دانلود و خرید کتاب والدین سمی سوزان فوروارد ترجمه فاطمه موحد پارسا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب والدین سمی اثر سوزان فوروارد

کتاب والدین سمی

معرفی کتاب والدین سمی

کتاب والدین سمی نوشتهٔ سوزان فوروارد با ترجمه فاطمه موحد پارسا در انتشارات الینا چاپ شده است. کتاب والدین سمی کتابی خودآموز در مورد رفتارهای نادرست والدین و آثار مخرب آن در زندگی فرزندان در دوران کودکی و بزرگسالی‌شان است.

درباره کتاب والدین سمی

 سوزان فوروارد، نویسنده کتاب والدین سمی، بر اساس تجربیات و تحقیقاتش به عنوان یک روان‌درمانگر به این موضوع می‌پردازد که رفتار پدر و مادرها تا چه میزان بر زندگی فرزندانشان تأثیر می‌گذارد. خواندن کتاب والدین سمی به شما کمک می‌کند تا خود را از رفتارهای آزاردهنده والدین خود خلاص کنید.

کتاب والدین سمی به نگارش درآمده است تا حرف دل خیلی‌ها را بزند. این کتاب از آسیب‌هایی صحبت می‌کند که شاید ما هرگز به خودمان اجازه ندهیم حتی درباره آنها فکر کنیم. ترس، احترام، اعتماد و باور خالصانه به والدین از مجموعه عواملی هستند که باعث می‌شوند ما به آسیب‌های احتمالی ناشی از تربیت نادرست خود توجه نکنیم. سوزان فوروارد در این کتاب چنین مسائلی را آورده است. او به مخاطب کمک می‌کند ریشه برخی از آسیب‌های روانی اش را پیدا کند و بعد از شناخت آنها، راهکارهایی برای بهبود اوضاع بیابد.

کتاب والدین سمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به همهٔ والدین و علاقه‌مندان به کتاب‌های روان‌شناسی کودک و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب والدین سمی

عزت نفس و استقلال کودک از نحوه آموزش و تربیت والـدینشـان نـشأت مـی‌گیـرد و والدین باید این دو باور مهم را در وجود‌شان نهادینه کنند و بپذیرند که مسئول فرزنـدان خـود هستند. والدین آگاه و از جنس حامی بودن این مورد را به خوبی متوجه می‌شـوند و وظـایف خودرا در قبال زندگی سعادت‌مندانه فرزندش انجام می‌دهند. والدین حامی تنهـاگزینـه‌ای هستند که می‌توانند کودک خود را از حمـلات احـساسی و یـا سـوءاسـتفاده‌هـای فیزیکـی نجات دهند وبه آن کمک کنند. اگر والدین از نوع سمی باشند مانند والدین نا‌آگاه، معتاد، الکلی، به جـای قبـول کـردن تمام اشتباهاتشان، آن را به گردن کودک خودمـی‌اندازنـد و باعـث لـه شـدن عـزت نفـس و استقلال کودکشان می‌شوند. از آنجایی که کودک نمی‌تواند تشخیص بدهد که والدینش سـمی هـستند امـا در ذهـن خود می‌پروراند که والدینش بهترین هستند، گرچه می‌داند رفتارشان اشتباه است وبه‌اشـتباه به او ضربه وارد می‌کنند و او را به باد کتـک مـی‌گیرنـد ولـی کـودک ایـن رفتارهایـشان را بـه عدالت برقرارکردن والدین تلقی می‌کند. فرزندان باید بدانند که در قبـال بعـضی ازرفتارهـای ناشایـست والـدینشـان، مـسئول نیستند و بدانند که این درک عقلانی آن‌ها نیست که این رفتارهای والدین را می‌پـذیرد بلکـه از روی احساسات فکر می‌کنند که وظایف آن‌هاست کـه ایـن گونـه رفتارهـای والـدینشـان را بپذیرند و توجیه کنند.

نظرات کاربران

MEHRAN KR
۱۴۰۱/۰۲/۱۵

لطفا به بی نهایت اضافه کنید🥲

کاربر 4489772
۱۴۰۱/۰۵/۲۱

زندگی من به دو دسته تقسیم میشه قبل خوندن این کتاب و بعد خوندنش دوستان با خوندن این کتاب به خودتون اجازه زندگی کردن بدید و از جهنم درونی خودتون بیایید بیرون من شبیه این کتابو هیچ جا ندیدم واقعا

- بیشتر
sharon
۱۴۰۲/۰۴/۲۱

کتاب خیلی عالی بود باعث میشه درک کنید که همیشه همه رفتار های والدین درست و منطقی نیست و همه رفتار های والدین خشم عصبانیت ها تقصیر ما نیست و این کتاب برای همه مناسبه چه والدین چه فرزندان والدین

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان