموش نکن که این دیپلم نباید باد به آستین تو بیاندازد. چون حتماً با افرادی برخورد خواهی داشت که به علل مختلف بخت این را نداشته‌اند که درسشان را تمام کنند. بنابراین مرتکب این اشتباه نشو که آن‌ها را دست کم بگیری. هیچ وقت از بالا به آن‌ها نگاه نکن. چون اولاً آن‌ها را نگران و آزرده می‌کنی و ثانیاً با این کار خود را از یک منبع عالی کسب تجربه و شناخت محروم می‌کنی، آنچه آنان در محل کار آموخته‌اند هم سنگ طلاست و با نشستن پشت نیمکت هیچ مدرسه‌ای نمی‌توان آن‌ها را آموخت. برای اینکه آن‌ها تجربه و معلوماتشان را در اختیار تو قرار دهند، باید در برابر آن‌ها فروتن باشی و بدان که هر کسی که در زندگی‌ات برخورد می‌کنی، حتی حقیرترین و ساده ترین افراد، حتماً چیز ارزشمندی دارد که به تو بیاموزد.»
معرفی نویسنده
عکس مارک  فیشر
مارک فیشر
کانادایی | تولد ۱۹۵۳

مارک فیشر نویسنده‌ای کانادایی است که کتاب‌های انگیزشی با نام‌های هیجان‌انگیزی مثل «میلیونر یک شبه» را منتشر کرده است. کتاب‌های فیشر در بازار ایران چنان با استقبال مواجه شده‌اند که از هر کتاب چندین ترجمه و حتی نسخه‌های متنوع صوتی تولید و منتشر شده است.

نظرات کاربران

امین
۱۳۹۷/۰۵/۰۱

کتاب خوبیه و می شه گفت یه جورایی مشابهاتی با کتاب 12 ستون جیم ران داره

Hossein
۱۳۹۵/۱۰/۲۸

من نمیتونم با pay pal پرداخت کنم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
آرزوهایت را از ترس اینکه هرگز برآورده نمی‌شوند، دفن نکن!
فواد شایان
ولی جنایت علیه بشر چه می‌شود؟ من از جنایت درجه یک و دو صحبت نمی‌کنم. از جنایتی حرف می‌زنم که متأسفانه هر روز در حال رخ دادن است و همیشه هم بدون مجازات می‌ماند. آن قدر راحت و بی دردسر صورت می‌گیرد که اغلب کسی متوجه آن نمی‌شود و کاملاً هم پذیرفته شده است. از جنایت علیه آدم درونت صحبت می‌کنم. جنایتی که انسان اجتماعی پیوسته آن را انجام می‌دهد، جنایت علیه کودک درون که روزی رویاهای بی پایان داشته است و یا تو او را انکار کرده ای و یا اجازه داده ای دیگران انکارش کنند؛ فراموش نکن که این آسیب جبران ناپذیر است، حتی اگر دیگران را متهم کنی. چرا که مگر این خودت نبودی که به دیگران اجازه دادی این حرکت شنیع را انجام دهند؟ وقتی از آرزوهایت چشم پوشی می‌کنی، وقتی اجازه می‌دهی دیگران آرزوهایت را در نطفه خفه کنند، این روشنایی وجود خودت است که رویش را با دستانت می‌پوشانی. این نور نباید زیر سرپوش بماند. و گر نه چگونه می‌تواند زندگی‌ات را روشنایی بخشد؟
ژان لاو ژان
همیشه طوری رفتار کن که انگار از همین حالا یک میلیونر هستی!
فواد شایان
در اینجا مردی آرمیده است که آن طور که می‌خواست زیست، رویاهاش را تحقق بخشید و برای انجام آن سنت شکنی کرد.»
فواد شایان
در جسارت، نیروی سحرآمیزی نهفته است و پاداش های غیرمنتظره به همراه دارد، در ضمن اگر بنشینیم و از ترس شکست خوردن به هیچ کاری دست نزنیم، سر آخر هیچ چیز عایدمان نخواهد شد.
f.r
چه چیز برایت مهم تر است؟ ارزشمندترین نقش تو چیست؟ زیباترین سنگی که خودتت به تنهایی می‌توانی به معبد زندگی بیاوری چیست؟ اگر با آنچه جامعه و والدینت می‌خواهند، موافق است، خوب آفرین. در این صورت تو خیلی خوش شانس هستی... اما اگر با آن فرق دارد، دوست دارم خودت آن را انتخاب کنی... از منظر زندگی آینده! اگر از خودت گستاخ تر، غیرقابل پیش بینی تر و سرسخت تر باشد، فقط در آن صورت به تو امکان می‌دهد شایستگی های واقعی‌ات را به منصۀ ظهور برسانی.
f.r

حجم

۸۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

حجم

۸۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان