دانلود و خرید کتاب پایتختی یهود، زمینه ساز جولت جهانی یهود اسماعیل شفیعی سروستانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پایتختی یهود، زمینه ساز جولت جهانی یهود اثر اسماعیل شفیعی سروستانی

کتاب پایتختی یهود، زمینه ساز جولت جهانی یهود

انتشارات:انتشارات هلال
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۷از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب پایتختی یهود، زمینه ساز جولت جهانی یهود

پایتختی یهود، زمینه ساز جولت جهانی یهود کتابی از دکتر اسماعیل شفیعی سروستانی است که در انتشارات هلال به چاپ رسیده است.

 درباره کتاب پایتختی یهود، زمینه ساز جولت جهانی یهود

در گذشته‌های دور و هم امروز، با اقوام بسیاری مواجه بوده یا درباره آنها مطالعه کرده‌ایم. اگرچه از برخی, تنها یادی و نشانی در گسست تاریخ بر جا مانده، امّا برخی دیگر از همه تنگناها و بحران‌ها عبور کرده و از پس هزاره‌ها خود را به امروز رسانده‌اند و در تلاش با مجموعه بحران‌ها سعی در ماندن تا فردا دارند. حسب سنّت تاریخی، هیچیک از اقوام فارغ از بحران، نبرد و جنگ نبوده و همواره ناگزیر از درگیری با مجموعه‌ای از عوامل طبیعی و غیرطبیعی بوده‌اند.

دولت‌ها و خاندان‌های صاحب کرسی و مسند امارت و حکمرانی، به نحو خاص، بیش از سایرین مبتلای نبردهای پی‌درپی و جنگ‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای بوده‌اند؛ به عبارتی، نبرد و جنگ، همزاد با امر حکومت و ملکداری بوده و هست.

شناسایی هر یک از اقوام و دولت‌های ماضی، از مسیر مطالعه نبردها و جنگ‌هایی که تجربه کرده‌اند و تعدّد پیروزی‌ها و شکست‌های میدانی آنها، یکی از طرق مطالعه و شناسایی میزان بزرگی یا کوچکی آنها در مقاطع مهمّ تاریخی و توانایی آنان در پشت سرگذاردن نقطه‌عطف‌ها و میدان‌داری‌هاست.

مطالعه استراتژی‌های اتّخاذ شده بزرگان آن اقوام و ملل در وقت مواجهه با مهاجمان و تاکتیک‌های میدانی‌اشان، پرده از توانایی ملکداری، قدرت تفکّر و تدبیر امیران و فرماندهان آنان برمی‌دارد. بدون این شناسایی و مطالعه، شناسایی موقعیّت گذشته آنان و اهداف بزرگی که مطابق خاستگاه فرهنگی‌اشان دنبال می‌کنند، ممکن نیست.

تاریخ اندیشه و عمل یهود، تاریخ حرص سیری‌ناپذیر قومی سمج و متّکی به استراتژی ناصواب جولت جهانی است. آنچه رساله حاضر عهده‌دار آن است، بیان این استراتژی، مبانی نظری حمایت‌کننده آن و نقطه‌عطف‌های مهمّی است که با فراهم ٱمدن فرصت‌ها، یهود سعی در محقّق کردن آن استراتژی و تجربه اهداف مرحله‌ای خود در میان سایر اقوام و ملل، داشته است.

عبارت جولت جهانی در عنوا نیز برگرفته از این کلام امیرالمومنین (ع) است که فرمودند:

للحق دولة، للباطل جولة

حق دولتی دارد و باطل جولانی؛

هرگاه قوم و طایفه‌ای با ادبار و پشت کردن به حق و به قصد تمامیت خواهی در جاده‌ای رویارو با منویات الهی و مقدرات آسمانی در کار خلق عالم فتنه کند، جولانی بی‌سرانجام و آزاردهنده و ناروا را در پی گرفته است که لاجرم، حسب سنت آسمانی، پایانی نامیمون خواهد یافت؛ اگر چه به دلایلی، از جمله استضعاف مؤمنان و کاهلی اهل ایمان، برای مدتی به نوعی سروری بر اهل زمین برسد.

 خواندن کتاب پایتختی یهود، زمینه ساز جولت جهانی یهود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به تاریخ جهان و علوم سیاسی را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

بخشی از کتاب پایتختی یهود، زمینه ساز جولت جهانی یهود

موضوع فتح «قدس شریف» و نقش آن در تاریخ دیروز و فردا، از مهم‌ترین موضوعات مغفول در شناسایی نقطه‌عطف‌های رفته بر ساکنان شرق اسلامی است.

چنان‌که قبلاً بیان شد، دعوا بر سر تاریخ فردا بود و نه گذشته.

«بنی‌اسرائیل» در مواجهه با «بنی‌اسماعیل»، پیش از آنکه متوجّه گذشته یا دعوا در زمان حال، عصر ظهور اسلام و حضور پیامبر اکرم (ص) باشند، به تاریخ فردا، تصرّف زمین و تأسیس دولت جهانی بنی‌اسرائیلی می‌اندیشید و به همین منظور، با تحریف تاریخ رفته بر انبیاء و رسل و خلاف کلام آسمانی انبیای خود، به جای اسماعیل (ع)، اسحاق (ع) را قربانی، «قدس» را قربانگاه و تأسیس دولت جهانی در آخرالزّمان را منسوب به خود کرده و مؤسّس آن دولت را نجات بخشی از بنی‌اسرائیل معرّفی نمودند. آنها با ارائه ده‌ها تفسیرِ خود بنیاد از آیات محرّف توراتی و انجیلی، میلیون‌ها نفر از پیروان دو آئین موسوی و عیسوی را علیه مسلمانان و به نحو خاص، شیعیان آل محمّد (ص) تحریک و شوراندند.

مبلّغان انجیلی «ایالات متّحده آمریکا» (ایوانجلیست‌ها) مشخّص‌ترین تحریف‌گران عصر جدید در جمع مبلّغان کلیسای انجیلی و پروتستانی‌اند. آیات «قرآن کریم» به صراحت مسلمانان را از عداوت یهود بیم داده و ضرورت توجّه به این کین‌ورزی را اعلام فرموده است:

«لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَداوَه ً لِلَّذینَ آمَنُوا الْیَهُودَ وَ الَّذینَ أَشْرَکوا؛

مسلّماً یهودیان و کسانی را که شرک ورزیده‌اند، دشمن‌ترین مردم نسبت به مؤمنان خواهی یافت.»

«قرآن کریم» درباره معامله کین‌توزانه یهودیان علیه اسلام و مسلمانان، به سرفصل‌های مهم و قابل تأمّلی اشاره می‌کند؛ مواردی که مصادیق آنها را در همه اعصار رفته بر مسلمانان از روز نخست تا عصر حاضر، می‌توان یافت؛ از آن جمله، تحریف کلام خداوند است:

«مِنَ الَّذینَ هادُوا یُحَرِّفُونَ الْکلِمَ عَنْ مَواضِعِه؛

از یهودیان کسانی هستند که سخنان خداوند را تحریف کرده و از جای خود خارج می‌گردانند...»

همچنین خداوند در «سوره بقره، آیه ۷۹» می‌فرماید:

«فَوَیْلٌ لِلَّذینَ یَکتُبُونَ الْکتابَ بِأَیْدیهِمْ ثُمَّ یَقُولُونَ هذا مِنْ عِنْدِ اللهِ لِیَشْتَرُوا بِهِ ثَمَناً قَلیلاً فَوَیْلٌ لَهُمْ مِمَّا کتَبَتْ أَیْدیهِمْ وَ وَیْلٌ لَهُمْ مِمَّا یَکسِبُونَ؛

پس وای بر کسانی که با دست‌های خود می‌نویسند! سپس می‌گویند، این از جانب خداوند است تا بدان، بهای ناچیزی را به دست آورند. پس وای بر ایشان! از آنچه دست‌هایشان نوشته و وای بر ایشان! از آنچه (از این راه) به دست می‌آورند.»

پس از شهادت رسول الله (ص)، همه همّت یهود مصروف منحرف کردن جریان زلال وصیّت و امامت از مسیر حق به مسیر باطل شد و در میان اسلام آورندگان، کم نبودند اشخاصی که مستعدّ سواری دادن به یهود و ایجاد این جریان انحرافی بودند.

یهودیان همواره محلّ مراجعه مشرکان و منافقان بودند تا آنجا که برخی با نشست و برخاست با یهودیان، تفاسیری محرّف از آیات قرآنی ارائه می‌کردند. این ارتباطات مخفی، پرده از مقاصد پوشیده و جاه‌طلبانه کسانی برمی‌دارد که در ظاهر اسلام آورده در باطن، رو به مقصدی دیگر داشتند.

در هشتاد کیلومتری «مدینه»، محلّی بود به نام «الروحا»، ملاقات‌های خصوصی برخی از آنان در منزل یکی از یهودیان بنی‌قریظه در این مکان، اتّفاق می‌افتاد.

عالمان یهود، نظیر کعب‌الاحبار، وهب بن منبّه، عبدالله بن سلام و... رسماً در میان مسلمانان تبلیغ می‌کردند و آموزه‌های محرّف یهودیان را میان آنان منتشر می‌ساختند.

به دستور عمر، تمیم داری، قصّه‌خوانی را قبل از نماز جمعه در مسجد رسول خدا (ص) آغاز کرد. قصّه‌گوها داستان‌های «تورات» محرّف را بازگو می‌کردند.

تمیم‌داری از صحابی پیامبر (ص) و نخستین قصّه‌گوی مسلمانان و اهل فلسطین بود. به قول برخی محقّقان شیعی، او اسرائیلیات را وارد فرهنگ اسلامی کرد.


قبیله رحمت
اسماعیل شفیعی سروستانی
پروژه‌ی مسیح یهودی و نظم نوین ماسونی
نصیر صاحب‌خلق
نقش‌آفرینی یهودیان مخفی در دین اسلام
یوسف رشاد
جهان صفحه‌ی شطرنج سازمان‌های سرّی
سید شاهپور حسینی
تاریخ فرهنگی قبیله لعنت (جلد هفتم، فراماسونری در صحنه حیات سیاسی، اجتماعی ملت ها)
اسماعیل شفیعی سروستانی
مسیحیان صهیونیست و عملکرد آنان در شرق اسلامی
اسماعیل شفیعی سروستانی
سرزمین‌های درگیر در واقعه‌ی شریف ظهور (جلد اول)
اسماعیل شفیعی سروستانی
تاریخ فرهنگی قبیله‌ی لعنت، جلد ششم: (شوالیه‌های معبد و بنیان‌های فراماسونری)
اسماعیل شفیعی سروستانی
مسیح یهودی و فرجام جهان
رضا هلال
نقش‌آفرینی یهودیان مخفی در مسیحیت
یوسف رشاد
بنی‌اسماعیل، بنی‌اسرائیل و آخرالزمان
اسماعیل شفیعی سروستانی
تاریخ فرهنگی قبیله لعنت (جلد سوم، بنی اسرائیل و پیامبری)
اسماعیل شفیعی سروستانی
تاریخ فرهنگی قبیله لعنت (جلد چهارم، الیگارشی حاخامی، تلمود و کابالا)
اسماعیل شفیعی سروستانی
تاریخ فرهنگی قبیله لعنت (جلد دوم، کاهنان معبد جادو)
اسماعیل شفیعی سروستانی
پیشگویی ها و آخرالزمان
اسماعیل شفیعی سروستانی
تاریخ فرهنگی قبیله لعنت، جلد اول: (بن‌مایه رویگردانی از خدا)
اسماعیل شفیعی سروستانی
تاریخ فرهنگی قبیله‌ لعنت (جلد پنجم، ادوار رفته بر مسیحیت)
اسماعیل شفیعی سروستانی
غرب و آخرالزمان
اسماعیل شفیعی سروستانی
دانشستان؛ سرزمین‌های درگیر در واقعه شریف ظهور (جلد دوم)
اسماعیل شفیعی سروستانی
یهودی کیست؟
عبدالوهاب المسیری

نظرات کاربران

م. پاک
۱۴۰۰/۰۷/۱۳

اگر قرار باشه یهود رو به درستی بشناسیم باید هدفش رو و عملکرد کنونی اش رو بشناسیم. این کتاب عاااااالیه. در زمینه یهود شناسی نو و جدید هست و نگاه آدم رو عوض می کنه

Mahdi
۱۴۰۲/۰۱/۱۰

به نظرم هر ایرانی ای و هر مسلمانی باید این کتاب رو بخونه. کاملا ارزشش رو داشت

s.sharifi
۱۴۰۲/۱۲/۱۵

کتاب از تاریخ یهود و فراز و فرودش با بیانی جالب و شیوا میگوید و در نهایت از رویارویی امام زمان با این قوم و وقایع بعد از ظهور را روایت می‌کند خوندنش رو به منتظران منجی توصیه میکنم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
تحریف‌کنندگان ادیان آسمانی و کلام وحیانی انبیای الهی، با طرحی از پیش و با خود بنیادی تاریخ گذشته بر انبیاء را به گونه‌ای نوشتند که بر مبنای آن, به تاریخ آینده شکل دلخواه بدهند. این عمل یادآور فرازی از رمان معروف «۱۹۸۴» جورج اورل است. آنجا که می‌نویسد: کسی که گذشته را کنترل کند، آینده را کنترل می‌کند و کسی که حال را کنترل کند، گذشته را کنترل می‌کند.
255
«بنی‌اسرائیل» یک معنا را خوب درک کرده و همواره میان اعمال خرد و جزئی و مقاصد کلّی و دوردست, نسبت را کشف و حفظ کرده است. برای این امر، نیازمند دلایل و شواهد فراوان نیستیم. تفوّق و برتری سیاسی، اقتصادی و فرهنگی یهود در حوزه بزرگ فرهنگی و تمدّنی عصر حاضر و انزوای جمیع حوزه‌های فرهنگی سنّتی شرقی و به حاشیه رانده شدن آنها, خود نشان از این ادّعا دارند.
کاربر ۷۸۰۳۷۰
این از سنّت ثابت خداوندی است که هر قومی و هر فردی، در همین جهان مادّی، نتیجه همّت و تلاش خود را می‌تواند تجربه کند، حتّی اگر کافر یا مشرک باشد. خداوند به هیچ قومی تعهّد نسپرده که از مسیر اعجاز، جبران‌کننده تنبلی‌ها، ندانم‌کاری‌ها، بی‌نظمی‌ها و غفلت‌های آنان باشد
s.sharifi
به‌رغم همه سلطه یهودیان، ذیل فراماسونری جهانی و سازمان‌های بین‌المللی و دولت‌های دست‌نشانده، برای این اشرار، یک گام تا آخرین منزل باقی مانده است. «نظم نوین جهانی» و «جهان تک‌حکومتی» که بر استوانه آشوبی در ابعاد جهانی، در موقعیّتی که راه فرار و خلاصی از بحران بر جمیع ملّت‌ها و دولت‌ها بسته می‌نماید، برکشیده خواهد شد: «نظم از میان آشوب».
255
تمدّن مدرن، ما به ازای خارجی و تجسّم رویکرد یهود به عالم و آدم است. مگر جز این است که جمیع فرهنگ‌های سنّتی و مذهبی غیریهودی، حاشیه نشین و فاقد اثر کلّی در جمیع مناسبات فردی و اجتماعی، فرهنگی و تمدّنی معاصر و مدیریت جهانی است؟
s.sharifi

حجم

۲۶۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹۵ صفحه

حجم

۲۶۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹۵ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان