دانلود و خرید کتاب خاورمیانه عصر ظهور مصطفی امیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خاورمیانه عصر ظهور اثر مصطفی امیری

کتاب خاورمیانه عصر ظهور

نویسنده:مصطفی امیری
انتشارات:نشر معارف
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب خاورمیانه عصر ظهور

کتاب خاورمیانه عصر ظهور نوشتهٔ مصطفی امیری در نشر معارف منتشر شده است.

درباره کتاب خاورمیانه عصر ظهور

در کتاب خاورمیانه عصر ظهور نویسنده به بیان حوادث کشورهای «عصر ظهور» در مثلث «کوفه، مکه و قدس» پرداخته است. او از «فتنهٔ طولانی شام با محوریت سوریه»، «سناریوی آیندهٔ عراق و تأثیر بر امنیت شیعه»، «نقش ایران و انقلاب زمینه‌ساز»، «مسئلهٔ فلسطین و نابودی اسرائیل قبل یا بعد از ظهور» و «حوادث عربستان» به‌عنوان کانون تحولات سال ظهور سخن به میان آورده است.

نویسنده در مقدمه ذکر می‌کند کتاب خاورمیانه عصر ظهور را برای مخاطب عام تدوین کرده است، اما به‌دلیل رعایت قواعد پژوهشی و استانداردهای علمی، برای جامعهٔ نخبگان نیز قابل‌استفاده است.

خواندن کتاب خاورمیانه عصر ظهور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به شناخت جهان در زمان ظهور پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب خاورمیانه عصر ظهور

«دیده‌بانی حوادث کشورهای تأثیرگذار در مثلث "مکه، کوفه و قدس"

چند کانون مرکزی در تحولات و حوادث پیش از ظهور و آینده جهان وجود دارد که شناخت و رصد کردن تحولات مربوط به آن‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است و می‌تواند ما را در تحلیل درست رویدادها و مباحث مرتبط با آخرالزمان و ظهور امام زمان (ع) در علم "آینده‌پژوهی" یاری دهد. این کانون‌های مرکزی عبارت است از: منطقه شام (سوریه)، ایران، عراق، فلسطین و عربستان. کشورهای مذکور در "جغرافیای ظهور" و در مثلث "مکه - کوفه - قدس"، مرکز تحولات و رویدادهای مهمی خواهند بود و در آینده این کشورها، پیش از ظهور، اتفاقاتی بسیار سریع و شگفت‌آور رخ خواهد داد که تأثیرات مهمی بر امنیت منطقه‌ای و حتی جهانی خواهند گذاشت. بنابراین دیده‌بانی سیاسی و نظامی "کشورهای نقش‌آفرین در تحولات فرایند ظهور" در هر بُرهه‌ای از زمان، می‌تواند اهمیّت استراتژیک و آینده‌پژوهانه داشته باشد. از این رو، شناخت آن، علاوه بر وظایف فردی برای "دیپلماسی خارجی و بین‌المللیِ" حکومتِ زمینه‌ساز نیز تکلیف‌آور است.

حوادث "جغرافیای ظهور"؛ قطعه‌های مختلف "پازل واحد"

البته در مباحث مهدویت، باید به نکته بسیار مهمی توجه کرد و آن این‌که: احادیث مهدویت، به‌ویژه حوادث منتهی به نشانه‌های حتمی ظهور، قطعه‌های مختلف یک "پازل واحد" محسوب می‌شوند و جدا از هم، نباید بررسی شوند و اگر مستقل از یکدیگر بررسی شوند، نتایج واقعی و مطلوب حاصل نخواهد شد؛ همان مشکلی که برخی از نویسندگان با تحلیل صرفاً "تاریخی" در بررسی مباحث مهدوی بدان گرفتار شده‌اند. زیرا اگر به بررسی تنها یک نشانهٔ ظهور بسنده کنیم، ممکن است به این نتیجه دست یابیم که این نشانه در گذشته و تاریخ واقع شده و یا ممکن است شبیه آن در آینده به طور متعدد تکرار شود. اما اگر مجموعه علامت‌ها و نشانه‌ها را به عنوان قطعه‌های مختلف "پازل واحد" توجه کنیم، به نتیجه‌ای واقعی‌تر دست خواهیم یافت.»

نظرات کاربران

فرانک
۱۴۰۱/۰۸/۰۹

عالی بود. خواهش میکنم صوتیش رو هم تولید کنید. برای همسرم که اهل مطالعه نیست و فقط کتاب صوتی دوست داره

ف.غ
۱۴۰۲/۰۱/۲۵

لطفاً این کتاب را در بی نهایت موجود کنید.

m87
۱۴۰۲/۰۷/۲۷

سلام من قبلا کتاب عصر ظهور کورانی خوندم و با توجه به اطلاع از مطالب جناب مصطفی امیری در پیام رسان ها احساس کردم احادیث ظهور نسبت به کتاب عصر ظهور جزئ تر و تحلیل جامع تر باشه اما این کتاب

- بیشتر
کاربر 1465821
۱۴۰۲/۰۷/۲۱

کتاب فوق العادی هست و چشم انداز روشنی از وقایق این منطقه زمین در عصر ظهورمیده. فقط نمیشه کتاب چاپی رو سفارش داد از همینجا

کاربر ۱۴۰۲۸۱۷
۱۴۰۳/۰۱/۱۲

بنده کتاب متنی رو خوندم و نظرم رو مینویسم : به صورت کلی به نظرم ارزش خوندن داشت و مطالب جالبی رو داشت و نگاه خوبی کرده بود . نکات جزئی تر شامل موارد زیره ۱.کتاب نیمه تخصصیه یعنی ارجاعات

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۷)
قومی در مشرق خروج (قیام و انقلاب) می‌کنند. حق خویش را از دشمن مطالبه می‌کنند، ولی به آنان داده نمی‌شود. برای بار دوم، حق خویش را از دشمن مطالبه می‌کنند، اما به آنان داده نمی‌شود. وقتی چنین می‌بینند، سلاح‌های خویش را بر گردن خویش می‌افکنند (کنایه از قدرت‌نمایی نظامی یا حمله به دشمن)؛ پس آنچه می‌طلبند به ایشان می‌دهند، ولی از پذیرفتن آن خودداری می‌کنند تا این‌که قیام کرده و پرچم حکومت خویش را به امام عصر (عج) تحویل می‌دهند و کشته‌های این انقلاب و قیام، شهید محسوب می‌شوند. بدانید اگر من آن زمان را درک کنم، حتماً خود را برای امام مهدی (عج) نگاه می‌داشتم.
Z313
طبق آیات سوره اسراء و احادیث متعدد، یهودیان مفسد در فلسطین تجمع دارند و ایرانیان شیعی، طرف جنگ با یهود پیش از ظهور خواهند بود. مضافاً بر این‌که، از اهداف و آرمان‌های قوم زمینه‌ساز مشرق، آزادی فلسطین معرفی شده است؛ بنابراین جنگ با دشمن در فلسطین خواهد بود و به قرینه "فَیقَاتِلُون فَینْصَرُون"، محور شیعی به رهبری ایران در جنگ با اسرائیل پیش از ظهور، پیروز خواهد شد.
Z313
در احادیث تصریح شده است که پیش از ظهور، جبهه شیعی عراق، متشتت و دچار اختلاف فراوان بوده و حداقل سه نگاه متفاوت به حوادث جاری منطقه در میان شیعه عراق حاکم است و حتی این اختلاف تا بعد از ظهور نیز ادامه خواهد داشت و البته قدر مسلّم، یکی از این سه جریان، موافقان جبههٔ زمینه‌ساز یمانی و خراسانی - محور مقاومت شیعی - در برابر اشغالگران (حملهٔ سفیانی به عراق) است.
کاربر ۳۵۴۱۳۰۶
شهر تکریت، مقر و جایگاه مجرمانی چون صلاح‌الدین ایوبی، صدام (دیکتاتور شرور عراق)، ابوبکر بغدادی (رهبر سابق داعش) و در آینده نیز مأوا و مقرّ فرماندهی شرور دیگری با اسم رمز "عوف سلمی" خواهد بود. وجه مشابهت این مجرمان تکریتی، این است که هرچند شعار مبارزه با صلیبی‌ها و غربی‌ها را می‌دادند، اما در واقع دشمنِ شیعه بودند و هستند.
کاربر ۳۵۴۱۳۰۶
این نوشتار با روش کتابخانه‌ای و رویکرد توصیفی-تحلیلی و با استناد به منابع معتبر، می‌کوشد وقایع پرآشوب عراق قبل از ظهور را ترسیم نماید که فتنه "عوف سلمی" در مناطق سُنی‌نشین و تاثیر آن بر امنیت مناطق شیعی در عراق قبل از ظهور، نمونه بارز آن خواهد بود.
کاربر ۳۵۴۱۳۰۶
آیات ابتدایی سوره اسراء، عقوبت و مجازات یهود مُفسد را "وعده قطعی خداوند" معرفی می‌کند. احادیث ذیل این آیات، هویت مجازات‌کنندگان یهود را شیعهٔ زمینه‌ساز معرفی می‌کنند
Z313
حکومت آل‌فلان در مکه و مدینه عربستان - مشمول حملهٔ فراگیر ایران به منظور سقوط و فروپاشی حکومت نخواهد شد، زیرا طبق احادیث معتبر تا پانزده روز پیش از ظهور، مکه و مدینه تحت اختیار حکومت بنی‌فلان است - هرچند در اثر اختلافات، ضعیف شده‌اند، اما باقی خواهند ماند - و در واقع، مکه و مدینه بعد از ظهور و توسط امام مهدی (عج) آزاد خواهد شد.
Z313
چند کانون مرکزی در تحولات و حوادث پیش از ظهور و آینده جهان وجود دارد که شناخت و رصد کردن تحولات مربوط به آن‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است و می‌تواند ما را در تحلیل درست رویدادها و مباحث مرتبط با آخرالزمان و ظهور امام زمان (ع) در علم "آینده‌پژوهی" یاری دهد. این کانون‌های مرکزی عبارت است از: منطقه شام (سوریه)، ایران، عراق، فلسطین و عربستان. کشورهای مذکور در "جغرافیای ظهور" و در مثلث "مکه - کوفه - قدس"، مرکز تحولات و رویدادهای مهمی خواهند بود و در آینده این کشورها، پیش از ظهور، اتفاقاتی بسیار سریع و شگفت‌آور رخ خواهد داد که تأثیرات مهمی بر امنیت منطقه‌ای و حتی جهانی خواهند گذاشت.
کاربر ۳۵۴۱۳۰۶
بنابراین طبق احادیث فریقین، رایات مشرق پیش از ظهور که زمینه‌ساز حکومت مهدی موعود (عج) هستند، دارای سه شاخص بسیار مهم یعنی: شیعهٔ معتقد به امامتِ امام دوازدهم (وَ لَا یدْفَعُونَهَا إِلَّا إِلَی صَاحِبِکم)، ایرانی (قوم سلمان) و آرمان آزادی فلسطین هستند.
Z313
۶. برنامه آمریکا و اسرائیل، در راستای طرح "خاورمیانه جدید" بر این است که عراق، محور "بالکانیسم" خاورمیانه است. و اگر عراق تجزیه شود، دُمینوی تجزیه به سایر کشورها نیز سرایت خواهد کرد.
کاربر ۳۵۴۱۳۰۶

حجم

۲۳۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

حجم

۲۳۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

قیمت:
۴۹,۵۰۰
تومان