دانلود و خرید کتاب کتاب کار درمان وسواس (OCD) جان اردن ترجمه مسعود جان بزرگی
کتاب کتاب کار درمان وسواس (OCD) اثر جان اردن

کتاب کتاب کار درمان وسواس (OCD)

معرفی کتاب کتاب کار درمان وسواس (OCD)

کتاب کار درمان وسواس (OCD) نوشتهٔ دانیل دال کورسکو و جان اردن با ترجمهٔ مژگان آگاه هریس و مسعود جان بزرگی در انتشارات ارجمند چاپ شده است. کتاب کار درمان وسواس، کتابی ترغیب‌کننده، آسان، پر از نمونه‌های روشن، همراه با اطلاعات به روز و بسیار کاربردی است. در صورتی که خواهان آن هستید که برای درمان وسواس‌تان کمک دریافت کنید، این کتاب بی‌نظیر است. با استفاده از تکنیک‌های قدرتمند و درمانگرانه این کتاب، شما راهی تازه برای مبارزه با نشانه‌هایتان و در دست گرفتن مجدد کنترل زندگی‌تان پیدا می‌کنید.

درباره کتاب کار درمان وسواس (OCD)

اختلال وسواس بی‌اختیاری شما در هر سطحی که باشد، خفیف یا شدید، می‌توانید از تمرین‌های نوشتاری که در این کتاب کار برای طراحی برنامه درمان ارائه شده است و برای شما کارآمدی دارد، استفاده کنید. برنامه درمان این کتاب شامل مجموعه‌ای از فعالیت‌هاست که به صورت گام‌به‌گام با توجه به سرعت شما تنظیم شده‌اند و هدف آنها هدایت شما به سوی زندگی با کاهش نشانه‌هاست.

در این کتاب فعالیت‌های ارائه شده برای مبارزه با وسواس به شما نشان می‌دهد که چگونه:

• مدت زمانی که صرف افکار وسواسی و آیین‌های وسواسی می‌کنید را کاهش دهید.

• به شناسایی و خنثی‌سازی به‌راه‌اندازنده‌های ایجاد شده با اضطراب بپردازید.

• از تغییرات ساده سبک زندگی برای کاهش اضطراب زیربنای وسواستان استفاده کنید.

• موانع و شکست‌ها را مدیریت کنید و به طراحی برنامه پیشگیری از عود وسواستان بپردازید.

شما با سهیم کردن فعالیت‌های ارائه شده در این کتاب کار، در زندگی روزمره‌تان؛ قادر خواهید بود که با رفتارهای اجباری‌تان مقابله کنید و به طور شگفت‌انگیزی کیفیت زندگی‌تان را افزایش دهید.

مشخصات کتاب کار درمان وسواس (OCD)

سرشناسه: اردن، جان، 1951- م. Arden, John 1111

ترجمه : دکتر مسعود جان‌بزرگی - دانشیار روان‌شناسی بالینی - پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و دکتر مژگان آگاه‌هریس - استادیار روان‌شناسی سلامت - دانشگاه پیام نور

چاپ چهارم، فروردین ۱۴۰۱

کتاب کار درمان وسواس (OCD) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به روان‌شناسی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب کار درمان وسواس (OCD)

بسیارخوب، بیایید با مواردی ساده شروع کنیم که خزانه عادت‌های شما را می‌سازند، چون این کار به شما کمک می‌کند تا احساس بهتری داشته باشید. اول، چند لحظه صبر کنید و توجه کنید که درست همین حالا چقدر احساس اضطراب و ناراحتی می‌کنید؟، وضعیت شما از نظر راحتی یا ناراحتی چگونه است؟

اضطراب از طریق آنچه SUD ها نامیده می‌شوند، اندازه‌گیری می‌شود؛ این کوته نوشت مخفف "واحدهای ذهنی ناراحتی است۱۵"، در واقع آنها نشان می‌دهند که شما در مقیاسی از ۱ تا ۱۰۰ چقدر مضطرب هستید یا چقدر احساس ناراحتی می‌کنید؟ تصوّر کنید "۱۰۰" به این معناست که شما در اوج ناراحتی و اضطراب هستید و احساس می‌کنید که دیگر یک ثانیه هم نمی‌توانید آن را تحمل کنید و ۱ به معنای این است که آرامش دارید و گویا همین الان از خواب و رؤیایی شیرین بیدار شده‌اید. احساس خود را در حال حاضر ارزیابی کنید و آن را از ۱ تا ۱۰۰ رتبه‌بندی کنید.

در مراحل بعدی، وقتی وارد برنامه درمان فردی شدید، از شما می‌خواهیم به ثبت نمره SUD عادت کنید. اما حالا، صرفاً توجه کردن و نشان دادن میزان ناراحتی‌تان کافی است. به نظر می‌رسد این کار ساده باشد و ساده هم هست. اما بسیاری از افراد مبتلا به اختلال‌های اضطرابی به طور اعم و افراد مبتلا به OCD به طور اخص، نمی‌خواهند که میزان ناراحتی خود را منعکس کنند. 

نظرات کاربران

علی
۱۴۰۱/۱۰/۲۶

من پارسال تقریبا روزانه چندین ساعت درگیر افکار وسواسی بودم اما الان خدا رو شکر تا حد خیلی زیادی درمان شدم و این افکار به کمتر از روزانه 20 دقیقه رسیده چند تمرین 1_وسواستان را روی کاغذ یا گوشی بنویسید 2_دلایل احمقانه بودن

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان