دانلود و خرید کتاب دلم پابند توست مریم جعفرنیا یزدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دلم پابند توست اثر مریم جعفرنیا یزدی

کتاب دلم پابند توست

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب دلم پابند توست

کتاب دلم پابند توست نوشتهٔ مریم جعفرنیا یزدی است. این کتاب را انتشارات همخونه روانهٔ بازار کرده است. این کتاب، رمانی دربارهٔ زندگی جوانی به نام شهاب است که به بازیگری علاقه دارد.

درباره کتاب دلم پابند توست

کتاب دلم پابند توست دربارهٔ شهاب است؛ پسری که به رغم مشکلات بسیار، با دختر مورد علاقه‌اش ازدواج می‌کند. شهاب، کمک مالی پدر خود را نمی‌پذیرد و خودش به کار مشغول می‌شود. او علی‌رغم مخالفت‌های خانواده، وارد دنیای بازیگری می‌شود. از این رو زندگی شخصی‌اش برای همیشه دگرگون می‌شود.

مریم جعفرنیا یزدی در این رمان به طرح مشکلات فرهنگی و اجتماعی کشور می‌پردازد. او به‌وسیلهٔ این داستان، دیدگاه خود در مورد زندگی و عشق را بیان می‌کند. از دیگر آثار این نویسنده می‌توان به رمان‌هایی مانند ماهرخ، تاوان عشق و... اشاره کرد.

خواندن کتاب دلم پابند توست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی، به‌ویژه داستان‌های عاشقانه پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب دلم پابند توست

«شهاب با اینکه از دانشگاه دلخوشی نداشت، ولی هر روز تنها به خاطر دیدن ستاره آرین به کلاس می‌رفت، نه از درس خوشش می‌اومد و نه می‌تونست جو کلاس رو تحمل کنه، عشقش فقط بازیگری بود و ستاره‌ی سهیل شدن و دیدن عکسش رو پرده‌ی سینما و بازی کردن در کنار کسانی که یک عمر پیشکسوت این حرفه بودن، به خاطر همین هم عصرا بعد از کلاس پنهون از مولایی می‌رفت تئاتر و بازی می‌کرد. هر روز که می‌گذشت، عشق ستاره بیشتر تو قلبش نفوذ می‌کرد و اون رو مجذوب خودش می‌کرد، ستاره شاگرد اول کلاس بود، دختری پر از احساس؛ ولی در عین حال متین و باوقار، شاید جز یکی از مجذوب‌ترین دختران دانشگاه، که در همون لحظه‌ی اول دل شهاب رو ربوده بود.»

نظرات کاربران

کاربر 5871511
۱۴۰۲/۱۱/۲۱

فوق‌العاده

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۹۷ صفحه

حجم

۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۹۷ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان